3

62 6 0
                                    

Chvíli jsem bloudila, ale nakonec jsem našla dveře s cedulkou YUXARI- ŘEDITEL ŠKOLY.  Zaklepala jsem a po vyzvání vstoupila. Přede mnou jsem uviděla stůl, za kterým seděl muž s tmavší pletí. "Dobrý den jsem Kira Digeleri a měla bych od příštího školního roku chodit na tuto školu. Teda tak mi to řekla Axin." "Ano, vím o tobě. Víš proč jsi tady na Yeru?" Zakroutila jsem hlavou, že ne. " Tak si sedni." Ukázal na křeslo na proti němu "Musím ti něco říct." Celá nedočkavála jsem si sedla a čekala, až Yuxari začne vyprávět. " Jak je to s elementy a jejich dětmi už víš, že?" Kývla jsem " Tak fajn, začneme tedy od začátku. Každý z elementů má svoji zemi. Ve Vodě to vypadá asi takhle" a ukázal mi obrázek.

 Ve Vodě to vypadá asi takhle" a ukázal mi obrázek

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"Všude jsou vodopády, jezera a řeky. Takhle to vypadá v Ohni. "

" Krajina je víceméně kopcovitá

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

" Krajina je víceméně kopcovitá. Řeky jsou tam málokde, ale jsou tam. A toto je Země."

" je tam hodně lesů a řeky tam také nejsou neobvyklé

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

" je tam hodně lesů a řeky tam také nejsou neobvyklé. No a už zbývá jen Vzduch. "

" Je tam víceméně všude mlha a jezera a řeky

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


" Je tam víceméně všude mlha a jezera a řeky. Na hranicích elementů se krajina prolíná.

Před dvaceti lety byla válka elementů. Už dlouhou dobou byly mezi námi rozpory, ale pak to došlo do bodu, kdy už jsme to chtěli vyřešit jednou pro vždy. Po dlouhých čtyřech letech přišla Sarah s tím, že už zemřelo mnoho lidí a že by chtěla uzavřít mírovou smlouvu. Všichni až na Alova, vůdce Ohně, ihned souhlasili, ale i toho se nakonec podařilo přemluvit. Po uzavření míru se všichni vojáci vrátili domů. Tvůj otec k nim také patřil. Když přišel domů, zjistil, že jeho snoubenka Anna čeká dítě. Bylo jasné, že to bude země, vždyť Anna byla Voda a Ben byl Oheň.

Po měsíci jsi se narodila ty. Krásná dívenka s červenými oči po otci a světle modrými vlásky po mamince. Když jí byl týden, konal se obřad,  kde se mělo zjistit co je za elment. Bylo to jasné, ale byla to tradice. Obřadiště bylo nejvyšší hora Yeru. Položili dívenku na kamenný stůl a obřad začal. Všichni čtyři vůdcové na ni položí ruku. Když ji položil i poslední okolo dívky se začala vzačal točit větrný vír, který ale ustal. Nyní se kolem ní obtočila květina, ale zvadla. Všichni se polekali.  Vždyť měla být Země. Než se ale stačili vzpamatovat, točili se kolem ní dva víry.  Jeden vodní a druhý ohnivý. Neustávaly. Až po minutě. To bylo znamení, že má dva elementy. Byla první za posledních 1000 let. Tehdy to měla dívka jménem Iki, ale po dvou dnech zemřela. Bylo toho na ni moc. Tvoji rodiče se o tebe moc báli, ale ty jsi i po týdnu byla živá a veselá.  Jenže potom se seskupili ti vojáci, kterým vadilo, že válka skončila. Bavilo je bojovat a vraždit. Založili si skupinu a říkali si Duru. Začali vpadat do měst a vyvrazdovat místní. Jednou přišli i do vašeho města a vyhlídli si váš dům. Tvoji rodiče to nepřežili, ale ty jsi ze sebe vydala obrovskou vlnu energie a  zabila jim vůdce. Pak nechali město na pokoji. V městské ráda se dlouho radila co s tebou. Nakonec se usnesli, že tě dají na Zemi a až budeš připravená vrátíš se." "A tak se taky stalo." Dodala jsem.
P

otom jsem od něj dostala učebnice a rozvrh hodin s plánem školy a internátu.

Ahoj, chtěla bych poděkovat vikisekCZ za to, že jsem mohla použít část z její knihy Smrtí Opředená.

Ta Jiná HolkaKde žijí příběhy. Začni objevovat