Paca's diary
Hurt.
Yes hati aku sakit.
Aku bukan milik kau.
Dan kau bukan milikku....
'Y/N.... Tulis ape tu hihihi.'
'Ah Hyori Noona.' Y/N melihat kearah Hyori sambil tersenyum manis.
'Aniya. Tak ada apa-apa menarik pun.'
'Jinjja? Ermm Noona nak bagi kamu something kalau peperiksaan kamu bagus.' Hyori, kakak kandungnya tersenyum lebar melihat wajah putih pucat adiknya.
'haha tak perlu lah noona. Mungkin benda tu takkan kekal lama.' Y/N melihat keluar tingkap biliknya sedang menanti sesuatu.
' Alah takpe lah~ ni kan tahun akhir kamu.' Hyori cuba memujuk adiknya lagi.
'Ermm nak bagi apa?' Y/N melihat ke arah kakak nya.
'Adalah... Mestilah jawab peperiksaan dengan bagus dulu hihihi.' Hyori keluar dari bilik Y/N dengan ketawa kecil.
'Jinjja? Dia nak bagi pastu taknak bagitahu? Hahaha noona... Noona.' Y/N masih tersenyum melihat keluar tingkap.
'ahh tu pon kau... Lambat kau lalu harini hihi.' Y/N berkata sendiri.
Setitis air jernih mulai jatuh ke pipi.
'Aku rindu kau.'
...
FLASHBACK'Chagiya! Jangan lupa aku nae'
'Paboya mana boleh lupa' Y/N melihat ke arah lelaki dihadapannya.
'hihi Y/N aku sayang kau tau!' Lelaki itu tersenyum manis melihat Y/N.
' Ye lah kau. Aku sepak kang tertonggeng kau' Y/N menjeling lelaki itu.
'Bapak dia nak sepak aku'
'Halah halah gurau lah kau ni. Aku sayang kau jugak lah gile' Y/N melihat ke arah lain tidak mahu bertentang mata.
'Halah malu-malu ee comellah kau... Rasa nak sekeh je'
'Mana ade hmh' Y/N menahan pipinya yang memerah.
ENDFLASHBACK
'Y/N! Nak suruh noona kamu hantar ke nak pergi sendiri ke sekolah!' Eomma Kim menjerit dari dapur sedang menyediakan sarapan.
'Biar Y/N pergi sendiri lah harini' Y/N berkata sambil berjalan kedapur bersama pakaian yang kemas tersarung di badan.
'Ah nae makan cepat nanti lambat' Eomma kim bersuara.
Skip
Y/N berjalan seorang sambil menyanyi kecil.
'Annyeong' Seorang lelaki menegurnya dari belakang.
Y/N menoleh
'N-nae annyeong' Y/N meneruskan perjalanan diikuti lelaki tadi.
'Siapa nama awak, nama saya Youngmin. Im Youngmin.' Youngmin menghadiahkan sebuah senyuman.
'K-kim Y/N'
Pergerakan Youngmin terhenti.
...
Bersambung.
YOU ARE READING
MISSING YOU 🌹
RandomWhen I'm sad, Don 't ask why. When I cry, don't say anything. When I'm alone, don't ask what's wrong with me. Because this heart just feel something. Something that can't be revealed. Something painful. Miss? Yeah miss. Because this heart just...