Hello dearest readers! This chapter is a very special for me (ewan ko lang sa inyo CHAR. Haha). Just kidding, anyway kaya nasabi ko na special ang chapter na ito. Kasi po may special guest or should I say ibang character na eeksena dito. Maybe ganoon din ang gagawin ko pa sa ibang special chap (just like Get Laid's special chap before) if naabutan mo iyon or dati ka ng nagbabasa ng kwento ko.
PS: Kudos to all my beloved readers if you're still reading until to this part. You little great survivors! Adiós!
WARNING: THIS STORY IS "NOT EDITED" AND REPRODUCED EXPLICIT MATURE THEME! NOT SUITABLE FOR YOUNG READERS!!!!
"READ AT YOUR OWN RISK!"
41. Lizl Soliman [Special Chapter Part 1]
Jude Cervantes
Wise men say
Only fools rush in
But I can't help falling in love with youMr. Louencio and Mrs. Yazell Valdez started to sing our wedding song. Isa sa mga pinakasikat na couple singer ngayon, especially when it comes to a wedding occasion like this. Although they are recommended by my cousin, magaling talaga sila and I can really feel the love in every lyrics.
Shall I stay?
Would it be a sin
If I can't help falling in love with you?The second lyrics is the part when they open the silk white curtain. Nakatayo sa dulo ng red carpet, ang pinakamaganda at pinakamamahal kong babae. Wearing her white tube gown, even her beautiful face is covering in a veil. Para sa akin, siya pa din ang pinakamaganda sa lahat ng babaeng nakilala ko.
"Come on bro, don't cry." bigla ay natatawang tapik ni kuya Jessie sa balikat ko, my brother who supposed to be my best man.
Napailing ako natawa ng bahagya sa kanya. "This is natural kuya, I can't help it." I said while Papa is intently looking at us.
"It's okay son, someday your brother will understand what we feel." pampalubag loob ni Papa, napanguso naman bigla si Kuya Jessie. Maybe Papa is right, palibhasa ay wala pa kasing balak si kuya na mag-asawa. He even doesn't have a girlfriend for Pete's sake.
"Boys stop it, today is our Jude's day. I am so happy for you anak." pagkuwan ay putol ni Mama sa amin. She hug me and I also hug her tighter.
BINABASA MO ANG
Caging Fire (R-18 COLLECTION)
RomanceWARNING: THIS STORY IS "NOT EDITED" AND REPRODUCED EXPLICIT MATURE THEME! NOT SUITABLE FOR YOUNG READERS!!!! "READ AT YOUR OWN RISK!" Get Laid (R-18 COLLECTION) Sequel!