1💮

30 6 0
                                    

ANKA DORUK

Boxer Hırsızı: Cihanım  boxerlaronı çalmış olabilirim ama bir sor neden diye.

CİHANIM :  NEDEN?!

Boxer Hırsızı: Çünkümsu  senden bir şeyler olsun istedim evimde

CİHANIM :  Kızım hadi benden bir şey  istediğini anladım diyelim-ki bu hiç normal değil- neden BOXER!

Boxer Hırsızı: Bilmem ki ! Evinde dikatimi ilk  çeken şey onlardı bende kaptığım gibi aldım kaçtım!

CİHANIM : Hırsız olduğunun farkındasın değil mi! Evime gizlice girmişsin!

Boxer Hırsızı: Cihanım bir boxer için beni ne hallere sokuyorsun! Mesele boxersa yenisini alırım ben sana sıkma o tatlı canını sen.

CİHANIM : Kızım bana Cihanım deme! O sahiplik eki nerden geliyor! Seni tanımıyorum bile!

Boxer Hırsızı: Cihanım sana o kadar kendimi tanıtım ya ! Ben Anka Doruk! Bu da benim numaram . Gizlimiz saklımız yok evvel Allah . Mertce çıkarız meydana . Yiğitce savaşırız karılarla.

CİHANIM : Sen salak mısın?

Boxer Hırsızı: Ciddi mi bu soru?

CİHANIM : Cevap vermene gerek yok ben aldım cevabımı.

Boxer Hırsızı: Ya sen ne kadar zekisin yaaa! Leb demeden leblebiyi anlıyor. Senin o sırma saçına kara kaşına selvi boyuna kurban olurum lan ben!

CİHANIM : Kızım sen kro musun?!

Boxer Hırsızı: Ne münasebbet canım! Yalnızca aşığım.

CİHANIM : Burda ki aşık olduğun kişide ben oluyorum galiba!

Boxer Hırsızı:  Çaktın köfteyi Cihanım!

CİHANIM : Git az öte de sev beni! Bana bulaşma!

Boxer Hırsızı: Kalbimi kırıyorsun!

CİHANIM : Öyle mi?

Boxer Hırsızı: Şaka yaptım! Sen benim kalbimi kıramazsın ki! Çünkümsu sen benim kalbimsin!

CİHANIM : Seni üzmek istemiyorum ama ben seni sevemem.

Boxer Hırsızı: Neden kine?

CİHANIM : Çünkü ben  şey işte anla.

Boxer Hırsızı: Çünkümsu sen erkeklerden hoşlanıyorsun!

CİHANIM : Nerden bildin sen bunu !

Boxer Hırsızı: Cihanım evini gözetliyorum ve bazı kaçamaklarını izlemiş bulunmaktayım.

CİHANIM : NE! NİYE BÖYLE BİR ŞEY YAPIYORSUN! RÖNTGENCİ MİSİN?!

Boxer Hırsızı: İlk önce sakin ol ve  bağırma ! Evet izlemiş olabilirim ama utandığım yerlerde kafamı çevirdim . Yani sadece öpüşmenizi izledim. Lan öpüşürken nerdeyse birbirinizi yiyordunuz! Aç yamyamlar gibiydiniz!

CİHANIM : Kızım insanı utandırmasana!

Boxer Hırsızı: Yaparken utanmıyon söyleyince mi utanıyon!

CİHANIM : NEYSE ! Eğer sen bunu biliyorsan neden hala bir şansının olduğunu düşünüyorsun?

Boxer Hırsızı: Çünkümsu bu yönelimini daha önce hiç aşık olmadığından dolayı kafanın karıştığını varsayıyorum. Ve seni ben denize aşık ediyorum. Hayatının aşkın hi de !

CİHANIM : Çok boş bir kızsın! Ama yine de senle konuşup bu fikrini çürütücem ! Çünkü ben erkeklerden hoşlanıyorum!

Boxer Hırsızı: GÖRECEĞİZZZZ

CİHANIM : GÖRECEĞİZ

ANKA | TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin