Zauroczenie w najlepszym przyjacielu?

426 21 16
                                    

-To! Masz chodzić ze mną! Ja cię kocham a ty nawet nie zwracasz na mnie uwagi!- Krzyknął tym razem ciszej Katsuki,

-Nie będziesz jej rozkazywał, jakby chciała to by z tobą chodziła...- Powiedział spokojnie Shoto.

-Katsuki wyjdź z mojego pokoju!-Krzyknęłaś wkurzona.

Katsuki podszedł do Shoto i kopnął go mocno w brzuch i nie zwracając na niego reszty uwagi wyszedł głośno zamykając drzwi.
Todoroki lekko się skulił, więc do niego podbiegłaś i spytałaś :

-Wszystko okej?

-T-tak..-Powiedział Shoto i wstał do normalnej pozycji.

-Może jutro już dasz mi te notatki?-Spytałaś.

-No okej.. to.. paa!-Powiedział Shoto, i wyszedł.

Usiadłaś przy biurku i rozmyślałaś na temat Katsuki'ego, stwierdziłaś że nie jesteś w nim ani zakochana lub też zauroczona więc odbiegłaś od niego myślami.
Położyłaś się na łóżku i usnęłaś w mundurku.

*PER. SHOTO TODOROKI*

Wszedłem do swojego pokoju i zamknąłem drzwi. Poszedłem do łazienki wziąć szybki prysznic, minęło około 15 minut i wyszedłem ubrany w piżamę. Położyłem się na łóżku i usnąłem.
~rano~
Zadzwonił budzik. Wyłączyłem go i wstałem, spojrzałem na telefon a tam 1 wiadomość od Yaoyorozu było tam napisane :

Yaoyorozu : Shoto! Kotku, wstałeś już?

Przeczytałem to i nic nie odpisałem.
Wstałem i się ubrałem.
Szedłem prosto do klasy gdy zauważyłem na korytarzu Reader.... Reader z Katsuki'm który ją pocałował... nie wiem czemu ale w tamtej chwili poczułem zazdrość... i.. złość?
Podszedłem do dwójki i odepchnąłem Katsuki'ego na co temu w rękach pojawiły się eksplozję, podszedłem do Reader nic jej nie tłumacząc i wszedłem do klasy

*PER. READER*

Shoto ciągnie cię do klasy gdzie siadasz na krześle obok niego i mówisz mu

-Dzięki, nie mogłam się od niego odsunąć ponieważ mnie trzymał...

-Nic się chyba takiego nie stało więc skupmy się na lekcji- Powiedział Shoto i lekko się uśmiechnął.

-Jego uśmiech jest taki wspaniały..-Pomyślałaś - Czekaj! O czym ja myśle!?

Stwierdziłaś że skupisz się na lekcji i też tak zrobiłaś chociaż nie było łatwo bo od czasu do czasu myślałaś o Shoto...

~~~~~~~
Podoba się wam te opowiadanie?

Nieznane dotychczas uczucie | Todoroki Shoto x ReaderOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz