Η Αναστασία μετά από λίγο τον σταματάει και τον κοιτάει.
-Αναστασία:Στέφανε,τι μου λες;
-Στέφανος:Δεν ξέρω!της λέει και φεύγει τρέχοντας.
Η Αναστασία για άλλη μια φορά έμεινε μόνη κι άρχισε να κλαίει.
Μετά από λίγο κι αφού ηρέμησε,τον πήρε τηλέφωνο.
-Αναστασία:Γαμωτο! Αποφάσισε τι θέλεις! Πες μου!του φώναξε κι άρχισε να κλαει πάλι.
-Στέφανος:ΕΣΕΝΑ! ΕΣΕΝΑ! Προσπαθούσα τόσα χρόνια να σε δω φιλικά και το έπαιζα φίλος σου για να μπορώ να μείνω δίπλα σου. Προσπαθούσα να το καταπολεμησω όσο μπορούσα,αλλά δεν μπορώ άλλο. Ειδικά όταν σε είδα με αυτόν τον Νίκο,τρελάθηκα. Για πρώτη φορά ένιωθα να χάνω την κολλητή μου. Έτσι ήθελες να σε αποκαλώ.
-Αναστασία:Έλα από δω τώρα!του φώναξε.
-Στέφανος:Δεν έρχομαι πουθενά. Θα εξαφανιστώ από τη ζωή σου. Τέλος.
-Αναστασία:Στέφανε,έλα από δω. Σε παρακαλώ. Ελα κι αν θες μετά φύγε. Αλλα πρώτα έλα από εδώ!του λέει κλαίγοντας.
-Στέφανος:Έξω από το σπίτι σου είμαι. Άνοιξε!της λέει κι η Αναστασία τρέχει να του ανοίξει. Μόλις τον αντικρυζει,ορμάει πάνω του και τον φιλάει. Ο Στεφανος,όμως τη σταματάει.
-Στέφανος:Τι κάνεις;τη ρωτάει με την απορία να ζωγραφιζεται στο πρόσωπο του.
-Αναστασία:Να με κάνεις δική σου!του λέει κι αρχίζει να τον φιλάει.
Ο Στεφανος την οδήγησε στο κρεβάτι κι όπως τον πρόσταξε την έκανε δική του.
Στη συνέχεια,όταν τελείωσαν,καθόντουσαν αγκαλιά στο κρεβάτι. Κανεις δε μιλούσε για λίγο. Η Αναστασία,όμως πήρε την πρωτοβουλία.
-Αναστασία:Αυτή τη στιγμή την περίμενα χρόνια.
-Στέφανος:Τι; τη ρωτάει και γυρνάει να την κοιτάξει.
-Αναστασία:Ήξερα ότι όσο και να ήθελα ήμουν η μόνη που δε θα κοιτούσες ποτέ αλλιώς. Έτσι,η φιλία σου ήταν ο,τι μπορούσα να έχω,για αυτό δεν ήθελα να τη χάσω. Η καθεμία θα μπορούσε να σε έχει,αλλά εγώ θα ήμουν για πάντα η κολλητή σου. Όσο και να ήθελα,δε θα γινόταν ποτέ το όνειρο μου πραγματικότητα. Δεν ήξερα......
-Στέφανος:Δεν ήξερες ότι κι εγώ νιώθω πολλά για σένα!της λέει και τη φιλάει.
-Αναστασία:Στέφανε,τι θα κάνουμε;
-Στέφανος:Τώρα από εδω και πέρα δεν πρόκειται να σε ξανα αφήσω.
-Αναστασία:Δηλαδή θα είμαστε μαζί; θα το προσπαθήσουμε;
-Στέφανος:Φυσικά και ναι. Τι ερώτηση είναι αυτή!της λέει και τη φιλάει.
KAMU SEDANG MEMBACA
Φίλοι.....;
RomansaΦίλοι....φιλία.....σημαντικές λέξεις. Ήταν σημαντικές και για την Αναστασία και για τον Στέφανο. Ένιωθαν ο ένας τον άλλο φίλο ή τουλάχιστον έτσι πίστευαν. Οι γύρω τους είχαν άλλη άποψη.