Selamün aleyküüm bacımsular✌
Medyadaki kızın şal rengi çok güzel değil miii ben de istirem aynısından
Yıldızı okşayoz mu wkdhskjs
Neyse bölüme geçelim♡
◆ ◆ ◆
Ertesi sabah tekrardan aynı şeyleri giyindim ve bugünün Cuma olup olmadığından emin olduktan sonra minik çantamı da alıp çıktım.
Dün beden eğitimi dersinde müdürün verdiği ceza yüzünden bahçedeki tüm yabancı otları ellerimizle tek tek koparıp ardından fidan ve çim ekmiştik.
Her tarafım ağrıyordu. Pis kel kafalı!
Annemle vedalaştıktan sonra her gün olduğu gibi abimle yola çıktık. Biraz sohbet etmiştik ki okula gelmemizle onunla da vedalaşıp okula girdim.
Çok şükür yarabbi. Bu sefer herkes sivil giyinmişti. Bu sefer bütün okulun kızları düğüne gider gibi giyinmişti.
Maşallah barekallah.
Okul sırasına geçtik ve müdür hanımın gelmesini bekledik. Hayır niye her gün konuşma yapılıyor anlamıyorum ki?
Sabahın güneşi bizi yakarken sonunda müdür çıktı ve konuşmayı yaptı. Müdür yardımcısı da kenarda kel kafasıyla sırıtarak bize bakıyordu.
Beş dakika kadar süren konuşmanın ardından sırayla koyun sürüsü gibi içeriye girdik.
Melike'yle yerimize geçerken hiç konuşasım yoktu onunla ama o hiçbir şey yok gibi benimle konuşuyordu.
Kuran hocasının gelmesiyle sınıfın çoğu susarken selamını aldık ve yerimize oturduk. Bugün sadece üç ders işleyecektik.
Hızlıca geçen üç dersin ardından herkes sınıftan çıkmaya başladı.
"Zümra! Hadi ya bir toplayamadın kalemlerini!" diyen Melike'ye bakmadan işime devam ettim.
"Tamam geldim çatlama hemen!" derken sınıfın yarısından çoğu boşalmıştı.
Çantamı sırtıma takıp şalımı düzeltirken sınıftan çıktım ve Melike'yle aşağıya indik. Neredeyse koşarcasına iniyorduk resmen. Çünkü serviste en iyi yeri kapmalıydık.
Servisin kapısından içeri adım atarken gözlerim hemen arkayı buldu ama orası çoktan dolmuştu.
Arkamı döndüm Melike'ye ve sıkıntıyla ofladım.
"Off!"
"Hep senin yüzünden geciktik!"
Melike söylenerek boş yere geçerken ben onu iteleyip hızlıca cam kenarını kaptım.
Şeytan gülüşümü ona atarken o beni kolumdan asılarak kaldırmaya çalışıyordu. Tam o sırada Mine hoca geldi ve uyarı yaptı.
"Kızlar herkes yerine! Melike sen de otur artık kızım. Şimdi kalkıyoruz." diyince Melike mecbur kaldığı için surat asarak yanıma oturdu.
Yaşasın kötülük! Ya da vazgeçtim yaşamasın.
Kulaklıklarımı takarken başımı cama çevirdim ve yol boyunca etrafı izlemeyi tercih ettim.
Servis durunca kulaklıklarımı çıkardım ve içeride neler oluyor diye bakındım.
Yan tarafımın boş olduğunu görünce Melike'yi gözlerimle aramaya başladım.
Ne? Yine mi?!
Melike, Fatma Nur'un yanına oturmuş gülerek bir şeyler konuşuyordu.
Fatma Nur benim o tarafa baktığımı görünce hemen kolunu Melike'nin omzuna attı ve onunla birlikte servisten çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp Gülüşlerin Adresi ✓ Texting
Espiritual0526..: Ey iman eden, sahurda ne yiycen? Zümra : Zıkkımın kökü. Yer misin? Sürekli 'Bugün erken yatacağım.' deyip asla erken yatamayan Zümra, bir gün yine sahura kadar uyanık kalıp kitap okurken telefonuna bilinmeyen bir numaradan deli saçması mesa...