27. Bölüm

26 0 0
                                    

Araf

Yankı'ya yaklaştım ve yanına gelip önünde diz çöktüm . Cebimden yüzük kutusunu çıkartıp Yankı'ya doğrulttum " Benimle evlenir misin ? " dedim .

Gözünden bir damla yaş düştü .Gülerek " Evet ! " diye bağırdı ayağa kalkıp yüzüğü parmağına geçirdim. Sarılmak için ileri atılınca bende ona karşılık verdim . Alnımı alnına dayayıp "Seni çok seviyorum ! " dedim . Gülerek iki kolunu omzuma attı "Bende seni çok seviyorum ! " dedi özlemle ona bakıp dudaklarımı dudaklarına bastırdım . Oda bana karşılık verince Öpücük derinleşti . Bir anda öksüren Kuzenim bütün ambiansı bozdu Yankı kuzenime dönüp " Bu kim ? " dedi gülerek " Kendin öğrenmeye ne dersin? " dedim benden ayrılıp maske takmış Kuzenime ilerledi . Yanında durup elini kafasına attı maskeyi tek hamlede çıkartıp Kuzenime baktı Kuzenim bana gülerek göz kırptı. Yankı şaşkınca kuzenime bakarken " Demek sendin ! " dedi kıkırdayıp " eee ne kadar sana sinirli olsam da Kuzenimin sevgilisisin . Ha pardon artık yengemsin ! " dedi Yankı'ya baktığımda yüzü utançtan kızarmıştı "çok güzel olmuşsun ! " dedim Yankı üstüne bakınca kısa bir şok geçirdi. Kuzenime dönüp " Sapık ! " dedi Fehmi kahkaha atarak " Ne yani şimdi sapık mı olduk ? " dedi Yankı sinirle " sen benim üstümü nasıl değiştirirsin ?! " dedi Fehmi onaylamaz bakışlar ile " Senin üstünü ben değiştirmedim. Denizi çağırdım O değiştirdi " dedi Yankı kısık gözleri ile Fehmi'ye bir bakış atıp bana döndü .

Bana doğru gelirken bende ona doğru yürüdüm . Belinden kavrayıp " nerede kalmıştık ? " dedim sırıtarak bana bakıp " bilmem hatırlatsana " dedi çapkınca gülüp " zevkle " dedim ve dudaklarımı dudaklarına bastırdım. Öpücüğümüz derinleştikçe derinleşti en son nefes almak için ayrıldık " hadi yemeğe geçelim " dedim Yankı'yı belinden kavradım ve bir sandalyenin önünde durdurdum sandalyeyi çekip oturması için yer açtım o oturduğunda sandalyeyi masaya yaklaştırdım bende karşısına oturduğumda gülerek ona baktım Kuzenimin ayakta kaldığını anlayınca ona döndüm " Kuzen ayakta kalma gel otur " dedim beni onaylayıp bir sandalye aldı .

Yankı ve ben karşı karşıya oturuyor olduğumuz için Fehmi'de hemen ortamıza geçmişti . Gülerek "Sen olmasan bunları yapamazdım , herşeyi elime yüzüme bulaştırırdım, teşekkür ederim Kuzen ! " dedim bana bakıp elini iki yana salladı " önemi yok sen mutlu ol yeter kardeşim" dedi Yankı'ya dönüp " Hadi başla istersen zorlu bir gün geçirdin." dedim Fehmi çoktan yemek yemeye başlamıştı " sende zorlandın değil mi ? " bana şaşkınca bakıp " hiç sorma ya senin bu sevgilin beni çok zorladı . şimdi yolda gidiyoruz uyandı bana beni hemen bırak yoksa Araf seni öldürür dedi , ben olduğumu anlamasın diye birşey demedim elini uzatıp maskeyi çıkartmaya çalıştı kafamı eğdim az daha kaza yapıyorduk bir de beni bırak diye cırlaması yokmu kulak zarımı patlattı." dedi kahkaha atmaya başladım " ciddi misin ? " dedim alayla bakıp " sence ciddimiyim sor bakalım yenge'ye " dedi" Doğru mu Yankı ? " dedim kıkırdamaya başlayınca " Demekki doğru. " dedim

Yarım saatir boş boş sohbet ettik garip bir şekilde Kuzenim'de takım elbise almıştı ama restorant'ın soyunma odasına bırakmıştı . " Kuzen birşey sormak istiyorum ." dedim bana bakıp "sor " dedi elimle yeni çıkan sakallarımı sıvazlayıp " sen neden takım elbise aldın ? " dedim sırıtarak " birazdan görürsün " dedi "hadi bakalım " dedim

Restorant'ın kapısı açılınca siyah gözlerim o tarafa döndü içeri göbeğini açıkta bırakan gömlek ve bir etek ile giren Denize şaşkın bakışlar attım kırmızı saçları ve ela gözleri ile çok güzel görünen Deniz kapının önünde durmuştu Fehmi ayağa kalkıp soyunma odasına yöneldi Deniz gelip Fehmi'nin yerine oturdu.

Şaşkın bakışlar atarken " Ne işin var senin burada Deniz ? " dedim. Omuz silkip "beni de Fehmi çağırdı. Bir süprizi varmış." dedi sırıtarak " Ha şimdi anladım " dedim ikiside bana şaşkın bakışlar atıp " Neyi biliyorsun ? " diyen Yankı'ya bakıp "sende biliyorsun aslında ama tam olarak anlamadın daha " dedim " Ya merak ediyorum Araf söylese-" birden bir keman sesi geldi gülerek arkama dönüp Kuzenime baktım . Yanımdan geçerken " Ateş ediyorsun Kuzen ! " diye mırıldandım. Bana sırıtarak bakıp göz kırptı.

PogiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin