"Piszę tylko dziewczyną, bo chłopakiem nie umiem/nie wychodzi mi."
Szczerze mówiąc kiedyś mnie to tak bardzo nie irytowało, bo osobiście lubię pisać postacią męską (chyba nawet bardziej niż kobietami), dlatego po prostu nie widziałam w tym problemu.
Do czasu, kiedy nie zaczęłam zauważać takich informacji w co drugim ogłoszeniu!
Nie jest niczym nowym, że w praktycznie każdym RP z 70% postaci to dziewczyny, które zazwyczaj nie mają i tak z kim pisać (głównie w 'przymusowych związkach' i innych tego typu fabułach), chyba że nie zależy im na romansie, w co wątpię.
Odrzuca mnie to od razu od osoby, która napisała tego typu ogłoszenie. Czasami naprawdę można się trochę postarać, to nie boli.
Przykładowo, nieraz pisałam dziesięć rp na raz. I we wszystkich dziesięciu musiałam być facetem, no bo przecież księżniczka nie skala się pisaniem postacią męską, bo po co?
I naprawdę jeszcze pół biedy, kiedy ta postać żeńska jest postacią, która ma nam coś do zaoferowania - charakter, wkład w fabułę i tak dalej, ale ja się niestety spotkałam już tysiąc razy z tym, że ta dziewucha po prostu nic nie wnosi do rp. Skoro Ty grasz mężczyzną, to się staraj, a ona będzie ewentualnie od czasu do czasu dawać jakąś sugestię.
To się oczywiście nie tyczy tylko kobiet. Są jeszcze ukesie w rp bxb, którzy działają na dokładnie tej samej zasadzie.
Widziałam też ogłoszenia z informacją: "Piszę tylko i wyłącznie postacią męską", ale to nie irytuje, bo nie jest tego dużo. Właściwie rzadko można spotkać taką osobę.
CZYTASZ
Co mnie wkurza w RP i Wattpadzie.
RandomWiem, że było już tysiąc takich książek, ale muszę gdzieś wylać swoje żale. To moja opinia!