Part 11 "دروغ"

363 86 77
                                    

وقتی یونگی وارد دفترش شد، آروم به بارمن ترسیده اشاره کرد که بره نزدیک. وقتی نزدیکش شد گفت : "سریع برو طبقه بالا و جیمین رو مرخص کن. یکی دیگه رو بفرس بجاش، فقط سریع باش. بگو که دستور از طرف من بوده."

بارمن با تکون دادن سرش رفت. لی هم نفسش رو بیرون داد و به دفترش رفت. اگه اتفاقی برای جیمین میوفتاد بارش رو هم از دست میداد. اون بچه چرا انقد مهم شده بود؟

***

اتاق توی سکوت مطلق بود. هیچ کدوم از دو نفری که توی اتاق بودن حرف نمیزدن، انگار منتظر بودن طرف مقابل حرفشو بگه. هر کدوم احساسهای متفاوتی داشتن؛ یونگی پر از خشم و نفرت نسبت به طرف مقابل و لی، .. خب لی بیشتر نگران آبرو و اعتبار کارش بود. یجورایی ترسیده بود.

یونگی با پاش روی زمین ضرب گرفته بود و انگشتاشو جلوی صورتش در هم قفل کرده بود. نگاهش رو به زمین داده بود و تند تند پلک میزد. نفسهای آرومی میکشید. جو اتاق براش سنگین بود. از خودش پرسید این لعنتی چجوری اینجا کار میکنه؟ بجای اینکه تو شب نور اتاق بیشتر باشه، برعکس بود. هرچند بجز نور کم، صدا هم به گوش نمیرسید که خب، یونگی از این بابت ممنون بود.

لی گلوش رو صاف کرد و نگاه خیرش رو از یونگی گرفت، از پشت میزش بلند شد و روی مبل روبروش نشست. به جلو خم شد و گفت : "آقای محترم، مایلم بدونم چه اتفاقی براتون افتاده که جو بار رو بهم ریختین. ما با همه انقدر با احترام برخورد نمیکنیم."

لحنش برای آدمی که نزدیک بود تو مخمصه بیفته زیادی آروم بود. یونگی بالاخره به لی نگاه کرد. اگه جلوی خودش رو نمیگرفت شاید میتونست یه مشت هم به صورتش بزنه، ولی نمیخواست بیشتر از این دردسر براش درست بشه.

- معلومه با همه اینطوری رفتار نمیکنین. چند نفرو مجبور میکنین که هر شب یه همچین کار رقت انگیزی انجام بدن، ها؟ فک کردین جیمین بی کس و کاره، کسی به دادش نمیرسه، هر کاری دلتون بخواد میتونین بکنین، درسته؟

یونگی با صدای نسبتا آروم اما محکم حرف میزد.

- آقای محترم، اینجا قوانین خاص خودش رو داره. جیمین از اولم با تمام قوانین اینجا آشنا بود. اون داره توی یه بار کار میکنه، نه مهدکودک. امکان هر چیزی هست.

- نمیدونستم تجاوز کردن به بقیه جز قوانینه.

لی ساکت شد‌. خودش هم دقیقا میدونست که حق با طرف مقابله، ولی نباید کوتاه میومد. باید روی نقطه ضعف یونگی کار میکرد؛ احساسات.

- من از سر دلسوزی به جیمین کار دادم. فک کردی کسی به یه پسر هجده ساله که تازه فارغ التحصیل شده توی بار کار میده؟ ما اینجا به زور آدمای بیست ساله رو راه میدیم. بجژ این، من به جیمین بیشتر از حقوقش پول میدم، چیزی حدود دو هزار تا. این مبلغ توی قراردادش که به عنوان بارمن کار میکنه درج نشده. فک کنم خودتم متوجه شدی. در واقع داره اضافه حقوقی رو میگیره که بابتش کاری انجام نداده، پس من میتونم بهش اضافه کار بدم.

Saviour [Yoonmin Ver.]Where stories live. Discover now