Selam Yoongi!
Ben Lalisa. Hani şu Taylandlı olan.
Seninle, bir konu hakkında konuşmak istiyorum.
Lise 1'deki arkadaşlığımızı hatırlıyor musun? Sana karşı beslediğim duygulardan habersizdin büyük ihtimal. Neyse, hepsini anlatacağım.
Öncelikle, senden baya hoşlanmıştım.
Piano sınıfında tanışmıştık.
Tesadüfen orada bulunduğumu söyleyemeyeceğim. Seni ilk kez kantinde görmüştüm, eh takip ettim.
Lalisa Manoban olmak bunu gerektirirdi çünkü.
Aşırı soğuk bir insan gibi gözüküyordun, senden nasıl hoşlandığımı anlamıyordum o zamanlar. Neşeli bir insan olduğumu biliyorsun, durgunluktan hoşlanmazdım. Her an, her alan parti icin hazir olan insanlarla takılırdım genelde, senin aksine.
Ama o zamanlar seninle, sakince piano çalmak bile güzel geliyordu bana.
Eh ne yapacaksın, çocuktum en nihayetinde.
Piano dersleri vermeye başlamıştın bana, ben ise, branşımın keman olduğunu, sırf derslerimiz bitmesin diye saklamıştım.
Pişman değildim.
Seninle vakit geçirmek çok güzeldi. Her okul çıkışı anneme anlatıyordum seni, beni hep gülümseyerek dinlerdi.
Hissettiğim duygunun aşk olduğunu anlamayacak kadar toydum pek tabi.
Bu yüzden, gay olduğunu öğrendiğimdeki yıkımın, tahmin edebileceğin üzere çok ağır oldu.
Şimdi bakıyorum da, gerçekten çok masummuşum.
Sana ne kadar kızmışım içten içe, hatırladıkca gülüyorum.
Işte, başlamayan serüvenimiz, seni bir erkekle öpüşürken gördüğümde, sana aldığım çikolatayı yere düşürmemle son bulmuştu.
Her neyse, ek kısmında telefon numaramı bırakacağım, sevgilin ile tanışmak istiyorum!
Mutluluklar!
-lalisa Manoban
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love, darling.
Fanfictionlalisa manoban, hayatının bir döneminde sevmiş olduğu 7 erkeğe mektup yazar.