Začal tak hezky život,moji rodiče se měli rádi a všechno bylo tak hezké.
Najednou se moji rodiče rozhodli, že chtějí mít další dítě mě. A tak se i stalo, nejdříve nevěděli jestli jsem holka nebo kluk tak kdybych byla kluk tak bych se jmenovala Ondřej kdybych byla holka tak bych se jmenovala Kristýna nebo Lucka.
Potom se dozvěděli, že jsem holka, tak se rozhodovali jestli se budu jmenovat Kristýna nebo Lucka. Nakonec se rozhodli, že se budu jmenovat Lucka.
Moje máma měla termín porodu dne 21.8. O pár dní dřív začala mít křeče v břiše a nebylo ji dobře tak věděla, že to už přijde, že já přijdu na svět.
Ona šla do nemocnice a tam jsem se jí narodila já. Mala, bezmocná dívka, které začal život. Moji rodiče se o mě starali dobře, měla jsem krásný život,ale když jsem se já narodila má máma začala pít a můj táta o tom nevěděl. Jezdil do cizích zemí, ale nejčastěji jezdil do Itálie. Moje máma po něm chtěla, aby vozil vëtrovë bonbóny, aby to nepoznal, že pije. Až jednoho dne ji uviděl a nachytal jak si napila.od tě doby se neměli rádi jako předtím.
Až uběhl jeden rok tak jsem měla narozeniny dne 21.8.
Poté jsem rostla jako z vody. Měli jsme hezky byt a celkem šťastnou rodinu. S mým bráchou jsme se neustále otravovaly a já měla většinou modřiny na nohách heh(mysleli jsme to ze srandy).
Vše se neustále zhoršovalo, když jsem byla čím dál víc starší. Když mi byly 4.roky tak se stali hrozné věci, moji rodiče se začali nenávidět, začali se i otravovat a jeden den v noci se začali bít.
V tu noc šla máma do kuchyně a vytáhla si nůž a poté se řezala a strašně ji tekla krev.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Omlouvám se za chyby, jen nemám náladu teď po tom co jsem si prožila a snad nevadí, že je to krátke.
320 slov.