Ben su 16 yaşındayım lise 2 ye gidiyorum . Baba demekten nefret ettiğim adam yaşıyorum . Ben doğarken annem çok kan kaybından ölmüş , o adamda beni hep bununla suçluyor beni hep döver bir kaç kerede taciz etti . Resim yapmayı ve şarkı söylemeyi severim , tabi evde söyleyemem o ayrı .
Ben Ateş Erdem 23 yaşındayım , doktorum . 1 ay önce öldü sandığımız kardeşimizin yaşadığını öğrendik , onu arıyoruz sadece adının su olduğunu ve babasıyla yaşadığını biliyoruz .
ben Cellat Erdem 21 yaşındayım coğrafya öğretmeniyim . Abimin dediği gibi kardeşimizi arıyoruz ve onu bulacaz.
Ben Oğuz Erdem 19 yaşındayım 1 sene sınıfta kaldım lise sondayım . Suyu çok merak ediyorum ve onu bulacağımıza emim .
Ben Toprak Erdem 18 yaşındayım , 1 sene sınıfta kaldım lise 3 e gidiyorum . SUYU BULACAZ .
Ben Gökhan 17 yaşındayım lise 3 e gidiyorum . Kuzenlerimle yaşıyorum ve su diye bi kuzenim varmış , yani biz öldü biliyorduk onu arıyoruz .
Ben Eren 16 yaşındayım lise 2 ye gidiyorum . Biraz fazla ciddiyetsizimdir , kuzenlerimle yaşıyorum . Onlar gibi bende suyu arıyoruz .
Ben Emir 17 yaşındayım 1 sene sınıfta kaldım lise 2 ye gidiyorum . Oğuz,Toprak,Gökhan ve Erenle çok yakın arkadaşım ,cellat abi beni pek sevmez , ateş abiyle çok fazla konuşmayız ama iyi anlaşırız .
*ARKADAŞLAR İLK KİTABIM İNŞ BEYENİRSİNİZ*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ABİLERİM
Short StoryBabası tarafından her gün şiddet gören ve ara sıra babası tarafından taciz edilen bir kız . Bir gün herşeyin değişeceğinden habersiz...