Nešto kao intervju

27 9 3
                                    


I tako odlučila sam odgovoriti na jako (ne)potrebna pitanja.

1. Zašto je trava zelena?

Zato jer plava i žuta daju zelenu (valjda). A nebo je plavo i sunce žuto pa kad se pomiješaju daju zelenu travu.

2. Koliki ti je broj noge?

37.

3. Koliko si visoka?

Bolje pitanje koliko sam niska. 158.

4. Zašto svaku noć zatvaraš prozor umjesto da ti se soba lufta i da se ne ugušiš u zagušljivom zraku?

Jer mi smeta kad prolaze auti i kamioni. Jako glasno se čuje. A pogotovo mi je užasno drago (sarkazam najveći) kad nam kamion zatrese cijelu kuću kad prođe pokraj nje...

5. Omiljena Playstation igrica?

Fortnite je dobra, ali bolji mi je Minecraft.

6. Što bi bilo kad bi bilo?

Bilo bi.

7. Kako planiraš svoje vjenčanje?

Za početak, planiram naći dečka.

8. Tvoj ljubavni život?

Ne postoji.

8. Što si po horoskopu?

Ne vjerujem ja u horoskop i to sve, ali po horoskopu sam vodenjak.

9. Tri stvari koje bi ponijela na pusti otok.

Čokolada, mobitel i suncobran.

10. Tri osobe koje bi ponijela na pusti otok.

Električar (da mi složi struju), građevinar (da mi napravi kuću) i vodoinstalater (da mi složi vodu). A za internet se ja pobrinem.

11. Omiljena životinja?

Vuk.

12. Omiljena hrana?

Čokolada i mango.

13. Grad iz snova?

Honolulu (glavni grad Havaja).

14. Jesi glupa ili samo glupa?

Da.

15. Što ćeš raditi po ljeti?

Spavati, smanjiti mogućnost hodanja na minimum, ležati, jesti, bacati se po travi, socijalni život ne dolazi u obzir. Osim ako mi mama neće poremetiti planove.

16. Jel se drogiraš..?

Ne znam... Valjda ne. Nisam sigurna.

17. Nešto čudno o sebi?

Recimo da ne volim tortilje. Većina ljudi me gleda kad jedu tortilje a ja ne želim kao da će me strpati u zatvor zbog toga. Isto tako ne volim jabuke ni jagode. A ni trešnje. Ni većinu povrća... Ni voća.

18. Jesi ikad krala?

Ako se, uzeti malu božićnu kapicu sa žvakaća u plodinama jer bi se dobro pasala uz dekoraciju u mojoj sobi računa kao krađa a još k tome kapica nije imala cijenu onda da.

19. Omiljeni datum?

15. 5. Zašto? Tko bi znao. Volim broj pet.

20. Bi li radije bila zaključana u maloj sobi s osobom koju mrziš najviše na svijetu šest sati ili se popela na krov kuće i derala se da si poremećena?

Pa... Sad. Nemam vremena ni volje da šest sati budem s nekim u istoj sobi tako da biram drugu opciju koja, ne lažimo se, nije uopće kriva.

21. Što imaš za reći na: Da je baba muško zvala bi se Duško?

Nebi se zvala Mladen.

22. Omiljeni citat?

Jao... Ima ih puno puno. Evo jedan.

"Notice everything, but keep your mouth shut." - Joker

I to bi bilo to od ovog kratkog i (ne)potrebnog intervjua.

Ly

Stupid meWhere stories live. Discover now