hatırlatma*
-" Hyung artık yeter. Bu kaçıncı bağırışın. Seni tanıyamıyorum eskisi değilsin. Niye bu kadar rahatsız ediyor seni bizim görüşmemiz? "
.
.
-" Benim umrumda değil ama sizin yüzünüzden azar yiyemem."+" Merak etme artık seninle bir bağlantımız kalmadı abime söylerim sana beni sorup azarlamaz. Mademki umrunda değil.."
-" Yani öyle demek istemedim.."
+" Tamam açıklama veya düzeltme yapmana gerek yok. Artık benim yüzümden rahatsız edilmeyeceksin Seokjin."
Jungkook'un koluna girip gidelim dedim. Bir an dönüp arkasına baksa da ilerlemeye başladık. Umrunda değilmiş uyuz işte uyuz.. Yanılmadığımı her seferinde gösteriyor işte. O beni umursamıyorsa ben de aynısını yapacağım.
Jungkook beni eve bıraktı. İçeriye girince abim koltukta oturmuş bacağını sallıyordu. Çok mu sinirlenmiş o?
+" A-abi..." bir anda ayağa kalkması bir adım geri gitmeme neden oldu.
-" Telefonun niye kapalı senin?"
+" Abi sabah seni haber vermek için aradım ama açmadın uyuyorsun diye tekrarlamadım. Jungkook'la beraber kafedeyken arayacaktım ama şarjım bitmişti."
-" Geceden haber verseydin."
+" Ama sen gece Minji'yleydin. " bir anda yüzünde kocaman bir gülümseme oluştu.
-" Ah evet dün gece.."
+" Hemen anlatıyosun hemen hemeen."
...
+" Ne ne ne nee?? Allah'ııımmmm cidden kabul mu ettiii? "-" Lan sakin ol ben bu kadar sevinmedim kkkkk."
+" Bunu kutlamamız gerek."
-" Bu gece beraber bara gidicez Minji ayarladı."
+" Ben ? "
-" Sen de geliyosun tabii manyak. Minji seni özel istedi."
+" Ehe minnoş yengem ehe."
-" Yengen di mi ehu.." onu mutlu görmek benim için çok değerliydi. Hep mutlu ol umudum..
+" Ee abi şey.."
-" Efendim güzelim."
+" Jungkook da gelse olur mu? "
-" Seokjin gelse olmaz mı? Hem o güvenilir biri."
+" Hayır abi Seokjin gelmesin. Hem Jungkook ondan daha güvenebileceğin biri."
-" İyi gelsin bakalım." yanağından öpüp odama koştum. Hemen telefonumu şarja taktım üzerimi değiştirdim. Saat altıya geliyordu. Yemek yedikten sonra geçeriz diye düşündüğüm için şimdilik pijamalarımı giydim.
Telefonumj açıp Jungkook'u aradım.Tavşankook aranıyor..
-" Efendim Minseo."
+" Jungkook akşama bir işin var mı ? "
-" Niye beni eve mi atacaksın ahahahaha"
+" Ahahaha çok komik. Neyse var mı işin?"
-" Yok niye sordun?"
+" Kısaca söyleyeyim sonra uzun uzun anlatırım. Minji abimin evlenme teklifini kabul etmiş biz de kutlamak için gece bara gideceğiz ve ben senin de gelmen için abimden izin aldım."
-" Vayyy benim için özel izin mi aldın şimdi sen ? "
+" Gelme Jungkook kapatıyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ROOMMATE || KSJ
Fanfiction" Sevgiliymişiz gibi yapsan olur mu?" . . Bazı şeyler yapmak için zorlanan kız bu durumdan kurtulmak için kaçarken sonunda hayatının anlamı olacak kişiyle tanışmayı beklemiyordu.. başlama tarihi: 22.05.2020 bitiş tarihi: 05.04.2021