55.rész

532 25 17
                                    

((FIGYELEM!! Ez a rész egy nagy 180° fordulattal jár. Óvatosan olvassátok nehogy valakit megborítson a tartalom.))

,,-A második opció megfelel. Köszönöm-mosolyogtam a lányra hálásan."
-Van egy kis csokim. Kértek?-nézett ránk a pult mögül Cami.
-Aha-vágtuk rá egyszerre. De amint az első kockát megettem olyan rosszul lettem hogy rohantam a mosdóba. Beka egyből utánam jött. Bezárkóztam az egyik fülkébe és hát kiadtam magamból mindent. Még sose voltam ilyen rosszul.
-Anna, jól vagy?-kopogott halkan az ajtón barátnőm.
-Igen-álltam fel és kimentem.-Azt hiszem már igen-a csapnál ittam egy kis vizet miután kiöblítettem a számat.-Rebekah mond hogy ez nem az amire én gondolok-kapaszkodtam olyan erősen a mosdó szélébe hogy az ujjaim elfehéredtek.
-Nem tudom. Gyere menjünk el egy gyógyszertárba-fogta meg a kezem.-Majd utána biztosabbak leszünk benne hogy mi van. Na aggódj-mosolygott kedvesen. Kisétáltunk a pultos lányhoz.
-Cami elmegyünk. Majd gyere át este vacsorára-intett neki a szöszi.
-Sajnálom, nem érzem jól magam-hajtottam le a fejem. A lány odasétált elém és megölelt. Természetesen viszonoztam.
-Semmi baj. Majd beszélünk-köszönt el tőlünk. Kiérve egyből a legközelebbi patika felé vettük az irányt. Nagyon féltem hogy tényleg az van-e amire gondolok, mert ha igen akkor nem tudom mit fog hozzá szólni Klaus.
-Jó napot-léptünk be. Egy kedves fiatal hölgy volt ott.-2 terhességi tesztet szeretnénk kérni.
-Sziasztok-köszönt aranyosan.-Azonnal adom-fizettünk és már a mi házunk felé vettük az utat.
-Miért nem hozzánk megyünk?-kérdezte Beka érdeklődve.
-Mert ott van Klaus is-néztem rá.-Denisz úgy sincs otthon. Mikor leültünk dumálni, mondta hogy délután átmegy a barátnőjéhez. Mikor van a szülinapja?-jutott hirtelen eszembe.-Nem volt hajlandó elmondani-magyaráztam barátnőmnek aki csak bólintott és elhúzta a száját.
-Holnap-nézett le a földre.-De nem szereti megtartani-tette hozzá gyorsan.
-Valamit kéne neki adni-töprengtem el. Észre se vettem hogy már a ház előtt állunk. Kinyitottam az ajtót.-Beka-néztem rá. Kíváncsian tekintett felém.-Én kocsival mentem. Teljesen kiment a fejemből-meredtem magam elé.
-Jó-ültetett le a kanapéra, miután becsukta utánam a nyílászárót.-Majd visszamegyünk érte. Vagy te addig csináld meg a teszteket én pedig elmegyek érte. Rendben?-kérdezte aggódva.
-Aha-indultam el a fürdőbe a két doboz kíséretével. Még hallottam az ajtó csukódását, ami az jelezte hogy Rebekah elment. Egyedül vagyok itthon. Miután az egyiket megcsináltam, vártam. Pozitív lett. Az az ha a másik is az akkor az van amire elsőre gondoltam. A biztonság kedvéért a másikat is megcsináltam, de az eredmény ugyan az.

 A biztonság kedvéért a másikat is megcsináltam, de az eredmény ugyan az

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Babát várok. Örültem, nagyon de féltem is a család reakciója miatt. Na meg persze a hibrid véleménye is aggasztott. Ott ültem a hideg kövön, kezembe a két teszttel, mikor barátnőm jött be.
-Na mi van?-termett mellettem.-Úr isten. Ez nagyon jó-kapta szája elé a kezét, miután meglátta őket, majd örömében megölelt. Visszaöleltem és karjai közt halkan sírni kezdtem.-Mi a baj? Nem örülsz neki?-tolt el egy picit magától hogy szemembe tudjon nézni.
-De igen. Csak félek. Mi van ha Klaus nem akar gyereket? Vagy ha nem most? Vagy...-de nem hagyta hogy tovább mondjam, félbe szakított.
-Ne legyél ennyire negatív! Elmegyünk egy dokihoz és ha ő is azt mondja, hogy az vagy, akkor este elmondjuk nekik. Úgyis ott lesz mindenki-simította meg a kezem.-De ne aggódj bármit is mondanak a két bátyáddal és Davinával mindenben segítünk. Szerintem Cami is. Na meg Vincent és odáig lesz-húzott fel a földről. Felsiettem és átöltöztem egy kényelmesebb ruhába. Egy fekete farmert vettem fel meg hozzá egy lenge krémszínű pólót, amit betűrtem.

Mivel fázós vagyok, Klaus egyik pulcsiját vettem fel, amit rejtélyes módon a szekrényben találtam

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Mivel fázós vagyok, Klaus egyik pulcsiját vettem fel, amit rejtélyes módon a szekrényben találtam. Mikor a zsebébe nyúltam, találtam egy kis cetlit, amin ez állt: ,,Tudom hogy szereted a férfi pulcsikat meg engem is, gondoltam az enyémet imádni fogod. Szeretlek:Klaus"Egy sima egyszerű fekete kapucnis pulcsi volt. Egyszerűen imádom.

-Jaj nézd de aranyos-siettem le a lépcsőn barátnőmhöz

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

-Jaj nézd de aranyos-siettem le a lépcsőn barátnőmhöz. Kezébe nyomtam a papírt. Elolvasta és elmosolyodott. Visszaadta én pedig eltettem a táskámba.
-Az-bólintott egyetértően. Majd elindultunk. Beka vezetett én pedig csak ültem néma csendbe mellette. Ott megigézte az orvost hogy most azonnal vizsgáljon meg.
-Hölgyem gratulálok. Ön tényleg várandós de nem egy baba van. Ha jól látom...igen, most már biztos. Ketten vannak. Olyan öt hetesek lehetnek-mondta kedvesen és rámutatott a monitoron kettő apró pöttyre.

Vajon Anna elmondja a többieknek? Ha igen vajon mi lesz a hibrid reakciója? Ha nem vajon mit fog tenni ezután?

Zavaros Szerelem és Ragyogás (Szünetel!!)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang