Másnap részletesen mindent elmeséltem Mazdának, hogy mit éltem át. Döbbenten figyelt végig. Köpni, nyelni nem bírt, se pedig tanácsot adni.
Próbált más témát is felhozni Mazda, hogy elterelje a gondolatomat erről a témáról, de nem nagyon sikerült neki.
Én: -Téma váltás. -Elvileg a ti fajotokba tartozok. -Akkor nem kéne nekem is robot alakot felvennem?
Mazda: -Mondtam már szívem, idők kérdése és neked is lesz.
Én: -De miért vagyok ember egyáltalán?
Mazda: -Fogalmam sincs.
Én: -Ha át tudok változni, akkor te nem tudsz ember lenni? -Már mint külsőleg.
Mazda: -Nem, nem tudom. -Sose próbáltam még. -Nem hiszem, hogy ezt megtudnám csinálni.
Mazdát ez a kérdés nem hagyta nyugodni, és ő is kíváncsi lett emiatt. Végülis kiábrándult a fajtájából, és az emberek közé szeretett volna kerülni, úgy hogy ő is ember legyen. Miért is ne? Hisz mind kettőjüknek előnyös lehet. Mazdának azért, mert végre lemondhat a transzformerek fajtájáról, valamint végre együtt lehet a lelkitársával.
Csak hogy a lelkitársa -azaz, Orion nem nagyon szereti az embertársait, helyette a képességében keresi a megváltást a világ elől...
...
..
.
Optimus és csapata már úton voltak a következő célállomásig egy kis közösségbe. Mikor odaértek, Racsni szenzorjai kiakadtak.
Racsni: -Optimus.
Optimus: -Úgy látszik, hogy itt volt Megatron. -Autóbotok, terep felderítés!
Az autóbotok körbe járták a vidéket. Amíg ők vizsgálódtak, addig Skeletron épp egy kis kancsónyi olajat ivott szívószállal. A ház sarkánál meglátta az autóbotokat és ijedtében leejtette az anyagot, az meg kiömlött. Ösztönösen vissza szendergett.
Skeletron: -Autóbotok! -De mégis hogyan?... -Sürgősen figyelmeztetnem kell Megatron-t!
Skeletron gyorsan szedte a kis fogpiszkáló lábait, hogy visszasiessen a bázisra. Felvette a kapcsolatot Megatron-nal.
Skeletron: -Megatron, Megatron nagyúr! -Itt vannak! -Az autóbotok itt vannak! -Itt ólálkodnak.
Megatron: -Nyugtáztam. -Ne kedvezményez velük harcot!
Skeletron: -Értettem!
A terep felderítés után az autóbotok jelentettek Optimus-nak. Nincs semmi álca mozgolódás a környéken.
Optimus: -Rendben. -Racsni, mi a következő helyszíni pont, ahol az álcák megfordultak?
Racsni: -Jelenleg észlelek két aktív álcát éppen egy autópályán. -Kövessük őket?
Optimus: -Igen.
Az autóbotok fogták a sátorfájukat és utána eredtek a 2 álcának.
Skeletron fellégezhetett.
VOUS LISEZ
Múlt - Orion története
FanfictionNyers történet, saját karakteremről. Röviden: Egy ember lány akinek az élete fenekestül felfordul, min azon a napon megismerkedik a leendő szerelmével. A lány furán érezte magát az emberek közt. Folyamatosan akadályokba ütközik, próbára van téve. A...