Hetekkel később.
Már csak pár nap a ballagásig. Mégis mi történhetne? Háát....
Kicsit borongós időbe mentem el suliba. Útközben még esett is. Gyors siettem, nehogy elázzak. Bementem az ebédlőbe, hogy megnézzem mi lesz a fogás délben, utána felmentem az osztálytermembe. A legtöbb osztálytársam már bent volt és várták, hogy megszólaljon a csengő. Osztályfőnök a mai nap egy programot szervezett nekünk, ahol felmegyünk az általános alsós iskolához a leendő ötödikeseket köszönteni. Elmondjuk a személyes történetünket, mit szeretünk az iskolában, hogy a gyerekek vidáman és bátrabban jöjjenek a sulinkba.
Ofő: -Ha ennek vége hazamehettek!
Mindenkinek felcsillant a szeme.
Krisz: -Tanbá! -Akik bicajjal vannak, azok mehetnek biciklivel?
Ofő: -Persze.
Ofő nagyon rugalmas volt e téren. A két suli között csak 1-2 km volt az út.
Bogi: -Megvárjuk lent a suli bejáratánál?
Én: -Igen, légyszi!
Mindenki már elindult, csak én voltam a teremben.
Én: -Ahj, ha ezt tudtam volna megkérem Mazdát, hogy vigyen fel. -De úgyse vinne fel, mint mindig.
Bezártam az ajtót, odaadtam a kulcsot a tanáriba majd kimentem a suliból. A két barátnőm már vártak.
Kata: -Mehetünk?
Én: -Persze. -mosolyodtunk egymásra.
Az út közben felnéztem az égre, és egy különös repülőt láttam az égen. Mivel homályosan láttam, így nem vettem róla tudomást.
A feléréshez körülbelül 40 perc kellett hozzá.
Ofő: -Milyen volt a séta?
Én: -Fantasztikus. -Bár, bringával jöttem volna! -Huh.
Kata: -Valóban fárasztó volt a séta.
Bementünk a suliba és körbe néztünk.
Én: -Azok a szép emlékek.
Kata: -Aha!
Bogi: -Ide jártatok?
Kata: -Igen. -Gyere, gyors körbe vezetünk mi-hol van.
Felmentünk az emeletre. Az épület utolsó előtti terem volt az osztálytermünk.
Én: -Nem volt jó terem.
Bogi: -Hogy-hogy?
Én: -Amit el akartál intézni, akár büfébe szerettél volna menni, vagy az ebédlőbe esetleg wc-re akkor az, mint az épület másik részében volt.
Kata: -Ja-ja! -Mire leértem, hogy vegyek egy péksütit, hosszú volt a sor.
Én: -Én sem szerettem.
Kata gyengéden megütött.
Kata: -Mit akarsz?! -Te voltál mindig ott lent az első vagy a második ember.
Én: -Hát figyelj, futni kell, hogy elsők között legyél.
Nevettünk egy kicsit.
Ofő intett nekünk, hogy most már jó lenne, ha oda mennénk az osztályterem elé, mert hamarosan kezdünk.
Mikor bementünk a terembe, mindenki körbe tekintett. Kicsi padok és székek voltak a kis iskolásoknak. A falak mindenféle képekkel voltak tele. Ott volt a régi osztályfőnökünk is. Kellemes, meleg hangulatban fogadott minket. Nagyon boldogok voltunk az osztállyal.
YOU ARE READING
Múlt - Orion története
FanfictionNyers történet, saját karakteremről. Röviden: Egy ember lány akinek az élete fenekestül felfordul, min azon a napon megismerkedik a leendő szerelmével. A lány furán érezte magát az emberek közt. Folyamatosan akadályokba ütközik, próbára van téve. A...