1. Миний шинэ ажил

57 4 0
                                    

Черри [ 8-р ангийн дүү нь]- Кай! Хөөх ажилдаа тэнцчихсэн юм уу?,  Баяр хүргэе, танийг ажилд авна гэж бодсонгүй шүү.
Акира[ээж]- Ах нь хичээнгүй сайн ажил хийдэг болохоор нас харгалзахгүй ажилд авч байгаа юм. Та нар ч бас ах шигээ хичээнгүй, үнэнч шударга байгаарай.
Би- Ххэ за баярлалаа ээжээ, би одоо ажилдаа явлаа. Эхний өдөр оройтмооргүй байна.

_Би одоо 17настай. Энэ жил 11-р ангид орж байгаа. Өнөөдөр Lauron caffee-д цагийн ажилтнаар ажиллах эхний өдөр. Эцэг эх маань 5 хүүхэдтэй жирийн нэг ажилчид болохоор би өөрөө ажил хийж их сургуулийнхаа төлбөрийг олох хэрэгтэй. Уг нь бол 10-р ангиасаа ажилд орох байсан ч манай гэрийн ойролцоо намайг ажилд авах газар олдоогүй ээ._

- Сайн байна уу? Ахлахаа өнөөдөр хүйтэн салхитай бороотой өдөр байна шүү тэ?
- Өдрийн мэнд! Кай, Тиймээ өчигдөрхөн л нар гийсэн дулаахан өдөр байсан юм сан. Ёстой нэг, хаврын улирлыг ойлгохгүй юм. Буцаад нар гараасай , би бороотой өдөрт дургүй ээ. За тэр ч яахав Өнөөдрөөс шаргуу ажиллаад л байж дээ.
- Тиймээ, сайн ажиллах болноо.
- Чи хичээлээ ортлоо ажиллах уу?
-Үгүй ээ, Миний хичээл өглөө ордог болохоор хичээл орсон ч ажиллана аа.
За, за ажилдаа орцгооё!
                                     •   •   •
       18:26
- Заа Өнөөдөр ч үйлчлүүлэгч их байлаа шүү.
-Тиймээ, одоо 30 минутын дараа тарлаа. Одоо 4хүн л үлдсэн байна.
-Кай, чи тэр цонхон талын 7-р ширээн дээр энэ Латте-г аваачаад өгчих. Хамгийн сүүлийн захиалга.
- Заа

_ Ийм олон ширээ байхад дээр бүдэгхэн гэрэл тусдаг, бараг хүн суудаггүй, ганц хүний ёстой хамгийн муу байрлалтай цонхон талын 7-р ширээн дээр хэн суудаг байна аа?

- Таний захиалсан Латте

- Баярлалаа, наанаа тавьчих

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Баярлалаа, наанаа тавьчих

Ууг нь үнэхээр хөөрхөн охин байх юм яагаад урвайчихсан юм бол оо

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ууг нь үнэхээр хөөрхөн охин байх юм яагаад урвайчихсан юм бол оо. Хавар болоод хүмүүс эмороод эхэлчихсэн юм байх даа😂Хараад байхнээ миний үеийн охин л юм шиг байна. Гэхдээ энэ хавьд харж байгаагүй хүн байх чинь

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Hi bugded ni ene udriin mend, Minii anhnii zohiol shuu. Shuumjleh yum baival heleerei . Za tgd ali boloh hurdan oruulj bhiig hicheenee.
Bas comm bichij bgaarai, bayarlana shuu. Anhnii zohiol bolohoor bas comm unshmaar l bnshdee.

The Lauron cafeWhere stories live. Discover now