》14《

12 5 5
                                    

Akıllı1berk : kızın gözünü nasıl boyadıysan kızı hastanelerden topluyoruz!

Akıllı1berk :  olm ben bu kadar toplama bilseydim matematikten 08 alırmıydım?

Tekin_Bora12 :  Bir şey mi oldu Ananasa?

Tekin_Bora12 : ya da İdil'e mi demeliyim?

Akıllı1berk :  Hassi*tir!

Akıllı1berk:  Sen nerden öğrendin olm!?

Tekin_Bora12 :  çok kolaydı!

Tekin_Bora12 :  aslında  Ananas adaylarına en iyi örnek İdil di sende pat diye yumurtlayınca oldu olaylar .

Akıllı1berk :  Ben yumurtlayınca mı? Olm ne ara... lan!  Horoz kim doğruyu söyle!  Beni kaç tavukla aldatıyor, anam! anam! Gitti namus! ! Ama ben biliyordum o paçalı tavuk az dolaşmıyordu benim horozumun yanında!

Tekin_Bora12 :  Gerizekalı!

Tekin_Bora12 : olm benimle muhattap olma!

Tekin_Bora12 :  Beyin yerine çocuğun her yeri çalışıyor anasını satayım!

Akıllı1berk :  bana Burcu'dan başkası yasak şekerim.

Tekin_Bora12 :  şekerimini si*iyim Berk!

Akıllı1berk :  sana bir şey diyeceğim. sen Ananasa karşı bir şeyler hissediyor musun?

Tekin_Bora12 :  İdil'e mi? Hayır.

Akıllı1berk :  aha işte benim ölüm fermanımın cevabı ,Yaktın beni Bora!  Yaktın!

Tekin_Bora12 :  ne alaka olm?

Akıllı1berk :  sen Cansu ile sevgiliyken mazeret falan bulup kavga çıkartıyordu şimdi yandık!

Tekin_Bora12 :  Canıma deysin.

Akıllı1berk :  o seni çok seviyor, ona senin hakkında iyi şeyler söyleyince sakinleşiyor.

Akıllı1berk :  psikolojik ilaçlara ihtiyacı kalmıyor senin fotoğrafını görünce, ona sakinleştirici iğne yapmak yerine senin fotoğrafını gösteriyoruz sakinleşiyor.

Akıllı1berk:  anlamıyorum seni nasıl bir fotonla koskoca İdil ZOR dura bilir?

Akıllı1berk : Burcu benim diğer özelliklerimi çok seviyor mesela ,sert erkeğim diyor bana :)

Akıllı1berk :  şimdi senle benim yabancı yok, laf aramızda yatakta iyiyimdir :)

Tekin_Bora12 : P*ç!

Tekin_Bora12 :  si... defol Berk, defol!

Tekin_Bora12  (ÇEVRİMDIŞI )

Akıllı1berk :  Bu da cazibeme dayanamadı, ahh muhteşemim!

Selamın aleyküm, yeni bir bölüm uzun zaman sonra..

Neyse nasıl gidiyor hayat?

Bizde sorun yok.

Seviyorum sizi

ANANAS PLATONİĞİ ( TEXTİNG )

Bu bölüm kısa oldu ama içimde yazma hevesini bulmak ve moral biraz uzun sürdü. ..

#MinikAnanascıklar🍍 🍍 🍍 🍍 🍍 🍍 🍍

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 15, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

🍍ANANAS PLATONİĞİ🍍(Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin