Információk

14 2 0
                                    


Jó sok nap telt el azóta, hogy történjen valami. Lassacskán közeledünk a nyári szünethez is. Már írjuk fel a táblára a VAKÁCIÓ betűket. Hetente mindig egyet.

Mazdával a kapcsolatom eléggé erős, stabil és megbízható maradt. Egyre jobban összemelegedünk lassacskán, még talán komolyabb kapcsolat is alakulhat ki közöttünk a csókolózáson kívül. Mindketten érezzük a kötődést és a kölcsönös vonzódást.

De ő nagyon tartja magát. Azért, mert neki nincs joga, hogy megérintsen engem, és a magáévá tegyen. Szerinte, hogyha megtennénk ezt akkor a Prime-ok megbüntetik őt.

Nem teheti azt, amit mindketten akarunk, mert akkor elvenne attól, akitől születésemtől fogva oda vagyok ígérve. Érdek házasság és párkapcsolat? Persze, hogy az! De mi nem szeretnénk!

Nagyon szeretem őt, és ő is ugyanezt érezteti velem. Számomra elég váratlan az, hogy egy lány ilyen fiatalon elveszítse a szüzességét. 13-15 évesen. De Mazda szerint, én jóval idősebb vagyok, hogyha összehasonlítsuk a TF kort az emberi korhoz képest. Hogyha netán végre képes lennék alakot váltani, akkor tényleg idősebb lennék úgy.

És hogyha még azt is figyelembe vesszük, hogy reinkarnálódok, amíg a célomat el nem érem, akkor még idősebb vagyok. De ez elég bonyolult...

Az osztálytársaim már nagyon várják a nyáriszünetet és az új sulit is egyaránt, én meg viszont csak a nyári szünetet. Akkor megyünk el hősködni Mazdával.

Megatron és csapata addig lassacskán elérték Magyarországot, abból is a fővárosunkat mégpedig Budapestet. Egy régi, omladozó raktárépületben húzták meg magukat, majd elkezdték a keresésünket kezdeni.

A három álcának nem nagyon tetszett az ország, mert eléggé maguknak valóak voltak, az eszmei érték, amit képviseltek az emberek érdekesek voltak. A fajok meg sokszínűek.

Megatron különösebb hangot nem fektettet az országba.

Útzár: -Mégis mi ez a borzalmas érzés?

Berserker: -Remélem hoztál egy új lengés csillapítót.

Útzár elővett egy digitális műhold térképet. Felvázolt néhány útvonalat.

Útzár: -Jó pár építési munkaterületek vannak. -Enyém lesz Kelet-Magyarország régiói.

Berserker: -Rendben. -Akkor enyém lesz Dél.

Megatron: -Nyugat. -Ha valaki talál valamit, azonnal jelentse nekem!

Útzár és Berserker: -Igenis Uram!

Megatron először az égből kezdte meg a kutatásukat, míg a két álca addig a közúti közlekedést vette igénybe.

Múlt - Orion történeteWhere stories live. Discover now