52.bölüm

7.6K 527 93
                                    

*İyi okumalar 🖤

Sabahın köründe babam beni araba galerisine götürmüştü. Bu kadar erken gitmeye gerek var mıydı sorguluyordum. Ayreten galeri açılma saatinden de önce gelmiştik.

Buranın sahibi babamın arkadaşıydı. Ondan bizim için erken açmıştı. Cidden bu şova gerek yoktu. Dışarda olan arabaların yanında içerde de bir kaç araba vardı. Önüme ise araba kataloğu koyulmuştu.

Ahmet amca, bir kaç kez bize yemeğe gelmiş bir tanıdıktı. Bana oyuncak dükkanım var dediğinde o oyuncakların araba olduğunu düşünmemiştim.

Küçükken kandırmıştı beni demek ki.

"Tanem ehliyetin vardı değil mi?"

"Evet Ahmet amca." dedim.

"Çocuklar çabuk büyüyor" diye babamla gülüşmüşlerdi.

Lütfen bana derslerimi sorma, ya da aşk hayatımı...nolur.

"Derslerin nasıl?"

Dualarım niye kabul olmuyordu benim? Gülümsemeye çalışıp "İyi gayet" dedim.

İki hafta önce bize geldiğinde de bunu sormuştu. Sürekli sanki uzun bir süre görüşmemişiz gibi davranıyordu.

"İyi olsun. Benim kızım gibi salma babana güvenip."

Aynen öyle yapmıştım. Ahmet amcanın kızı da bizim okuldandı. Daha önce tanışmamıştık ama resmini görmüştüm. Masal'ın yanında gezenlerden uzun olanıydı. Adı neydi? Her neyse.

"Yapmam öyle şey."

Gülüp geçtik sadece. Adam katalogdan spor arabaların bölümünü açtı.

"Spor tercih edersin değil mi?"

"Hayır jeep"

Babamla bana baktıklarında tek kaşını kaldırdım. 

"Kadınlar için küçük modeller var."

Göz devirdim.

"Baya kaba saba bir araba istiyorum.  Yüksek ve ağır olsun. Dağa çıkmaya uygun."

"Kızım arabayı okula giderken kullanmayacak mısın?"

Omuz silktim. Jeepleri seviyordum. Spor arabalarda güzeldi ama jeep sürmek daha çok hoşuma giderdi.

"Anlaşılan macera ruhlusun."

Jeep bölümünü açarken kafamı iki yana salladım. "Sadece narinliği sevmiyorum."

Bir kaç model gösterdiğinde hiç birini beğenmedim.

"Wrangler istiyorum. Siyah ya da gri."

"O sana gitmez."

"Gider gider."

Babam da kafasını sallayınca Ahmet amca istediğim modelleri gösterdi. Gri olanı beğenmiştim. Babamla konuşup anlaştılar.

"Arabayı 3 gün sonra alsam olur mu?"

"Yerimizi biliyorsun."

Ahmet amcayla vedalaşıp çıktık galeriden. 3 gün sonra almak istememin nedeni haftasonuna girecek olmamızdı. Pazartesi okul öncesi gidip alırdım.

Babam "Hayırlı olsun kazasız belasız kullan." deyip omzumu sıktı.

"Sağol baba"

Beni okula bırakınca ona veda ettim. Neyse ki bu sefer öpücük beklememişti. Sınıfa çıktığımda en son benim geldiğimi gördüm. Geç kalmamıştım gerçi.

Kız Lisesi (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin