Egész nyári szünet alatt mást se csináltunk Mazdával csak gyakoroltuk az összekapcsolódást, hogy intenzíven mennyen.
Jelenleg egy autópályán haladunk, hogy elhárítsuk a be nem következett baleseteket.
Én: -Mond csak Mazda mégis honnan tudod, hogy mikor lesz a baleset és hol?
Mazda: -Nos, az emblémám mutatja az utat, hogy őszinte legyek. -Nem az én érdemem.
Én: -Elég gyorsan haladunk. -Nem fognak így megbüntetni a rendőrök?
Mazda: -Gyorsan, mert késésben vagyunk. -Ne aggódj, le van takarva a rendszámom.
Mazda olyan dinamikusan vezetett, mint amilyen altja van. Rengeteg autó még nyomába sem ért.
Mazda: -Készülj!
Azzal, hogy ezt a felkiáltást elhagyta a hangérzékelője nyomott egy féket, alakot váltott, a kezében felrepített, hogy ne vegyenek észre.
Egyszerre elmondtuk: -Összekapcsolódás!
Emiatt Mazdának a páncélzatai szétváltak és felém vették az irányt. Körbevett engem, a teljes testemet páncél borította.
Hős landolásban estem le a földre, s felálltam.
Én: -Oké és most?
A felező vonalon álltam, mellettem lévő autók suhantak el mellettem.
Mazda: -Pár másodperc és bekövetkezik.
Én: -Milyen baleset?
Tized másodperc múlva láttam egy bizonytalan autót, ami nem volt képes a saját sávjában benn maradni.
Én: -Ohohohoooo! -Ez nem tűnik jónak! -Mindjárt neki ütközik a másik autósnak! -Tennem kell valamit!
Elkezdtem futni az autós felé, majd felugrottam a motorháztetejére. Egy pillanatra hátra néztem a sofőrhöz. Lelógattam a lábamat az útra és próbáltam megállítani az autót.
A fém lábam miatt szikrázott az egész út, és még fel is sértettem a talajt.
Megállt az autó szépen lassacskán, s leugrottam róla.
Én: -Hát ez remek...
Csak néztem a hosszú útburkolati sérülést, amit okoztam.
Mazda: -Tárcsáztam a rendőröket. -Hamarosan ide érnek.
Én: -Rendben, köszönöm Mazda!
Teljesen ijedtében találtam rá a sofőrre.
Én: -Jól vagy? -Minden rendben?
Mazda: -Nem hall minket. -Elvagy némítva. -Várj... -Most beszélj!
Teljesen eltorzította a hangomat, hogy ne lehessen felismerni engem: -Minden rendben? -Megsérültél valahol?
Egy kicsit megráztam a vállát, majd válaszolt: -Igen, azt hiszem...
Mazda ismét lenémított engem, hogy senki ne hallja, amit mondunk egymásnak.
Mazda: -Sietnünk kell, nehogy több autó karambolozzon!
Én: -Igaz!
Előttünk néhány autó, nem nagyon bírt megállni, hiába nyomtak egy satuféket. Szélsebesen futottunk hozzájuk és sérülés, anyagi kár mentesen megállítottunk előttünk lévő néhány autót.
Kifújtam magam és jöttek is a szirénázó rendőrök, velük együtt a mentősök. A rendőrök kiszálltak fegyverrel a kezükben, hogy biztosítsák a terepet. A mentősök a hordággyal sietve mentek a legelső autóhoz.
Három rendőr észrevett egy fura zöld alakos UFO-t, egyből ránk fogták a pisztolyokat.
Rendőr: -Állj! -Kezeket fel!
Másik rendőr: -Ez mégis mi a fene?
Az ijedt sérült férfit, akit kimentettünk a halál közeliélményéből, a mentősök segítettek rajta. Ismét a tudatánál volt és oda kiabált a rendőröknek: -Héé! -Állj! -Ne lőjenek! -Ő mentett meg!
Én: -Mond Mazda nem fog átlyukasztani minket a rendőrnek a pisztolya?
Mazda: -Egyet se félj. -Lepattannak rólam.
Kicsit megnyugodtam.
Rendőrök leengedték a védelmüket. Az egyik rendőr azonban a ruháján lévő adóvevőnek szólt: -Központ. -Ilyet még nem láttam. -Egy UFO áll velem szemben!
Másik rendőr: -Szerintem ez nem UFO. -Ez csak egy motoros ruhás ürge lehet.
Én: -Most mi lesz? -Szóljak neki oda, hogy békével jöttem és mutassam az Ete jelet a kezemmel?
Mazda felröhögött.
Mazda: -Ne aggódj, mennyünk oda hozzájuk. -Rendőri intézkedés miatt nem hagyhatod el addig a helyszínt, míg nem nyilatkozol.
Én: -Waaah. -Rendben.
Odamentem a rendőrhöz, aki dokumentálta a helyszínt.
Rendőr: -Nocsak... mi vagy te? -szemivel mérlegelt végig. -Motoros fickó vagy?
A páncélzatom nemcsak a nememet, de még a hangomat is megváltoztatta.
Én: -Igen. -Az vagyok. -mondtam férfias hangon.
A rendőr a tolljával megkocogtatta a páncélzatomat.
Rendőr: -Érdekes egy ruhadarab.
Én: -Prototipus... tudja, élesben próbáljuk ki a helyzetet a kollégáimmal, hogy minél kevesebb motoros halljon meg. -Mondja csak elmehetünk végre?
Rendőr: -Persze. -Köszönjük az együtt működést!
Én: -Én köszönöm.
Hátat fordítottunk és elmentünk onnan jó messzire, hogy Mazda ismét felvehesse az autó alakját és elmennyünk onnan.
Az ülésen megszólaltam: -Szerinted bevették?
Mazda: -Még én is bevettem volna. -Jól hazudsz.
Én: -Nem akartam, hogy tudj róla... -Nem szeretek hazudni.
...
..
Rendőr: -Elég érdekes alak volt...
Másik rendőr: -Szerinted mi lesz vele?
Rendőr: -Nem tudom, de ezt mindenképpen jelentem az igazgatóságnak.
...
..
.
Berserker is ahogy az autóbotok csapata is lehallgatta a rendőri adást, azon nyomban padlógázt nyomott.
Az autóbotok is elindultak a baleset helyszín felé.
YOU ARE READING
Múlt - Orion története
FanfictionNyers történet, saját karakteremről. Röviden: Egy ember lány akinek az élete fenekestül felfordul, min azon a napon megismerkedik a leendő szerelmével. A lány furán érezte magát az emberek közt. Folyamatosan akadályokba ütközik, próbára van téve. A...