İlk Gün

306 9 2
                                    

Hani filmlerde olur ya , kız sabah kalkar , esner , güler ve saçları çok güzeldir . İşte benim Hayatım hiç buna benzemiyo . Ilk olarak sabah uykumdan uyandırılıyorum niye mutlu olayım ? Ondan sonra kaç saat yatakta savaşıyorum , saçlarım nasıl düzgün olsun ? Filmlerdeki kızın bu halini görünce saçlarını yolasım geliyo .

Bakalım saat kaç . 08.00 . Tamam kalkma vakti. Bakalım kızlar uyanmış mı ? Aaa bana kahvaltı hazırlamışlar demek isterdim ama ikisi de şu an Yüzüncü rüyasını görüyo. Üçümüz de tembeliz ya . Şimdi Allah için ben de kahvaltı hazırlamazdım . Şimdi kötülük zamanı ... nihaha .

Melin yüzüne su atınca " anneee noluyo laaan ? Irem son duanı et ." Beni kovalamaya başlayınca Zehranın odasına koştum . Tam bana atlatacaktı ki aradan çekilince Zehranın üstüne düştü. Anam şimdi bittin Melis .

"Melis seni öl-dü-rü-cem ." dedi son kelimeyi heceleyerek . Evin içine kovalamaya başladılar birbirlerini . Ben de üstümü giyeyim ya . Hmm bakalım bakalım . Bugün ne giysem ? Kot bi Şort , üstüne de salaş bir tişört giydim . Veee converslerrr. Sadece parlatıcı sürdüm . çantamın içine telefonumu cüzdanımı müzik çalarımı da koyup omzuma taktım .

Melis etek-Tişört , Zehra da tayt -Tişört kombini yapmıştı. "lütfeen kahvaltıyı dışarıda yapcaz deyin ." Zehranın beklenti dolu konuşmasına "aynen lan hiç uğraşamam ." dedim.

Dışarı çıktık ve taksiye bindik. İşlek bir caddenin önünde durduk . "Bulut " Kafenin önünde durduk ve içeri girdik. Oturup kahvaltı menüsü sipariş ettik . Zehra ve Melis lovabaya gidince müzik çallarımdan " ah bu ben" şarkısını açtım . Bayılıyom bu şarkıya yaa . Kafede Gözlerimi gezdirirken bir masada takılı kaldı . masada üç çocuk vardı . Bizim yaşlarımızdaydılar . Ve çok yakışıklılar laaan .

Tam o anda içlerinden birinin gözleri beni buldu . Sırıtınca Gözlerimi kaçırdım napam ? Nerde kaldı kızlar yaa . Sandalyeye biri oturunca bakışlarım da o yöne döndü . Az önceki çocuktu .

"Tuna " dedi elini uzatıp . Elini Sıkma gereği duymadan , "Irem ." dedim .Bozulmuşa benzemiyodu . Tam tersi sırıtması daha da genişledi . Çocuk biri Tarafından sertçe tutup kaldırılınca , çok taş bir çocukla karşılaştım . "Napıyon lan burda gerizekalı ." dedi . Çok sinirli gözüküyodu . "Hiç İremle sohpet ediyoduk ."dedi. Fakat kafama takılan sohpete vurgu yapmıştı .

"Pardon sohbetinizi bölücem ." dedi ve Tuna'yı çekiştirmeye başladı. Aman sanki ben burda yokum . Birazcık bile bakmadı lan bana . Zehra ve Melis buraya gelince bir şey sormadılar . Demek ki görmemişler, oh bee . Iki saat anlatmaktan kurtuldum.

Yemeklerimiz gelince büyük bir iştahla yedim . "eee plan ? " Dedim Melise .

"Ne yapmak istersiniz ."dedi .
"Başlıyorum , ilk olarak lunaparka gidelim , ardından sinemaya gidelim , yemek yiyip alışveriş yapalım, Akşama doğru tekne turuyla günümüzü sona erdirelim . Nasıl? " Dedim .
" Oha çok güzel hadi başlıyoruz ." dedi Zehra .

Taksiye atlayıp lunaparka gittik . Çarpışan araba , Dönme dolap , kamikazeye bindik . Ben bitmiştim valla . Şimdi beni korku tüneline bindirmeye çalışıyolardı. Ama ben kabul etmiyodum . Şu yaşıma kadar hiç binmemiştim . Binmeyi de düşünmüyorum .

Sonra benim okul fotoğrafımı faceye atcaklarıyla tehdit edince mecbur kabul ettim . Allahım sen Koru . Şu an içimden üç kulhu bir elham oluyorum.

Hareket ediyo .. Üçümüz aynı araca bindik . Tabi ben ortalarına . :)) ha ha ha .Ikisinin de elini tutuyodum.

"Irem elimi biraz daha sıkarsan kangıran olcak lan Sıkma ."

Zehraya gülüp , elini sıkmayı bitirdim . Benim sövmelerimle geçen macera sona erdi. "o küfürleri nasıl biliyon lan ." Yanağından makas aldım Melisin .

"Hız treni " dedi Zehra . " Of bari buna ben binmeyim. Siz binin ben burda takılırım . " Dedim .ilk Başlarda mırın kırın ettiler ama sonra kabul ettiler.

Lunaparkta dolaşıyodum şu an . Bir halka atma standını önünde durdum . Küçüklüğümden beri şu koca ayıyı almaya çalışıyodum. Bi kere daha denicem lan .

Parayı verip atışlarımı yaptım . Hiçbiri mi girmez kardeşim ya ? "Off girsen şaşardım ."söylenerek kenara çekildim . Daha doğrusu Atış yapanları izledim . Birden sabahki çocuk geldi ve Atış yaptı . Hani Tuna'yı kolundan tutup çekip sohpetimizin içine eden .

Atışların hepsi girdi ve ayıcığı Aldı . "sanırım bunu istiyodun ." dedi ayıcığı bana verip. Ağzım açık kaldı . Beni mi izlemişti bu çocuk . "teşekkür ederim. evet istiyodum." dedim .

"Meriç" dedi . Oha ismi bile hava lan .Tam ismimi söyleyecektim ki sürtük bir kız " Napıyosun sevgilim " Dedi. Şu an hem sinirlenmiştim , hem de kırılmıştım . Ama kırgınlık ağır basıyodu . Off daha çocukla yeni tanıştık banane ondan . Gerçi şu sürtük yüzünden gerçekleşemedi ama . Şimdi gör lan sen kızım.

"Bu arada ben de İrem . Bir de ayıcık için çok teşekkür ederim. İyi eğlenceler ."dedim ama eğlencelere vurgu yaptım . Kız bana kin dolu bakışlar yollarken , Meriç ağzını araladı , bişey söyleyecekti . Ama konuşmasına izin vermeden , yanından ayrıldım.

Telefonuma bakınca 4 cevapsız arama gördüm . Bir de 2 mesaj vardı. Aramalar zehra ve melisten gelmişti . Mesajı okuyunca korktum bi.

Aynen şöyleydi " Seni bir bulayım, ağzına sıçıcam İrem "bunlar beni arıyodu demek ki.

Hemen Zehrayı aradım . "Napıyon aşkım ?" Dedim . Lütfen işe yarasın."Ağzına sıçıyım İrem . Nerdesin kan iki saattir seni arıyoruz."

"Bak çarpışan arabaların önündeyim çabuk gelin ." dedim. "Tamam kapat hadi ." dedi ve telefonu kapattı.

5 dk geçince kızlar geldi . İlk başta sinirli olan bakışları ayıcığı görünce son buldu . "O ne lan ?" Dedi Melis. "halka atmadan kazandım." dedim ve ikisi de kahkaha atmaya başladılar . Noluyo lan ?

"İrem yürü git işine en son lunaparka gittiğimizde yaptığın atışları hatırla . Biri bile girmemişti lan . Doğruyu söyle çarptın mı lan ?"

"Of saçmalama Zehra ya . Meriç kazandı. Bana verdi." deyince pişman oldum şimdi soru yağmuruna tutcaklardı.

Beklendik soru Melisten geldi . "Meriç kim ?" Anan Melis anan . "Off zaten yeni tanıştık . Ama çocuğun sevgilisi var ." dedim.

"Sevgilisi olmasına üzülmüş gibisin."dedi Zehra . "been niye üzülüyim gerizekalı? Hadi kapatın şu konuyu." dedim .

"Hadi bakalım kapatalım ." deyince Melis taksiye atlayıp büyük bir alışveriş merkezine gittik . İlk önce sinemaya gittik . Tabi ki kızların ısrarları üzerine korku filmine gittik . Bok var korku filminde . Sonra yemek yedik ve alışveriş yaptık. Ben iki şort , bir etek , üç elbise , dört tişört , iki tulum , üç ayakkabı , iki çanta , bir cüzdan aldım.Az almışım değil mi ? Melis üç şort , dört elbise , beş ayakkabı , iki tulum , iki çanta aldı . Kızda ayakkabı hastalığı var . Zehra da bir şort, beş elbise, üç tulum,üç ayakkabı , SEKİZ çanta , iki cüzdan aldı . Sekiz nedir ya ? Oha yani .

"Kızlarrr kolum koptuuu ." dedim isyan ederek . " Ben kolum olduğundan şüphe duyuyorum lan hissetmiyorum . " Neyse ki eve gelmiştik . Poşetleri içeri bırakıp sahile gittik . İşte tekne tutu başlasın .

..........................**********.....................

Muhteşem tekne turu ardından kendimizi eve attık . Saat 11 e geliyordu . Kızlara "iyi geceler " dedim ve odama gidip,yatağıma girdim . Aklımda Meriç vardı. Onu görünce kalbim hızlı atmıştı felan . Ben Merti hiç sevmemiştim . Beni hep o sevmişti. Ama ihaneti de o yapmıştı . Ama Meriçin sevgilisi olduğunu duyunca kırılmıştım . Nedenini bilmiyodum ama bunu yarın düşünecektim .

----------------------------------------------
Bölüm hakkında yorumlarınız ne ? Sizce yazmaya devam etmeli miyim ? Hikayenin konusunu beğendiniz mi ?
Öpüyorum sizi :)))) <3

Multimedya Melis ;)

İLKLERDove le storie prendono vita. Scoprilo ora