♦️3.kapitola♦️

1.2K 87 56
                                    

Z pohledu Louise

Miláček ❤️: tohle jsi neměl dělat!

Já: A co přesně jsem neměl dělat?

Miláček ❤️: Ty moc dobře víš, co!

Já: Nevím

Moc dobře jsem věděl, že mluví o tom, že jsem šel na policejní stanici, i když mě varoval, že když to udělám poznám jeho hněv. Zajímalo by mě jak na to tak rychle přišel.

Miláček ❤️: OH takže ty nevíš jo?

Já: Ne!

Miláček ❤️: Louisi, Louisi proč se klepeš? Bojíš se? To by jsi sakra měl, protože jsi mě naštval!

Jak sakra může vědět, že se klepu, protože z něho mám strach. Nebudu lhát teď mám ještě větší strach. Začal jsem se rozhlížet z okna jestli neuvidím nějakou osobu, co mě pozoruje. Nikoho jsem, ale neviděl.

Miláček ❤️: Je roztomilé jak se vyděšeně rozhlížíš zda někoho neuvidíš, ale poradím ti máš to marný.

A dost budu ho prostě ignorovat. Zatáhl jsem závěsy u okna a přešel k posteli, na kterou jsem si lehl a následně usnul.

Ráno jsem se probral kolem 11:00. Docela se divím, že mě táta nechal spát tak dlouho. Většinou musím vstávat do 9:00. Oblékl jsem se a sešel dolů, kde na mě čekalo překvapení.

V kuchyni u stolu seděl táta a vedle něho nějaká žena. Byli zabrání do konverzace, takže si mě nevšimli, a proto jsem na sebe upozornil hlasitým odkašláním.

Táta si mě všiml a hned se zvedl." Lauro tohle je můj Louis. Louisi moje přítelkyně Laura." Představil nás táta v celku nervózně.

" Rád tě poznávám Lauro" řekl jsem a usmál se na ní ,úsměv mi oplatila.

" Mě taky Louisi, kolik ti je?" Zeptala se mě.

" Je mi 17" řekl jsem a sedl si k nim ke stolu.

Ještě chvíli jsme si takhle spolu povídali, než jsem je tam nechal osamotě a odešel na horu do svého pokoje, kde jsem z postele vzal mobil, který ohlašoval 10 nepřečtených zpráv, které neustále přibývali. Kdo mi zase píše?

Mobil jsem odemkl a na mě vyskočili 3 jména: Blonďáček, Zee a Miláček ❤️.
Rozklikl jsem Bloňďáčka.

Bloňďáček: Lou? Nezajdeme dneska do klubu?

Já: Nevím. Asi jo. Do jakého?

Bloňďáček: Night

Já: klidně ve 20:00 před?

Bloňďáček: ok

Přešel jsem na konverzaci se Zaynem

Zee: ahoj jen jsem se tě chtěl zeptat jestli mi půjčíš sešity na dopsání. Prosím?

Já: jo klidně. Nechceš jít s námi dnes do klubu?

Zee: do jakého? V kolik?

Já: do Night a ve 20:00

Zee: ok budu tam

Já: ok

Na zprávy od Miláček ❤️. Jsem kašlal. Jak jsem řekl budu ho ignorovat a ono ho to přestane bavit. Beztak je to jen někdo, kdo si že mě dělá srandu. A nebo to je nějaký úchyl. Už jsem chtěl zase zamknout mobil, když mě zaujala poslední zpráva od anonyma.

Miláček ❤️: Co kdyby jsme si zahráli hru?

Miláček ❤️: Fajn tak já začnu. V 1. třídě jsi se pozvracel na učitelku.

Miláček ❤️: v 6. třídě jsi zjistil, že jsi gay.

Miláček ❤️: Nejdříve jsi se s Niallem ani se Zaynem nechtěl bavit přišli ti divní.

Miláček ❤️: rád si zpíváš ve sprše.

Miláček ❤️: Už od mala hraješ fotbal.

Miláček ❤️: ale i přesto, že děláš sport jsi ve skupině Normální.

Miláček ❤️: Chtěl by jsi 2 děti. Holčičku a chlapečka. Chlapec by měl být starší, aby mohl ochránit svou malou sestřičku.

Miláček ❤️:  když jsi smutný hraješ na piáno.

Miláček ❤️: Jsi panic

Miláček ❤️: rád koukáš na porno a přitom si honíš.

Miláček ❤️: Nesnášíš horory.

Miláček ❤️: a vím toho o tobě daleko víc.

Já: Kdo kurva jsi?

Miláček ❤️: nerozčiluj se maličký, i když si strašně krásný.

Já: jak toho o mě víš tolik?

Miláček ❤️: Mám své zdroje.

Já: nech mě na pokoji

Miláček ❤️: proč bych měl

Já: protože chci? Protože jsi psychopat? Protože nestojím o to abys mi psal? Je několik možností proč.

Miláček ❤️: teď jsi mě ranil

Stalker [Larry Stylinson] (CZ)✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat