"Nee ik zeg toch dat we niks hebben! Dat hoor je toch!" Jill kijkt Anouk angstig aan. "Ja dat is waar, ok dan is het prima, sorry dat ik jullie lastig viel", zegt Anouk tevreden. "Maar eh wij gaan er weer vandoor. Ik zie jullie zo bij het hotel!" Anouk draait zich om en loopt met de groep terug naar het hotel.
Jill kijkt Jackie aan en ziet dat haar ogen vochtig zijn. "Wat is er Jack?", vraagt Jill bezorgd en ze slaat haar arm om haar heen. "Ik... Ik dacht dat we wel wat hadden... Tenminste, het voelde zo aan... Ik dacht dat jij dat ook had... Maar blijkbaar niet..." Jackie kijkt Jill verdrietig aan. "Lieve Jackie, ik had precies het zelfde... Maar ik ben bang dat als we nemen dat we problemen krijgen." Jills ogen beginnen ook vochtig te worden en ze doet haar best om haar in te houden...
"Jillie please, don't cry. We kunnen toch gewoon in het geheim hebben? Asjeblieft! We vertellen het alleen aan onze families, die helpen ons echt wel. Pleaseeee!" Jackie kijkt Jill smekend aan.
Jill wordt emotioneel. Jackie is zo lief voor d'r! "Maar natuurlijk Jackie! Als het op die manier kan, dan doen we dat." Jill kan wel juichen van vreugde. Ze omhelst Jackie zo blij is ze. "Ahw Jill je bent echt lief", Jackie omhelst haar ook en zo staan ze een tijdje.
Dan kijken ze elkaar aan en komen heel dichtbij elkaar... Maar ze weten niet dat Daniëlle niet terug is gegaan naar het hotel en in de bosjes zit toe te kijken... Voordat ze het weten zijn ze aan het zoenen...
Daniëlle POV
Omg, ze hebben! Maar wat moet ik doen? Zou ik het tegen Anouk zeggen? Ja maar dat is zo zielig. Maar als ik het wel doe dan vindt Anouk me fantastisch! Maar het is toch ook weer super schattig dat hun hebben. WAT MOET IK DOEN?!Jill glimlacht naar Jackie. Ze is super blij en gelukkig. Maar opeens hoort ze een geluid uit de bosjes. Ze draait zich om en ze ziet Daniëlle zitten. "DAAN WAT DOE JE HIER?!"
JE LEEST
Alles voor het voetbal?
FantasíaVoetbalster Jill Roord moet zich weer eens melden bij oranje maar dan ontmoet ze een nieuweling genaamd Jackie Groenen... Sinds ze haar heeft ontmoet voelt Jill zich helemaal verward. Wat is er toch met haar aan de hand als ze bij Jackie is? En waar...