-HİSSET-

30.1K 351 103
                                    

Başlama tarihinizi buraya bırakabilirsiniz 📖
***

Yeniden başlayalım mı? Yaz kışa dönerken ve kabus başa sararken...

Bu küçük ve güçsüz bir kız çocuğunun hikayesi değil.

Bu acıyla baş etmeye çalışırken saçmalayan bir ergenin hikayesi değil.

Bu geçmişi hiç yokmuş veya hayatının tamamı geçmişindeymiş gibi yaşayan herhangi birinin hikayesi değil.

Bu benim hikayem! Ve tahmin edemeyeceğiniz kadar hatalarla dolu, çünkü ben buyum, hatalarla doğruyu bulan veya yanlışa saplanan o kız...

Rüzgar tenime şiirsel bir sertlikte vuruyorken düşünmek ve istediğim şeylere inanmak en kolay olanıydı. Hızımı artırdığım ve ruhumla baş başa kaldığım bu anlar ise benim özgür kaldığım sayılı zamanlardan biriydi. Motorun çılgın sesi kulaklarıma dolduğunda gülümsedim, sanki nefes aldığım sürece seveceğim tek ses buydu.

Ve işte bende buydum. Kendime bile nutuk çekebilme özelliğine sahiptim ama kendime bile yalan söylüyordum. En sevdiğim ses kalbimi açacak kadar güvendiğim o adamın sesiydi.

SESİYDİ... Ve onun sesi de kalbi gibi başkasına aitti, hiç bana ait olmamıştı, ben aslında hiç ona ait olmamıştım. Biz hep arkadaştık ve ben korktuğum için sonsuza dek sadece arkadaş kalacaktık. Gerçeklerim zihnimde yankılandıkça kalbim acıyla atıyor ve aptallığım başımı döndürüyordu.

İşte ben buydum hatalarımla dolu hayatımda bu sefer saplanıp kalmıştım. Takıntılı bir platonik aşık gibi, korkaklığı yüzünden yalnızlığa mahkum olacak zayıf biri gibi. Arsu gibi! Yağmur damlaları kaskıma yapışmaya başladığında hızımı düşürmeye çalıştım, rüzgar sanki bir anda tersten esmeye başladı, yağmur hızlandı avuçlarım hissizleşti zaman çılgınca akarken ben çırpındım. İlk defa durmak için çırpındım, gördüğüm tek şey renklerin birbirine geçtiği hız ibresiydi.

Sesimi bulamıyordum, duramıyor ve kontrol edemiyordum. Bir anda olan oldu, hissizleştim, sessizleştim, bilinçsizleştim. İstemeyeceğim kadar kayboldum, ruhumu kaybettim, bedenim nerede düşünmedim bile sadece durdum.

Sadece her şey olup biterken ben durdum.

Selam Arsu'yu tanımayanlar için kısaca özet geçeyim: Siyah karda tecavüze uğrayan küçük bir kız çocuğu vardı bu kitapta onun büyümüş halini göreceğiz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Selam Arsu'yu tanımayanlar için kısaca özet geçeyim: Siyah karda tecavüze uğrayan küçük bir kız çocuğu vardı bu kitapta onun büyümüş halini göreceğiz. Yani Arsu'yu tanımıyorsanız önce siyah karı okumanızı tavsiye ederim.

Ve şimdi asıl konumuza gelelim, bu bölümden bir şey anlamadığınızı biliyorum ama benim tarzım bu giriş kısmı hep karmaşıktır bende. Ama bu karmaşayı çözeceğiz :)

Arsu şuan 20 yaşında ve üniversiteye gidiyor bir hayli büyüdü yani. Aklımdakileri yazmak için heyecanlanıyorum umarım bu yolculukta beni yalnız bırakmazsınız.

Sorularınız için yorum kısmını mesaj kutusunu ve instagram hesabımı kullanabilir sorunuz olmasa bana yazabilirsiniz.

E o zaman başlayalım mı? Bence başlayalım :)

Hisset'e hoş geldiniz!

HİSSETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin