~Jungkook~
И двамата се бяхме изморили от толкова плачене .Прегърнахме се по-силно и заспахме.~Събудих се...това беше най-приятното събуждане в живота ми.Хюрин беше сгушена в мен.Погалих косата и'..после я целунах.Тя отвори очи...и се усмихна. Това ме зарадва.
Jungkook: Добро утро.
Хюрин:Добро утро.
Jungkook:Да идем да закусим.
Хюрин:Но Jungkook срам ме...заради мен..
Jungkook:Защо те е срам?Знаеш ли, колко ще се зарадват, когато те видят?
Хюрин: Добре.
~
Б.J.:Оо,каква хубава изненада.
Хюрин:🙂
М.J:Скъпа,по-добре си нали?
Хюрин:Опитвам се да бъда.
Jungkook:Хайде яж.
....
Хюрин:...
Jungkook:Скъпа,яж още малко.
Хюрин:Не мога повече.
Jungkook:Но нищо не яде.
Б.J.:Мислех си ,че няма да доживея да видя това ?
М.J:😄😄😄~Качихме се на колата.Щяхме да отидем на гробището.Хюрин гледаше тъжно през прозореца.Пуснях радиото и започнах да пея .Тя ме погледна изненадано.
Хюрин:Ти...не знаех,че можеш да пееш така!Ти....уникален си!
Jungkook:Хихих знам.
Хюрин:Кога ще сме там?
Jungkook:След малко.
~
Слезнахме от колата.Хванах я леко за кръста.Все още не беше се оправила,нямаше сили.
Приближихме се до гробовете.
Опитваше се да не плаче,но това беше много трудно.
Хюрин:Дълго ме чакахте ,нали? ...Съжалявам,опитвах се да се науча да живея без вас...Сега осъзнавам ,че никога няма да свикна с отсъствието ви.Много ми липсвате....Не се притеснявайте за мен,имам съпруг,който прави всичко възможно за да бъда щастлива,вие бяхте причината за този брак....благодаря ви,обичам ви...дано там където сте..да сте щастливи...😞
Усещах болката и',усещах,че и' е много трудно да каже сбогом.
Jungkook:Хайде,скъпа, да си вървим.Студено е.
Хюрин:Сигурно и на тях им е студено.
Jungkook: Повярвай ми там където са ,не им е студено...
~месец по-късно~
~Хюрин~
С Jungkook пак бяхме дошли в Пусан.
Една сутрин се събудих и Jungkook го нямаше, на леглото имаше една дълга бяла рокля и бележка"Облечи я".На вратата беше залепена друга бележка:"Последвай розите"...сторих го...тъй като къщата беше в непосредствена близост до плажа и розино водеха натам.
Когато стигнах до плажа ,го видях.
После не знам от къде се появиха двама цигулари и започнаха да свирят.
Jungkook се приближи.
Jungkook:Сватбата ни не беше истинска,но тази ще е.
После ме хвана за ръката и започнахме да танцуваме.Мирисът на морето,топлият пясък и Jungkook, нямаше какво друго да искам.~6 години по-късно~
Мина:Тате..!
Jungkook: Кажи ,миличка?
Мина:Батко Техун ми каза,че съм най-красивото момиче.Той наистина ли ще се жени?
Jungkook:Да...с кака ти Хана.Защо се цупиш?
*Мина плаче*
Мина:Но аз исках да се оженя за него!!!
Jungkook:Какво?
Хюрин:Скъпа той не ли е голям за теб?
Мина:😠😠😠
Jungkook:Моята принцеса е още малка 😏😏😏😏
Мина:Не,не съм малка,,аз съм на...🤔🤔мамо на колко бях?
Хюрин:На четири.
Мина:Виж не съм малка ...
Хюрин:Хайде скъпа ,да се приготвим.Батко ти Техун,ще се зарадва,ако те види.
Мина:Мамо,сега батко Техун няма ли да играе с мен?
Хюрин:Ще играе...
KAMU SEDANG MEMBACA
Love Scenario-JJK
Fiksi PenggemarJungkook:Татко,мамо....искам да ви кажа нещо.Ние със Со Джин искаме да се оженим. Х:Сине,и ние мислим, че е време да се жениш..,но не за Со Джин... (В ПРОЦЕС НА РЕДАКТИРАНЕ)