SAMBIL TUNGGU mamat tiga suku mesej aku, sempat blog tersayang di update. Walaupun zaman sekarang ni orang lebih suka main Instagram dengan Snapchat, tetap blog menjadi tempat luahan hati ~
ASSALAMUALAIKUM ^^
Dear Bloggie ~
Hari ni tamat sudah kesemua paper final hakak. Rasa macam nak menangis air mata darah pun ada jugak. Hetic semester dah pun berlabuh pergi. Imma happy kiddo around ~ Alhamdulillah, untuk semua saat yang di lalui untuk sepanjang hayat part 4 ni. Macam-macam pengalaman, macam- macam dugaan, macam-macam kerenah, tapi iolls tetap survive * usap kepala sendiri sambil cakap tahniah kepada diri sendiri *
Dekat dua bulan hakak bakal cuti. *joget-joget*
Seperti sem-sem yang lepas, tadi masa hantar ketiga-tiga Jemah sekalian untuk pulang ke kampung halaman, hakak-hakak semua sempat buat drama Hindustan. Kesian mak-pak si Jejemah sekalian kena tengok drama free setiap kali nak cuti. Hehehe. (p/s : weih Jemah bertiga, sis tau kome baca entry ni, sanggup chuolls tinggalkan sis meratapi nasib sengsorang dalam bilik ni. Hatechu!)
Buat pengetahuan hangpa suma (Uhuk uhuk, macam ada je yang baca blog syok sindiri ni.
Uuk uhuk) sekarang iolls lagi sendirian dalam bilik. Yeay, iolls masih lagi dekat kolej, mereput sendirian. Mencik taudak! Nak buat macam mana, ni la padah bila iolls terlampau bijak suruh daddy
(loklak la hang, dekat rumah panggil Ayah ja) iolls ambil esok sebab iolls nak habiskan sisa-sisa terakhir iolls dekat kolej ni. Semester depan, dah tak merasa dah duduk kolej. Cheq dah jadi senior kot, jadi iolls sedar diri la untuk menyewa di luar. Ahaks!
Okay, okay! Sebenarnya aku buat entry ni sebab aku sangat la bosan sekarang ni. Bosan tau dakk!!
Jiran-jiran bilik pun ramai dah bilik. Kalau tak sebab mamat haprak tu ajak aku dinner untuk kali terakhir sem ni, tak hengen aku nak balik esok. Baik aku pi mereput dekat rumah. Beribu kali lagi best!
Mesti korang tertanya-tanya siapakah gerangan si haprak tu. Siapa lagi kalau bukan Mr AA tu. Ya!
Masih orang yang sama seperti entry-entry sebelum ni.
Kalau korang baca post-post sebelum, korang akan tahu yang iolls ni seorang yang loser, sebab bertepuk sebelah tangan. Paling loser sebab suka kawan sendiri. Benci la jadi diri sendiri ni. Jemah bertiga tu selalu suruh aku luahkan perasaan, tapi takkan la aku nak cakap; Woi aku suka kau, baik kau break dengan makwe kau dekat Cardiff tu!!
YOU ARE READING
DIA, ARA
RandomAra Syahira betul keputusan yang kau buat ni? Tunang kakak sulungnya kini menjadi suaminya sekelip mata. Namun di hatinya ada tempat istimewa buat kawan baiknya. *Selamat membaca*