Докато Тейонг се прибираше той не спря да мисли за случилото се. Наистина ли ще ше да прави секс с Юта на онази поляне. Не че не се е случвало и преди,но сега сякаш нямаше търпение да го докосне. Нямаше търпение да го направи отново свой.
Влизайки в стаята си усети нечие чуждо присъствие. Погледна към балкона и видя женска фигура да стои седнала на един от столовете. Приближи се до нея и веднага разпозна момичето,което стоеше там.
-Какво правиш тук,Сорн?-попита със студен тон Тейонг.
-Съмнявам се да си говорил на Юта така,докато сте били заедно преди малко.-проговори момичето без да отделя поглед от дърветата в градината.
Гласът и беше безчувствен,но и леко ядосан. Това притесни много Тейонг,но се притесняваше и за това какво ще направи Сорн след като е разбрала за това.
-Ти от къде знаеш за това?-попита леко оплашено Те.
-Страх те е нали. Е сега ще има защо да се страхуваш,защото той ще плати за твоята глупост.-отвърна ядосано Сорн и го погледна.
За миг Тейонг трепна виждайки локавото и изражение. Знаеше,че нещо е намислила. Притесняваше се какво ще е следващото и действие. Не знаеше какво може да очаква.
-Сорн,не му прави нищо. Аз съм виновен за всичко. Какъв ти е проблема,все пак утре се сгодяваме.
Да точно така. Утре той вече ще ше официално да има годеница и това ще ше да е именно Сорн.
-Знам това и се надявам господин Накомота да дойде,защото ще е хубаво да види че си наистина щастлив с мен нали?
Сорн не изчака неговия отговор ,а си тръгна. Тейонг наблюдаваше потеглянето на колата. Не можеше да повярва како беше напът да се случи утре. Силно се надяваше Юта да не дойде на годежа.
Тези негови надежди бяха напразни,защото понякога не всичко става така както го искаме.
...............
-Сине оправи си вратовръзката.-заговори разпалено госпожа Ли.
Да точно така. Дойде и деня на годежа. Тейонг не можеше да спи ноща преди това заради разговора със Сорн. Не можеше да си избие думите и от главата.
-Толкова си красив миличък. Сорн ще е много щастлива да те види. А и тя самата е много красива.
YOU ARE READING
Dangerous kiss
RomanceКакво би станало ако се срещнеш отново с човека разбил сърцето ти? Дали ще позволиш да се влюбиш в него отново? Нещата дали ще са същите? Определено не, но дори когато нещата изглеждат непростими любовта намира начин и път към всеки.