meriççateş: geldim geldim cırlamaaa!!
bağtıkaraa: cırladığımı da nerden çıkardın?
meriççateş: kızları tanıyorum genelde böyle şeylerde cırlarlar.
bağtıkaraa: kızları tanıyormuş!!
bağtıkaraa: bok tanıyorsun!!
meriççateş: erkeğim diye kızları tanıyamaz mıyım?
bağtıkaraa: tanıyamazsın
meriççateş: tanırım
bağtıkaraa: tanıyamazsın
meriççateş: tanırım
bağtıkaraa: tanıyamazsın!!
meriççateş: tanırım!!!
bağtıkaraa: tanıyamazsın!!!!
meriççateş: Tanırım dediysem tanırım lan!!!!!
bağtıkaraa: Ne halin varsa gör orangutan tipli kertenkeleeeee!!!!!!
(Görüldü)
Görüldü de mi yiyecektik lan! Ayağa kalkıp mutfağa girdim. Buzbolabını açıp beş dakika boyunca boş boş durdum. Beşinci dakika sonunda popoma yediğim terlikle cırladım. "Yazık yazık!"
Annemin dediği şeyle arkamı döndüm. "Neye?"
"Buzdolabına!"
Buzdolabına mı? "Niye?" diye sordum.
"Senin gibi bir malla bakıştığı için," dedi ve kahkaha attı.
Ben anneme ne anlama geldiğini bilmediğim bakışlarımı atarken sonunda kahkahasına son verdi. Buzdolabını kapatıp dolaptan bir tane su bardağı aldım ve buzluğu açıp bardağı buz doldurdum. "Hasta olucaksın. Sonra bana zırlıyorsun," diyen anneme, "Bir şey olmaz," diye cevap verdim ve bardağı ağzına kadar buz doldurdum. Buzluğu kapatıp buzdolabını tekrar açtım -annemin öldüresiye bakışlarına rağmen- kolayı elime aldım ve buz dolu bardağa kola doldurmaya çalıştım. Çalıştım sadece çünkü bardak buz dolu olduğu için çok az girmişti kola. Kolayı tekrar buzdolabına koyup odama gittim.
Yatağıma oturunca kolamı mutfakta unutduğum aklıma geldi ve oflayıp tekrardan mutfağa gittim. Kolamı alıp yine odama gittim. Kolamı yudumlarken bir yandan da AA oyununu oynuyordum telefondan. İşte zekilik böyle bir şey!
Sen ve zekilik pehh güleyim bariiii
Sen kes!!!!!!!!
-------------------------------
Oy ve yorum atmayana küsüyorum!
Ldjfşdşdşs şaka şaka küser miyim ben hiç size.
Herneyse bölümü nasıl buldunuz?
Oy ve yorumlarınızı esirgemeyin.
Arkadaşlar bu arada LGS ye 2-3 gün kaldı. Lütfen dua edin bana. Güzel bir yer kazanayım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bağtı Kara/texting
Short StoryEğlence amaçlı yazılmıştır! Yazım kurallarına falan pek dikkat etmedim, önceden söylim! Samimi, Neşeli, Hiç susmayan, Doymak bilmeyen, 1.55 boyunda, Minnak bir kız! Anası, cadaloz! Babası, pek umursamaz! Abisi, gıcık, öküz, ğıyar! Ama o haya...