Kenarda duran lubeyi alıp önce penisine sonra deliğime sürmeye başladı.. İşini yavaş ve nazik bi biçimde yapıyordu.. Oldukca sabırlıydı..
Hadi artik dayanamıyorum azgin sevgilini becer .. Ahh herşeyi içimden geçiriyorum..
Yiyosa sesli söyle. Hayır.. hayır yapamam..
Yavaşca içime girdi..
Elimde olmadan inlemeler bırakıyodum..Sanırım bu onun hoşuna gidiyodu.Büyük bi zevk alıyodum..Ahh bu harika bi his..
"Yeol-ahh d-daha hızl-lı.."
Chanyeol biraz daha hızlandı ve git gide daha çok zevk vermeye başladı.İnlemelerime engel olamıyodum..Bu anın bitmesini hiç istemiyodum..
(Chanyeolun Bakış Açısı)
"Yeol-ahh d-daha hızl-lı.."
Meleğimin emrine itaat ettim.Biraz daha hızlandım.Miniğimin inlemeleri başımı döndürüyordu.Elimle penisini ćekiştirdim.Zevk aldığı belliydi.İkimizde nefessiz kalmamıza rağmen devam ediyodum.Biraz daha hızlanınca baykuşumun beli yay şeklini aldı.Ahh ne kadar da çekiciydi.Canını yakmamaya özen gösteriyodum.
"Yeol-ahh.."
Soo adımı söyleyerek inliyodu ve doğruyu söylemek gerekirse bu beni benden alıyodu..Sessizce kulağına fısıldadım..
"S-seni seviyorum Soo.."
"B-ben de s-seni s-eviyorum Y-yeoli.."
Aldığı zevkten olsa gerek zorla konuşmuştu..Daha da hızlanarak devam ettim.Girişi o kadar dardı ki penisimle sürtününce alev alıcak gibi oluyodu.Yavaşça içine boşaldım..
(Kyungsoo'nun Bakış Açısı)
Yeol yavaşça içime boşalıyodu.Sıcaklığını hissedebiliyodum.Ahh bu duyguya bayıldım.Usulca içimden çıktı..Devam etmesini istiyodum ama utandım ve söyleyemedim.Bunun yerine kendimi ona bıraktım..Dudaklarımı nefessiz kalana kadar öpmeye başladı.Ellerimi boynuna doladım ve öpücüğü derinleştirdim.Alt dudağımı emmeye başladı.Elimi kusursuz vücudunda gezdirdim.Poposunu sıktım ve kendime bastırdım..Bunun etkisiyle inlemeye başladı.
"Soo-ahh.."
Dudaklarımı bırakıp boynuma ilerledi.Boynumu emmeye başladı.Arada küçük ısırıklar bırakıyodu.Biraz daha aşağı indi ve meme uçlarımı ısırdı.Vücudumun heryerini yalayıp emiyodu.Karnıma doğru ilerledi.Sanki karnımda kelebekler ućuşuyo gibiydi.Biraz daha aşaģı indi.Tanrım..penisimi emiyodu.Penisimi tamamen ağzına aldı ve ileri geri hareket ettirmeye başladı.Zevkten yatak örtüsünü sıkıyodum.
"Soo b-boşal artık.."
"N-ne yani ağzına boşalmamı mı istiyosun?"
"E-evett.."
İşini çok iyi yapıyodu.Penisimi ağzında ileri geri hareket ettiete devam etti.Daha da hızlandı.En son bütün zevk suyumu ağzına boşalttım.
(Chanyeol'un Bakış Açısı)
Soo ağzıma bütün zevk suyunu boşalttı.Tamamını israf etmeden yaladım.Emmekten penisinin kenarları şişmişti.Yukarıya emerek çıktım ve artık kendimi yatağa bıraktım..Soo bana döndü ve gülümsedi.Ben de ona gülümsedim..
"Harika bi geceydi Soo-ahh.."
" Ewet mükemmeldi bebeğim."
Sıkıca bana sarıldı.
"Seni seviyorum Yeoli.Ve sonsuza kadar seninle olmak istiyorum.."
"Ben de seni seviyorum Soo..