— Reguli.
01. Dorim seriozitate și profesionalism.
02. Nu acceptăm cărțile cu conținut explicit, fanfiction.
03. O dată ce v-ați înscris, vă rugăm să nu retrageți cartea de pe cont sau să o băgați în editare.
04. Acceptăm maxim 3 cărți de la același scriitor, dar în categorii diferite.
05. Trebuie să dați follow contului pentru a putea fi la curent cu informațiile legate de concurs.
06. Aveți răbdare, viața noastră nu ține cont doar de social media.
07. O dată ce folosești limbaj jignitor la adresa noastră din cauza că nu ți-a plăcut jurizarea, ești eliminat din concurs.
08. Formularul va fi scris într-un singur comentariu, conținând toate câmpurile, inclusiv parola, altfel comentariul va fi șters.
09. Pentru a fi acceptați, trebuie să aveți minim 3 capitole + prolog. Distribuția, trailer-ul sau anunțurile nu se iau în considerare!
10. Pentru orice fel de întrebare, nu ezitați să ne lăsați un comentariu sau un mesaj în privat!
11. Iar pentru a fi siguri că ați citit regulile, parola este "carte", o dorim integrată cât mai subtil în formular.
12. Înscrierile sunt deschise până pe 23 iulie, în caz ca se vor înscrie multe persoane si rapid, vor fi inchise mai devreme.
— Categorii.
Dragoste (închis)
Fantezie (închis)
Ficțiune Generală (închis)
Thriller (închis)
Poezie (închis)
Proză scurtă (închis)
Acțiune (închis)— Formular.
01. Nume autor
02. Numele cărții
03. Categoria cărții
04. Scurtă descriere a acțiunii
05. Numărul de capitole
06. Finalizată/Nefinalizată
07. Tag la 3 persoane posibil interesate— Barem.
Titlu – 10 puncte
Descriere – 10 puncte
Copertă – 10 puncte
Conținut – 20 puncte
Personaje – 10 puncte
Originalitate – 20 puncte
Ideea cărții – 10 puncte
Oficiu – 10 puncte— Premii.
LOCUL I:
> sticker
> promovare
> follow din partea grupului
> listare
> voturi la toate capitoleleLOCUL II
> sticker
> critică
> follow din partea grupului
> listare
> voturi la jumătate de carteLOCUL III
> sticker
> follow din partea grupului
> listare
> voturi la un sfert din carte