15. Bonyodalmak és gyakorlások

7 0 0
                                    

Másnap éjszaka a srácok bulizni hívtak minket Jihyuk-hoz, aki szerintem azt se tudta, hogy nála lesz a buli, de mindegy. Úgy döntöttünk Hyunsoo-val, hogy most inkább itthon maradunk és sorozatot nézünk. Amúgy is rettentően vártam már a 13 reasons why új évadát.

Körülbelül az első rész feléig jutottunk, amikor is megcsörrent a telefonom.

-Fogadni mernék, hogy a srácok lesznek. – sóhajt Hyunsoo, miközben megnyomja a space-billentyűt a laptopomon, hogy megállítsa a részt.

-Remélem nem csináltak semmi hülyeséget. – nyúlok a telefonomért majd a kis zöld ikonra kattintok anélkül, hogy megnézném ki is hív.

*-Mizujs Oceane? – hallom meg Kyungjong hangját. – Figyu...lenne egy kis megbeszélnivaló.

*-Mi a francot csináltatok már megint? – forgatom meg szemeimet.

*-Nyomd be a FaceTime-ot. – mondja a törpe, mire eleget teszek kérésének.

Meglátom őt és Hajin-t, aki éppen Kyungjong nyakába csimpaszkodik. A háttér ismerős. Jihyuk-nál vannak.

-Szexi a pizsamád. – vigyorog a képernyőn Hajin, mire Hyunsoo felkönyököl mögöttem és a szemei villámokat szórnak a vörös felé.

-Na halljam, mi a gond? – kérdezem, mire a törpe körbeforgatja a telefont.

A kis szobában meglátom Jihyuk-ot, Doil-t, Wookyung-ot és nagy meglepetésemre Sooah-t is. A megszeppent lány félénken integet felénk.

-Ő mit keres ott? – lepődik meg Hyunsoo is.

-Hát...Ez egy elég hosszú történet. – vakarja meg a fejét Jihyuk.

-Mondd el nekik! – rivall rá Wookyung.

...

-Tehát, ha jól értem a dolgot Sooah az apja miatt anyagi nehézségekbe ütközött ezért ki kellett költöznie az apartmanból, amit az apja fizetett. Nem volt a közelben olyan lakás, amit ki tudtak volna fizetni ezért Sooah a Jihyuk mellette teraszlakásba költözött. Viszont a lányt elkezdték zaklatni valami gengszterek az édesapja miatt, ezért Jihyuk-kal lakást cseréltek, hogy a rossz fickók ne találják meg Sooah-t. És ez a dolog azóta tart, mióta a lány édesapját lecsukták. Igazam van?

-Röviden és tömören...igen. – bólintott Jihyuk.

-Mi van köztetek?! Ki vele! – hallom meg Wookyung ideges hangját.

-Semmi! – vágja rá azonnal Jihyuk.

-Ezt sose gondoltam volna rólad. – vigyorog Hajin a fiúra. – Elcserélni a lakást, csakhogy megvédd...

-Én is ezt tettem volna. – áll ki barátja mellett Doil, mire mindenki furcsállva mered rá. – Nos, mivel Sooah Byunghee múzsája, nem?

-Ahogy mondod. – köszörüli meg a torkát vezérünk.

-Jó. Legyen. – sóhajt idegesen Wookyung. – De mi van, ha ezt megtudják mások? Mit fogsz tenni? Vállalni fogod?

-Szerintem nem lesz baj. – vonok vállat, mire a lány szúrós szemmel méregetni kezd.

-Wookyung, nem kell túlreagálni. – szól rá Jihyuk, mielőtt Wookyung megölne a szimpla nézésével.

-Dehogynem ember! – mondja Kyungjong. – Hatalmas botrány lesz, ha ezt megtudják a suliban. A Jung Sang-i playgirl-nek fogják hívni vagy-

-Oké, elég lesz! – szólok rá a törpére, mert észreveszem Sooah szomorú arckifejezését.

-Nagyon sajnálom... A próbatermet is és...én akartam ideköltözni miután az apukám azt mondta, hogy nem tudja fizetni az apartmant. Ezért is kezdtem el dolgozni... - mondja Sooah, miközben végig a padlót bámulja.

Shut Up Flower Boy Band: Küzdj az álmodért!Where stories live. Discover now