Bölüm 12

141 8 7
                                    

Ya şimdi ben ne dicem bilemiyorum. 1K! Lan 1K olmuşuz! Çok mutluyum. Hepinize teşekkür ediyorum.

Multimedya Selen.

Edit: Ne kadar çok vote ve yorum gelirse o kadar hızlı bölüm gelir jsjsjd.

.

Arda'yla sessizce filmi izliyorduk. Cidden çok güzeldi. Bu arada bir ayrıntıyı unutmayalım; hala bana sarılıyo. Yani sarılarak izliyoruz. Şansımıza koltuklar ikiliydide.

"Arda." Sessizliği bozdum.

"Efendim Selen."

"Ya biliyorum şimdi bu sana biraz saçma gelicek ama ben senden hoşlanıyorum."

Deli cesaretiyle bunu söyledim. Bana baktı. Gözlerinin içi gülüyordu. Belimden beni kendine çekti. Başımı omzuna yasladım ve filmi izlemeye devam ettik.

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

Film bitti ve salondan çıktık. Filmden çok etkilenmiştim. Katniss'in söylediği şarkıyı mırıldanıyordum.

"Yürümeye ne dersin?"

"Nereye kadar?" Arda eğer eve kadar yürümemizi isterse kesinlikle hayır derim.

"Bilmem. Konyaaltı sahiline inip orda yürüyebiliriz?"

"Bana uyar."

Migrostan çıktık. Sahile doğru yürümeye başladık.

"Cem konusunda özür dilerim. Böyle bir piçlik yapıcağını düşünmemiştim."

"Önemi yok." Aslında var.

"Hayır var. Selen, o piç nerdeyse seni öpüyordu." Sonuna doğru sesi yükselmeye başlamıştı.

"Ama öpmedi. Ve zaten ben de buna izin vermem."

"Biliyorum. Sadece bir an için sinirlendim."

Arda beni mi kıskandı az önce?

"Hey. Yürümeyi falan salla. Hadi eve gidip karamlarını yiyelim." Arda bu teklifi sevdim ama yiyelim noluyo?

"Kim söylemiş paylaşacağımı?"

"Ben söyledim." Piç smile yaptı.

"Rüyanda görürsün!" Koşmaya başladım.

"Seni yakalayamicağımı mı sanıyorsun?" (Bu cümleyi yazarken yazarınız bin takla attı arkadaşlar.)

"Sanmıyorum, biliyorum." Daha hızlı koşmaya başladım. Arkamdan geliyordu. Çok yorulmuştum. Arkadan gelen otobüsü durdurdum. Şansıma bizim eve gidiyordu. Cebimdeki iki liraya otobüse üye verip ilerledim.

"Beni atlatamadın ayı." Hayırrrrrrrrr. Nolet girsin.

"Ya of."

Cebimden telefonumu ve kulaklığımı çıkartıp kulaklığı kulağıma taktım. Imagine Dragons - Monster ' açtım.

"Ne dinliyosun? " Cevap vermedim.

"Duymuyon dimi salak." Kulaklığın birini alıp kendi kulağına taktı.

"Wow wow wow wow haram. Kim dedi sana kulaklığımı alabileceğini?"

"Ben. Bu arada müzik zevkini sevdim." Ukala.

Bişey demedim. Şu son 2 ayda abim geri döndü, arkadaşlarım geldi, Arda'yla tanıştım. Sadece iki hafta. Ve şu an Arda'yla böyleyim. Iki hafta önce bana abin geri dönecek ve sen onu affedildiceksin deseler inanmazdım. Iki hafta önce sokakta tanıştığın biriyle Isıklar'da sabahlicaksın deseler inanmazdım. Yada arkadaşların senin yanına gelicek deseler 'Evimi bile bulamaz o gerizekalılar.' der geçerdim. Ama şimdi hepsi burda.

"Selen geldik."

"Tamam." Kulaklığımı çıkarıp cebime koydum. Kapıya yürüyüp yine cebimde olan anahtarla kapıyı açtım. Cebimdeki herşey var yani jsjshsnshjjdhehndgsnshdkdhwjbdfu.

"Aneyyyyyyy! Biz geldik."

"Hoşgeldiniz de kim kim geldiniz?"

"Arda ve ben."

"Niye?"

"Diğerleri gitti Arda da beni eve bırakmak istedi."

"Tamam kızım. Arda oğlum sende otur yemekte bizdesin itiraz yok."

"Tamam burcu teyze."

Yukarı çıkıp üstümü değiştirdim. Saçımı da topuz yapıp aşşağı geri indim.

"Anne abim evde yok mu?"

"Odasında kızım."

"Peki yemekte ne var?"

"Lazanya."

Masayı kurdum ve yemeği yedik. Abimle Arda cidden iyi anlaşmıştı. Ikiside Galatasaray'lı olunca böyle oldu tabi. (Çaktırmayın yazarınız da Galatasaray'lı.)

10 gibi Arda gitti. Cidden çok yorulmuştum. Odama gittim ve Melez'i okumaya başladım. Kitabın bitmesine 60 sayfa kala bıraktım. Saat 2 olmuştu. Ve Arda'dan mesaj gelmişti.

-Uyudun mu?

+Sence?

-Uyuma.

+Çok yorgunum ama.

-Tamam uyu ama bir şartla.

+Neymiş o?

-Sesini duymak istiyorum.

Mesajı gördükten sonra telefon çaldı. Arda arıyordu.

"Ne oldu?" Öküzlük sırası bende.

"Sesini duymak istedim."

"Eee."

"Selen."

"Tamam, tamam. Neyse ben uyuyorum iyi geceler öküz."

"Iyi geceler ayı."

Telefonu kapattım ve uyudum.

SAÇMALIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin