Wederzijds?

295 14 1
                                    

Jackie bleef maar naar Jill kijken en ze had het gevoel dat Jill het over haar had... Tenminste, dat hoopte ze.

Op een gegeven moment houdt ze het niet meer uit en stoot Daniëlle aan. Ze vraagt aan Daniëlle: "Daan... Zou Jill het over mij hebben? Ze zei wel ZE dus ze heeft het over een vrouw... Of versprak ze zich?" Daniëlle begint te grinikken en zegt lachend tegen Jackie: "Meid, je ziet zo dat jullie elkaar leuk vinden. D'r net ook toen jullie naar elkaar keken, of toen jij naar haar toe rende. Helemaal blozen etcetera. Geloof me Jack, ze vindt je echt leuk."

Jackie slikt even en kijkt Daniëlle met grote ogen aan. Daarna zegt ze: "Echt?! Ik hoop het zoooooo erg!" Daniëlle grinnikt en zegt: "Komt goed, maar nu zijn we bij het vliegveld. Ga maar lekker naar je crush toe en naast d'r zitten HAHAH." Jackie geeft Daniëlle een duw en zegt: "Jij hebt geen crush ik lekker wel en nu ga ik doei HAHAH." Daniëlle zwaait lachend naar Jackie en stapt de bus uit.

Jill rent meteen naar Jackie toe en ze lopen samen naar het vliegveld. Ze durven elkaar niet aan te kijken dus staren maar naar de grond. "Mooie stenen hè", zegt Jill tegen Jackie. "Jazeker heel mooi maar jij bent veel knapper hoor", zegt Jackie perongelijk. Meteen bloost ze en kijkt maar naar de lucht. Jill kijkt Jackie aan en zegt: "Wat zei je nou daarnet?!" Jackie word rood en kijkt wanhopig naar Daniëlle dan zegt ze tegen Jill: "Ehm oh nee niks hoor... Kom we zijn bij het vliegtuig eh ja ga jij maar voor."
Jill fronst nog even haar wenkbrauwen en stapt in.

Ze loopt naar Vivianne toe en fluistert tegen haar: "Jackie zei net dat ik knap ben." Vivianne begint te lachen en zegt: "Hahaha meid ik zeg het toch. Ze vindt je leuk!" Maar toen kwam Jackie aan lopen. Jill fronste nog even haar wenkbrauwen en zwaaide naar Vivianne. Toen pakte Jackie Jills hand en trok haar mee...

Vivianne stoot Daniëlle aan en zegt: "Zo zo, mevrouw Groenen en mevrouw Roord hand in hand 😏."

Alles voor het voetbal?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu