Capitolul 10

7 3 0
                                    

Landon

O așez cu grijă pe pat pe Kyra. Nu vreau să profit de ea, nu când încă e sub efectul alcoolului.

Mă desprind din sărut, iar ea mă privește întrebătoare.
Arată atât de drăguță, cu părul răvășit, cu buzele umflate și roșie în obraji.E ea, a mea.

-Ești sigură?

-Tu ce crezi?

Îmi răspunde tot printr-o întrebare, începând să-și lingă buzele pofticioasă.

Atât mi-a fost de-ajuns, încep să o sărut tandru și în același timp sălbatic. Cobor ușor cu săruturi umede pe linia maxilarului, pe gât.
O aud cum geme și îmi dau seama că ăsta e sunetul meu preferat.

-Atât de frumoasă...

Șoptesc ușor , în timp ce îi dezmierd sânii rotunzi.

-Atât de perfectă...

Îi aplic săruturi pe abdomen, până ajung la miezul ei fierbinte.

Mă ridic înapoi și îi capturez buzele într-un sărut sălbatic și devorator.

-Va durea puțin,dacă nu poți rezista îmi spui și mă opresc, bine?

Ea dă aprobator din cap șoptindu-mi am încredere în tine.

O pătrund ușor. Strânge cearceaful în mâini,ochii îi sunt înlăcrimați și cu greu își abține țipătul.
Știu că o doare de aceea vreau să mă opresc, însă ea îmi strânge umerii în mâinile ei micuțe:

-Dacă te oprești, te castrez.

-Dar...

-Landon!

Numele meu i-a ieșit mai mult ca un geamăt.

Aprob ușor și o pătrund din nou,așteptând să se obișnuiască.
După puțin timp îmi spune:

-Poți să te miști, spune sigură pe ea.

Fătuca asta mă înnebunește.

Mă mișc încet, crescând ritmul iar gemetele ei umplu camera.Îi sărut buzele înfierbântate șoptindu-i cuvinte dulci și liniștitoare.

Ajungem amândoi pe culmile plăcerii, și la orgasmul mult așteptat.

Mă trântesc lângă ea, încercând să-mi stăpânesc bătăile rapide ale inimii.

Kyra începe să râdă tare,aproape că îi dau lacrimile.

Mă urc deasupra ei și încep să o sărut pe gât.

-De ce râzi tu, iubire?

-Nu știu...mă simt fericită.

La asta chiar nu mă asteptam.

-Și eu, iubito, și eu.

O mai sărut pentru ultima oară și mă culc lângă ea, aducându-i trupul micuț în cușca brațelor mele.

***

Un miros de clătite arse mă trezesc din somnul meu dulce. Îngerul de lângă mine încă doarme dusă, decid să nu o trezesc și merg spre duș.

Intru în cabină și las apa fierbinte să-mi cutreiere trupul.

Am filmarea, dar nu știu sigur dacă îmi mai pasă de pariul ăla. O vreau fericită, vreau ca eu să fiu motivul zâmbetului ei.

Iubind Cu PasiuneUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum