Bölüm 10: KARŞILIKLI HİSLER

823 27 1
                                    

otele gelir gelmez odama çıktım. Rüzgarda pesimden geliyordu. Melis inanamıyordum bana mı zarar verecekti, hahaha ben buna ancak götümle gülerdim. Kimse Yağmur Yıldız'a zarar veremezdi. Oda kartımı takıp odaya girdigimde Rüzgarda arkamdan odaya girecekken,

"Hayıdır sen nereye?"

"Odaya "

"Baska oda mı kalmadıda burda kalıyosun?"

"Evet baska oda yokmus "

"O zaman arabana gidip uyu."

"Ama orda rahat uyuyamam ki her tarafım tutulur."

Bana yavru köpek bakışları atarken ona kıyamadım ve

"Tamam tamam hadi geç içeri"

dedim sırıtarak odaya geçti. Odaya geçer geçmez kendini yataga attı.

"Bosuna oraya uzanma orda yatmıycan koltukta yatacan."

diyince yüzündeki sırıtış gitti ve suratını astı.

"Ben banyoya üzerimi değiştirmeye gidiyorum geldigimde seni yatakta görmeyim."

diyip banyoya ilerledim. Bavuluma baktığımda kendime lanet ettim. Hic uzun pijama getirmemistim. Aralarından en uzunu seçip giydim.

RÜZGAR 'IN AGZINDAN:

Yagmur iceri girdiginde yutkundum. Cok güzeldi. O kısa pijamalarla beni kışkırtmak mı istiyordu anlamıyordum?

"Beni gözünle yemen bittiyse artık yataktan kalksan diyorum"

"Vallahi çok rahat burası hiç kalkasım yok."

"öyle anlaşmamıştık ama"

"Kusura bakma Yağmur ama ben surdan suraya gitmiyorum anlasama yaptığımızı da hatırlamıyorum."

diyip yataga daha da yayıldım. Aramıza yastık koymaya başladı

"Burası bizim sınırımız geçmek yok"

diyip parmağını salladı.

"Tamam tamam"

diyip geciştirdim. Yagmurda yatağa girdiğinde gözlerimi kapattım.

YAGMUR 'UN AGZINDAN:

Gözlerimi açtığımda saat 08:00'dı.Uykum hala vardı. Biraz daha uyumak için gözlerimi kapattım. Ama boynumda sıcak bi nefes hissettigim anda korkarak arkamı döndüm. OHA! CÜŞ! DEVE! Rüzgar bana sarılmış uyuyordu. Beynim onu itmemi söylerken kalbim deli gibi atıuordu. Uyurken onu izledim de… Bir insan bu kadar mı yakışıklı olabilir? Daha önce kimseye karsı böyle hissetmemistim. Bu anın tadını cıkararak ona birak daha yaklastım ve erkeksi kokusunu içime doya doya çektim. Gözlerimi kapatıp uykuya daldım...

RÜZGAR 'IN AĞZINDAN:

Uyandıgım zaman hâlâ Yagmur'a sarılmış olsugumu farkettim. Saate baktığımda 09:00 olmuştu. Yağmur o kadar mükemmeldi ki... kelimeler onu anlatmaya yetmezdi. Aklıma melis sürtüğü geldi. Aptal sürtük! Beni Yağmurumla tehdit etmişti. Melis aptaldı, oruspuydu ama dedigini yapardı. Evet Yağmur çok güçlüydü. Sonucta okukda en fazla sevilen kisiyddi tabii en güzel olanıda... Baskası icin kendini fedaa etmek varya suan tamda onu yapacaktım. Onun hayatı ve sağlığı için ondan uzak durarak kendime en kötü şeyi yapacaktım sadece onun için iyiliği icin...

YAGMUR'UN AGZINDAN: Yanımdaki başkuk hissiyle gözlerimi açtım "Rüzgar " ses yoktu, çıkmış olmalıydı. Yatakta dogruldum ve komidinin üstünde duran notu okudum.

"HEMEN EŞYALARINI TOPLA, EVE DÖNÜYORUZ. 30 DAKİKAN VAR. 30 DAKİKA İÇİNDE HAZIR OLMAZSAN SONUN HİÇ İYİ OLMAZ. ARABADA BEKLİYORUM"

Zorlu AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin