Κεφάλαιο 1

283 21 11
                                    

Allison's pov

Ξύπνησα από το φως που έμπαινε στο ευρύχωρο δωμάτιο μου. Άνοιξα τα μάτια μου και συνηδιτοποιησα ότι δεν ήμουν μόνη μου στο κρεβάτι. Προσπάθησα να θυμηθώ τι είχε γίνει χτες αλλά μάταια. Σήκωσα σιγά σιγά το σεντόνι και ειδα ότι φόραγα ρούχα. Τώρα το μόνο που έμενε ηταν να ανακαλύψω ποιος ήταν αυτός που κοιμόταν ακριβώς δίπλα μου. Σήκωσα το σεντόνι και ειδα ότι ήταν ο Μαικλ. Αμέσως ηρέμησα. Αποφάσισα να μην τον ξυπνήσω και κατέβηκα σιγά σιγά προς την κουζίνα. Στο σαλόνι είδα τον Καλουμ να κοιμάται στον έναν καναπέ και στον άλλον ο Λουκ. Χωρίς να δώσω ιδιαίτερη σημασία στο που είναι ο Άστον άνοιξα την πόρτα της κουζίνας. Πήγα προς το ψυγείο αλλά πριν προλάβω να ανοίξω την πόρτα του ψυγείου γλιστραω σε κάτι νερά και δευτερόλεπτα πριν προλάβω να ακουμπησω το πατωμα νιώθω δύο χέρια να με κρατάνε. Αμέσως καταλαβαίνω ποιος είναι και σηκώνομαι όρθια με την βοήθεια του. "Ευχαριστώ." Του λέω και εκείνος μου χαμογελάει. "Ο αδερφός σου κοιμάται?" Μου λέει και εγώ του γνέφω καταφατικα. "Ναι στο δωμάτιο μου."του λεω και εκείνος αμέσως με βομβαρδίζει με ερωτήσεις. "Γιατί κοιμήθηκε στο δωμάτιο σου? Μήπως ηταν κάποια στο δικό του κρεβάτι? Πάμε να δούμε."μου λέει χωρίς να πάρει ανάσα και κάνει την κίνηση να ανέβει τις σκαλες που οδηγούν στο δωμάτιο του Μαικλ. Εγώ τον πιάνω από το μπράτσο και ως προς μεγάλη μου έκπληξη καταφέρνω να τον σταματήσω. "Αν είναι κάτι θα μας το πει ο ίδιος."του είπα και εκείνος αμεσως συμφώνησε. "Πάμε μια βολτα έξω στον κήπο για να μην ξυπνήσουμε τους αλλους?"με ρώτησε ευγενικά αλλα και λίγο δισταχτικά. "Ναι γιατι όχι?" του απάντησα όσο πιο γλυκά μπορούσα και κατευθύνθηκα προς το κήπο. Μόλις φτάσαμε έξω μου τράβηξε την καρέκλα ίσα ίσα για να κάτσω και εγώ τον ευχαρίστησα. Τα μάτια του στο φως το ηλιου ήταν το πιο όμορφο πράγμα που είχα δει ποτέ. Ναι το ομολογώ είμαι ερωτευμένη με τον κατά τέσσερα χρόνια μεγαλύτερο μου και κολλητό του αδελφού μου. Ο αδελφός μου είναι πολύ υπερπροστατευτικός και ότι και να θέλω να κάνω μαζί με τον Άστον δεν υπάρχει καμία περίπτωση να το επιτρέψει. Καθώς όπως λέει και αυτος ειμαι πολύ νέα για έρωτες και βλακιες.

Aston's pov

Ήταν τόσο όμορφη. Υπήρχε σιωπή αναμεσα μας και έτσι αποφασισα να σπάσω τον πάγο. "Αλισον θέλω να σου πω κάτι εδώ και καιρό."της είπα και αμεσως με κοίταξε με ένα βλεμμα γεματο απορία. "Τι συμβαίνει?"με ρώτησε και ήρθε λίγο πιο κοντά μου. Εγώ το μόνο που έκανα ήταν να σκύψω και να την φιλήσω. "Αλισον θες να γινεις η κοπέλα μου?"την ρώτησα και εκείνη ως προς μεγάλη μου έκπληξη με...

ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 30, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Why you? ( a greek 5sos fanfiction)Where stories live. Discover now