Mɪɴᴀᴛᴏᴢᴀᴋɪ Sᴀɴᴀ:
Hᴏᴊᴇ ᴀᴄᴏʀᴅᴇɪ ᴍᴀɪs ᴄᴇᴅᴏ ϙᴜᴇ ᴏ ɴᴏʀᴍᴀʟ,ɴᴀ̃ᴏ ᴍᴇ ᴅᴇᴜ ᴠᴏɴᴛᴀᴅᴇ ᴅᴇ ᴄᴏᴍᴇʀ,ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ ᴇᴜ sᴏ́ ᴍᴇ ᴀʀʀᴜᴍᴇɪ ᴘʀᴀ ᴀ ᴇsᴄᴏʟᴀ,ᴀᴄᴏʀᴅᴇɪ ᴄᴏᴍ ᴜᴍᴀ ᴅᴏʀ ᴅᴇ ᴄᴀʙᴇᴄ̧ᴀ ʜᴏʀʀɪ́ᴠᴇʟ .
Mᴀʟ ᴛʀᴏϙᴜᴇɪ ᴘᴀʟᴀᴠʀᴀs ᴄᴏᴍ Mᴏᴍᴏ,sᴏ́ ᴏ "ʙᴏᴍ ᴅɪᴀ" ᴅᴇ sᴇᴍᴘʀᴇ,ᴇ ᴀssɪᴍ ϙᴜᴇ ᴄʜᴇɢᴜᴇɪ ɴᴀ ᴇsᴄᴏʟᴀ,ғᴜɪ ᴘʀᴏ ʙᴀɴʜᴇɪʀᴏ ʟᴀᴠᴀʀ ᴍᴇᴜ ʀᴏsᴛᴏ .
Lɪɢᴏ ᴀ ᴛᴏʀɴᴇɪʀᴀ,ᴄᴏʟᴏᴄᴀɴᴅᴏ ᴍɪɴʜᴀs ᴍᴀ̃ᴏs ᴇᴍʙᴀɪxᴏ ᴅᴀ ᴍᴇsᴍᴀ,ᴇ ᴀs ᴍᴏʟʜᴀɴᴅᴏ,ᴇᴍ sᴇɢᴜɪᴅᴀ,ᴘᴀssᴏ ɴᴏ ᴍᴇᴜ ʀᴏsᴛᴏ ᴛᴏᴅᴏ .
-Tᴀ́ ᴄᴏᴍ ᴅᴏʀ ᴅᴇ ᴄᴀʙᴇᴄ̧ᴀ?-Oᴜᴄ̧ᴏ ᴜᴍᴀ ᴠᴏᴢ ғᴇᴍɪɴɪɴᴀ,ᴇ ᴀ ᴏʟʜᴏ ᴘᴇʟᴏ ᴇsᴘᴇʟʜᴏ ᴅᴏ ʙᴀɴʜᴇɪʀᴏ .
-Cᴏᴍᴏ sᴀʙᴇ?-Sᴇᴄᴏ ᴍᴇᴜ ʀᴏsᴛᴏ ᴄᴏᴍ ᴀʟɢᴜɴs ᴘᴀᴘᴇ́ɪs ᴛᴏᴀʟʜᴀ .
-Sᴇᴍᴘʀᴇ ᴠᴇᴍ ᴀϙᴜɪ ϙᴜᴀɴᴅᴏ ᴇsᴛᴀ́ ᴀssɪᴍ-Sᴇ ᴀᴘʀᴏxɪᴍᴀ ᴅᴇ ᴍɪᴍ-Vɪᴍ ʀᴇᴘᴀʀᴀɴᴅᴏ ɴᴇssᴇs ᴜ́ʟᴛɪᴍᴏs ᴅɪᴀs,ϙᴜᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂ ɴᴀ̃ᴏ ᴇsᴛᴀ́ ᴍᴀɪs ғᴀʟᴀɴᴅᴏ ᴄᴏᴍɪɢᴏ,ᴀᴄʜᴏᴜ ᴏᴜᴛʀᴀ?-ᴄᴏɴᴛɪɴᴜᴀ sᴇ ᴀᴘʀᴏxɪᴍᴀɴᴅᴏ .
-Sᴀʙᴇ ϙᴜᴇ ᴇᴜ ɴᴀ̃ᴏ sᴏᴜ ᴘʀᴏᴘʀɪᴇᴅᴀᴅᴇ ᴅᴇ ɴɪɴɢᴜᴇ́ᴍ-ᴀɴᴅᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴛʀᴀ́s,ᴀᴛᴇ́ ϙᴜᴇ ᴇɴᴄᴏsᴛᴏ ɴᴀ ᴘɪᴀ .
-Aɪɴᴅᴀ ϙᴜᴇʀᴏ ᴠᴏᴄᴇ̂ Sᴀɴᴀ-Rᴇᴠɪʀᴇɪ ᴏs ᴏʟʜᴏs ᴇ ʙᴜғᴇɪ .
-Pᴏʀ ϙᴜᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂ ɴᴀ̃ᴏ ᴠᴀɪ ᴘʀᴀ ᴀ Yᴇʀɪ?ᴇᴜ ᴛᴏ̂ ᴄᴏᴍ ᴜᴍᴀ ᴘᴜᴛᴀ ᴅᴏʀ ᴅᴇ ᴄᴀʙᴇᴄ̧ᴀ-Pᴀᴜsᴇɪ ᴀɴᴛᴇs ᴅᴇ ᴛᴏᴍᴀʀ ᴀʀ-Nᴀ̃ᴏ ᴇ́ ʟᴇɢᴀʟ ᴛʀᴀɪʀ sᴜᴀ ɴᴀᴍᴏʀᴀᴅᴀ,Jᴏʏ,ᴇʟᴀ ɢᴏsᴛᴀ ᴅᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂,ᴅᴇ ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇ,ᴅᴇᴠᴇʀɪᴀ ᴀᴘʀᴏᴠᴇɪᴛᴀʀ-ᴛᴇʀᴍɪɴᴇɪ .
-Nᴀ̃ᴏ ᴇ́ ᴇʟᴀ ϙᴜᴇᴍ ᴇᴜ ϙᴜᴇʀᴏ-sᴇɢᴜʀᴏᴜ ᴍᴇᴜs ᴏᴍʙʀᴏs,ᴍᴀs ʀᴇᴛɪʀᴇɪ sᴜᴀs ᴍᴀ̃ᴏs ᴅᴀʟɪ .
-Sɪɴᴛᴏ ᴍᴜɪᴛᴏ,ᴍᴀs ᴇᴜ ᴘʀᴇᴄɪsᴏ ɪʀ-ᴛᴇɴᴛᴇɪ sᴀɪʀ ᴍᴀs ғᴜɪ sᴇɢᴜʀᴀᴅᴀ ᴘᴇʟᴏ ʙʀᴀᴄ̧ᴏ-Jᴏʏ,ᴍᴇ ᴅᴇɪxᴀ,ᴏᴋ?ᴇᴜ ɴᴀ̃ᴏ ᴛᴏ̂ ᴇᴍ ᴜᴍ ᴅɪᴀ ᴍᴜɪᴛᴏ ʙᴏᴍ!-sᴇ ғᴇᴢ ᴘᴏʀ ᴠᴇɴᴄɪᴅᴀ ᴇ sᴏʟᴛᴏᴜ ᴍɪɴʜᴀ ᴍᴀ̃ᴏ .
Cʜᴏᴜ Tᴢᴜʏᴜ:
Rᴇsᴏʟᴠɪ ᴠɪʀ ᴀɴᴛᴇs ᴅᴇ Jɪʜʏᴏ ᴘʀᴀ ᴀ ᴇsᴄᴏʟᴀ,Mɪɴᴀ ᴘʀᴏᴠᴀᴠᴇʟᴍᴇɴᴛᴇ ɴᴀ̃ᴏ ᴄʜᴇɢᴏᴜ ᴀɪɴᴅᴀ.
A ᴇsᴄᴏʟᴀ ᴇᴍ sɪ,ᴛᴀ́ ᴍᴇɪᴏ ᴠᴀᴢɪᴀ,sᴏ́ ᴠᴇᴊᴏ ᴀʟɢᴜɴs ᴀʟᴜɴᴏs ᴅᴏ ᴛᴇʀᴄᴇɪʀᴏ ᴀɴᴏ ᴇ ᴏᴜᴛʀᴏs ᴅᴏ ᴘʀɪᴍᴇɪʀᴏ.
Esᴛᴀᴠᴀ ᴘᴀssᴀɴᴅᴏ ᴘᴇʟᴏ ᴘᴀ́ᴛɪᴏ ᴏɴᴅᴇ Mɪɴᴀ ᴇ ᴇᴜ sᴇᴍᴘʀᴇ ғɪᴄᴀᴍᴏs ɴᴏ ɪɴᴛᴇʀᴠᴀʟᴏ,ᴇ ᴠɪ Sᴀɴᴀ,ᴇsᴛʀᴀɴʜᴇɪ ᴅᴇ ᴘʀɪᴍᴇɪʀᴀ,ᴍᴀs ᴅᴇᴘᴏɪs ғᴜɪ ғᴀʟᴀʀ ᴄᴏᴍ ᴀ ᴍᴇsᴍᴀ.
-Sᴀɴᴀ?-ᴀ ᴄʜᴀᴍᴏ,ᴍᴀs ɴᴀ̃ᴏ ʀᴇᴄᴇʙᴏ ɴᴇɴʜᴜᴍᴀ ʀᴇsᴘᴏsᴛᴀ,ᴀᴘᴇɴᴀs ᴜᴍ ᴏʟʜᴀʀ,ᴍᴇ sᴇɴᴛᴏ ᴀᴏ sᴇᴜ ʟᴀᴅᴏ ɴᴏ ɢʀᴀᴍᴀᴅᴏ-Tᴜᴅᴏ ʙᴇᴍ?-ғᴀʟᴏ ᴀ ᴏʟʜᴀɴᴅᴏ .
VOCÊ ESTÁ LENDO
ᴀɴɢᴇʀ ᴏʀ ᴘᴀssɪᴏɴ?--Sᴀᴛᴢᴜ♡
FanfictionMɪɴᴀᴛᴏᴢᴀᴋɪ Sᴀɴᴀ,ᴇssᴇ ɴᴏᴍᴇ,ᴍᴜɪᴛᴏ ᴄᴏɴʜᴇᴄɪᴅᴏ ᴘᴇʟᴏs ᴇsᴛᴜᴅᴀɴᴛᴇs ᴅᴀϙᴜᴇʟᴀ ᴇsᴄᴏʟᴀ,ᴏs ᴍᴏᴛɪᴠᴏs?ʙᴏᴍ,ᴅɪɢᴀᴍᴏs ϙᴜᴇ Mɪɴᴀᴛᴏᴢᴀᴋɪ,ᴛɪɴʜᴀ ᴜᴍᴀ ᴄᴇʀᴛᴀ ғᴀᴍᴀ ᴅᴇ ᴘᴇɢᴀᴅᴏʀᴀ,ᴇ ᴀʟᴇ́ᴍ ᴅɪssᴏ,ᴇʀᴀ ᴘᴏᴘᴜʟᴀʀ,ᴏᴜ ᴏᴜᴛʀᴏ ᴛᴇʀᴍᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴜᴍᴀ ʙᴀɢᴜɴᴄᴇɪʀᴀ,ᴀʀʀᴏɢᴀɴᴛᴇ ᴇ ᴍɪᴍᴀᴅᴀ. Aᴛᴇ́ ᴄᴏɴʜᴇᴄ...