"Ben bir yıldız değilim. Henüz daha belli başlı sorunlarıyla yüzleşemeyen birini bir yıldız olarak görmelerini anlamsız buluyorum. "
Kadın bir süre sessiz kaldı. Gözlerini karşısındaki adama dikerek bir eliyle gözünün önüne düşen perçemini kulağının arkasına aldı. Karşısında ona buruk bir gülümsemeyle bakan adamı şu ana kadar hiç tanımamış olduğunu anlayınca hissettiği hayal kırıklığını gizlemek istercesine bir soru sordu.
"Bir yıldız olmayan sen, küveti doldurduğunda ne yapıyorsun? Şarkılarına kattığın o hoş sözleri nasıl seçiyorsun?"
"Küveti doldurduğumda, manolya kokulu banyo tuzlarını suya döküyorum. Kimi zaman radyomu açtığım ve öylece bir şeyler dinlediğim oluyor. Sanırım küvette sandığımdan çok vakit geçiriyorum. Gözlerimi kapatıp bütün bunların başlangıcını düşünüyorum. Bilirsin, her şey yeni başladığında en güzeldir. İnsanların beni böyle tanımadığı zamanları düşünüyorum. Çocukluğumu, saf ve temiz eski düşüncelerimi."
Adam romantik biri olmalıydı. Fakat sözlerinde bir anlamsızlık vardı. Git gide ünlenen, fakat geçmişine bu kadar önem veren biri olması kadını şaşırtmıştı. Her geçen saniye ünlenmekte olan her bildiği heyecanlanır, ilerisi için planlar yapardı. Adam kadının düşünceli, biraz da endişeli bakışlarını yakalayınca devam etti.
"Sevgili Diphylleia, seni sıktıysam affet beni. Kelimelerimi seçemiyorum."
"Ah, elbette hayır. Bir anlığına düşüncelere daldım sadece. Düşünüyorum da, ilk defa senin gibi birine rastladım şu dünyada!"
Adamın yüzünde beliren tebessümle gülümsedi. Karşısındaki gencin aralanan dudaklarıyla ortamın değişmesi bir oldu.
"Şimdi hazırlanmalıyım. Her an beni almaya gelebilirler." Oturduğu sandalyeden kalkarak elini paltosuna attı. Uzun kollarını paltosunun kollarınından geçirerek yerde duran karton poşeti masanın üstüne yerleştirdi. Poşetin içine attığı eli şapka ve maskesini bulunca yüzündeki tebessüm yavaş yavaş yerini kaybetti. Siyah şapkasını kahverengi, uzuncana saçlarını düzelttikten sonra takmasıyla maskesini takmadan önce karşısındaki kadına baktı. "Bugün için teşekkür ederim. Çok güzel vakit geçirdim."
Bu kadar erken gidiyor olması kadını hayal kırıklığına uğratsa da kendisi de ayağa kalkarak adamın elini sıktı. Sonraki görüşmelerine kadar onu yalnızca televizyonda görebilecek olması bir miktar üzücüydü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Manolya Kokulu Banyo Tuzları
Teen Fiction"Manolya kokusunu bu denli çok seven sen, neden bana 'İskelet Çiçeği' diye sesleniyordun?" Açıklama gereği duydum : Kendi kurguladığım karakterler hakkındadır. Fakat büyük bir Jonghyun hayranı olduğum ve bana çokça ilham verdiği için onun yaşadığı b...