Julia's P.O.V
Ik moest nu echt op gaan schieten.. Maar wat moet ik aan.. Ik heb nog steeds geen idee.. Alleen Kristel en Karen weten van mijn armen.. En natuurlijk Sky en Antony. Ik zucht even zachtjes en kijk na de kleding die op mijn bed ligt en dan terug naar mijn kast. Ik besluit toch maar om Karen om hulp te vragen. Ik loop mijn kamer uit op zoek naar Karen. Als ik haar gevonden heb loop ik naar haar toe. ''Ik weet niet wat ik naar Klaasje haar verjaardag aan moet..'' Zeg ik zacht en een beetje hulpeloos.. Karen glimlacht even ''Kom dan gaan we samen kijken'' Zegt ze rustig en ze staat op. Samen lopen we terug naar boven. Ze schud lachend haar hoofd als ze al mijn kleren over al ziet liggen. Als snel heeft ze een rokje, zwarte panty, een shirtje en een vestje/colbertje in haar handen. ''Is dit iets?'' vraagt ze rustig. Ik bekijk het even en trek het dan aan en draai een rondje. Karen knikt goedkeurend. ''Ik denk dat dit het is Juul. Niet te warm, niet te koud maar voor jouw wel een prettige outfit..'' Zegt ze rustig. Ik knik even instemmend en geef Karen dan een knuffel. ''Wat moet ik toch zonder jou!'' Zeg ik lachend. Ik loop naar de badkamer en zet de douche aan, ik trek het setje weer uit en stap onder de warme douche, voor de een of andere reden vind ik het altijd heerlijk om eerst te douchen voor ik ergens heen ga. Ik was mijn haren en mijn lijf. Als ik klaar ben zet ik de douche terug uit en droog me af. Ik kleed me aan en doe mijn make-up op. Ik doe mijn haren en kijk even in de spiegel. Ik glimlach even zwak en loop dan naar beneden. Ik begroet Sky met een knuffel en glimlach even. Sky is echt als mijn kleine broertje gaan voelen. Ik kijk even op mijn telefoon en stuur Marthe een berichtje. -Ik heb je zoo gemist! Ben blij je vandaag weer te zien!- Ik verzend het en kijk even om me heen. Ik ga dan in de zetel liggen en zet de tv aan.
Klaasje p.o.v
Vandaag was mijn verjaardag en omdat Julia regelmatig mee kwam met Karen naar repetities heb ik haar beter leren kennen. Ze lijkt kwa manieren en trekjes echt heel veel op Marlon.. Dat vind ik nog steeds zo gek.. Ondanks dat het gewoon bewezen is dat ze echt mijn kleine zusje is.. En het tweelingzusje van Marlon. Ik zucht even zachtjes. Vanavond zou Julia ook komen. Samen met Marthe, Hanne en nog wat van het K3 ballet. Ik vind het ergens super spannend dat Julia komt.. Zei weet het nog steeds niet.. Als ik mijn naam hoor schrik ik uit gedachten. ''Nog 1x meiden dan is het genoeg voor vandaag'' Hoor ik Axana zeggen. Ik glimlach even zwak en ga klaar staan. Als we klaar zijn glimlach ik even zwak en geef Marthe en Hanne een knuffel. ''Tot straks lieverds'' Zeg ik en kijk ze even aan. Ik glimlach even en loop dan de danszaal uit. Ik loop meteen het studio100 gebouw uit naar mijn auto en rijd vlug naar huis. Ik ga me gauw douchen en omkleden. Als ik daar mee klaar ben zet ik alles klaar.
Kristel p.o.v
Vandaag is Klaasje jarig en ik had van Marthe gehoord dat ze Julia ook had uitgenodigd. Dat vind ik eigenlijk wel heel lief van haar. Ik hoop alleen wel dat ze hun mond tegen Julia kunnen houden over de situatie dat ze eigenlijk wel een heel liefdevol en groot gezin heeft.. We weten namelijk nog niet precies hoe we het haar willen vertellen.. Misschien was direct eerlijk zijn wel beter dan het zolang verzwijgen.. Maar in de staat waarin Julia verkeerde weet ik echt niet of ze dat trok. Ik kijk even naar de meiden die druk aan het repeteren zijn, ik had wel door dat Klaasje vandaag ook wat afwezig was en veel in gedachte. Na de repetities wil ik haar nog even spreken maar ze is al weg voor ik de kans krijg. Ik loop dan naar Marthe en Hanne. ''Veel plezier vanavond meiden en verspreek je alsjeblieft niet'' Zeg ik liefdevol. Ze knikken beide en lopen dan samen de danszaal uit. Ik spreek nog wat na met Axana over de dans repetitie en over hoe het ging.
~~
Even een tijdsprong naar de avond
~~
Klaasje p.o.v
Het was nu tegen 20.00u aan Marthe, Hanne en Julia waren al gearriveerd. Het zal niet lang meer duren tot de rest er ook is. We zaten rustig op de bank wat te praten. Julia was niet echt actief mee aan het praten en vooral rond haar heen aan het kijken.. Volgens mij voelde ze zich niet helemaal op haar gemak. Ik kijk even naar haar en dan naar Marthe. Marthe haalt haar schouders op en gebaart dat het vanzelf komt. Ik knik even. Als de bel gaat sta ik op en loop na de deur. Ik glimlach even naar het K3 ballet dat er staat en geef iedereen een knuffel. Na dat de cadeautjes zijn gedaan beginnen we aan de drankjes. Ik had verschillende soorten cocktails gemaakt. Ik schenk voor iedereen een glas in en breng ze na de tafel. We proosten. Julia drinkt geen alcohol dus speciaal voor haar heb ik ook mocktails gemaakt..
JE LEEST
The little sparkle In my life.
FanfictionDit verhaal gaat over Julia. Julia heeft in haar leven al het een en ander mee gemaakt en heeft het nogal lastig. Als ze Marthe leert kennen komt haar grootste droom uit en gebeurd het geen wat ze nooit had verwacht. Julia heeft voor het eerst een e...