Megatron és a vadisúj csapata találtak egy forró nyomot a felkutatásomra.
Útzár: -Megatron! -A jelek minden bizonnyal egy Magyarország nevezetű országba vezetnek!
Megatron: -Ez biztos?
Berserker: -Úgy látszik.
Berserker szemtelenül oda szólt Megatronnak: -Mutassam az utat?
Megatron erre csúnyán nézett rá.
Megatron: -Szóval Magyarország. -És Magyarországon belül hol?
Berserker: -Az engem is érdekelne.
Útzár: -Nem találok semmilyen nyomot, amin el tudnánk indulni, le van árnyékolva az egész ország. -Csak néhol találok vörös pontokat a térképen.
Skeletron: -Nem tudod kitenni a térképet a fő képernyőre?
Útzár: -De! -ki is rakta az egész országot.
Skeletron: -Nahát... -Tényleg nem hazudott. -Tele vannak piros pöttyökkel. -Itt, hogy fogjuk egyáltalán megtalálni „Azt"?
Berserker: -Látom nagyon aggaszt valami nagyuram. -Mi volna az?
Megatron: -Átkozott Üstökösnek eljárt a szája! -Volt mersze, az idióta támadást indított az autóbotok ellen az engedélyem nélkül!
Skeletron: -Mi?! -Most ide tartanak az autóbotok?
Berserker: -Nem nézed ki belőlük?
Megatron: -Azonnal útnak indulok.
Útzár: -Várjon! -Az lenne az ésszerű megoldás, hogyha felosztjuk három területre az országot.
Berserker: -Mhh.. -Igen ez jogos. -Így kevesebb időt venne igénybe a felkutatása.
Skeletron: -De hát négyen vagyunk!
Megatron: -Értsd már meg csontváz! -Neked nincs semmilyen repülő vagy autó alakod! -Mégis hogyan tudnál területet átvizsgálni?
Berserker: -Skeletron, te itt maradsz!
Útzár: -Te leszel a kommunikációs szakértőnk. -Mindenről konzultálsz velünk! -Valamint meghackeltem neked a műholdakat. -Ha valamilyen problémába ütközünk, te segítesz.
Skeletron: -Értettem. -Körülbelül mennyi idő lesz míg oda értek?
Berserker: -Jelenleg Németországban vagyunk. -Nekem és Útzárnak akár 1 napot is igénybe vehet ez az út megtétele. -Azért mondok ennyit, mert a határokon általában dugók alakulnak ki. -Megatron-nak meg pár órát vesz igénybe.
Megatron és a csapata elindultak Magyarország felé.
..
.
.
Addig az autóbotok csapata lassan elérték Németország határát.
Dongó: -Elég érdekes volt ez az apró kiruccanás. -Mond csak Doki meddig van még az úticélig?
Racsni: -Még 1 óra legfeljebb.
Dongó: -Nem mehetünk előrébb? -Ki akarom használni a lóerőimet. -Optimus és Racsni kicsit lelassít minket.
Acélfej: -Ne légy tiszteletlen a fővezérünkkel szemben!
Jazz: -Megengedem az engedélyt Dongó, én is veled tartok!
Acélfej: -Hé!
Dongó és Jazz ráléptek a gázra, utánuk már csak porfelhő látszott. Racsni beleszólt a rádióba.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Múlt - Orion története
FanficNyers történet, saját karakteremről. Röviden: Egy ember lány akinek az élete fenekestül felfordul, min azon a napon megismerkedik a leendő szerelmével. A lány furán érezte magát az emberek közt. Folyamatosan akadályokba ütközik, próbára van téve. A...