Nevjera

1.8K 79 0
                                    

Dok nisam skuzio da je to...Vanessa. Od Anne prijateljica. Odmah sam probljedio. Poznato je da Vanessa voli se upucavat deckima i krast drugima. Nadam se da se to meni nece dogodit. Ali kad sam pomislio na to mi je ugrozio ove minute. Vanessa je stavila ruke oko mojeg vrata i pocela mi se priblizavati.

"Vanessa prestani!"odmah sam se udaljio od nje

"Sto je Ney nisam ti dobra?"opet mi se pocela priblizavati

"Da se nisi priblizila ni centimetar, nemoj da ovo kazem Anni"

"Nebi ti to napravio"

"O da bi napravio bi to za nju"

Naljutila se i otisla. A ja sam usao u auto i krenuo doma.

Anna P.O.V

Doma sam. Predavanja su mi zavrsila i prije nego sto sam mislila. Lezim trenutacno na kaucu i cekam Neymara. Neko je usao u kucu i stavio svoje meke ruke na moje oci.

"Otvori usta" reko mi je Ney i napravila sam ono sto mi je reko.

Stavio mi je nesto fino u usta.

"Mmmm fino je, sto je to?"

"To ti je cokolada iz Brazila.Sestra mi ju je poslala" sjeo se pokraj mene i poceo me je ljubit. Ali se na trenutak odvojio od mojih usana i pogledao me svojim tamno zelenim ocima.

"Hoces ic danas samnom i s ostalom ekipom u klub?"

"Moze"

Upalio je TV i gledali smo film ,a ja sam svoju glavu naslonila na njegovo rame.

Nekoliko sati kasnije

U sobi sam i oblacim se za izlazak. Obukla sam crnu usku haljinu i crane stikle. Stavila sam si maskaru i pospricala se parfemom. Uzela sam torbicu u koju sam stavila mobitel i osobnu i sisla niz stube. U dnevnom boravku me je vec cekao Neymar. Primio me je za ruku i izasli smo van. Usli smo u auto i krenuli prema klubu. (....)

Neymar P.O.V

Izasli smo iz auta a Messi,Pique,Rakitoc i Xavi su nas cekali ispred kluba. Njihove su se oci samo uprele u Annu i njezino preljepo tijelo.

"Ej ocemo da udemo?"upitao je Xavi dok je gledao u Annu i to mi je zasmetalo veoma.

"Moze"rekla je Anna i dok su decki ulazili sapnula mi je na uho " Bit ce uredu ljube" i poljubila me je svojim mekim usnama u obraz. Usli smo u klub a u zraku se osjecao alkohol. Sjeli smo za sank i narucili pice. Anna mi je sjela u krilo sve jedno sto je imala stolicu,ali koga briga meni je godilo ali mislim da deckima nije jer su bili ljubomorni.

"Jesili za ples?"pitao je Ivan Annu dok joj je pruzao ruku. Ona se digla i otisla plesat s njime. Bio sam ljut na nju, bjesan ali i sretan istovremeno. Pokusavali su me decki oraspolozit ali nisu uspjeli. Nakon pjesme Anna i Ivan su se vratili a Anna mi je opet sjela u krilo i stavila svoje ruke oko mojeg vrata.

"Pricekaj me tu idem samo malo do WC"sapnula mi je na uho a ja sam joj klimnuo glavom.

Anna P.O.V

Usla sam u WC da si popravim sminku. A odjedanput se Ema stvorila iza mene ( inace Ema je prijateljica od Anne). Nesto malo smo pocavrljale pa sam izasla i vidjela Neymara kako se ljubi s Vanessom....

Slucajan susret  ZAVRSENATempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang