1.Bölüm

Saçlarım salık,siyah deri taytım ve küçük sırt çantamla merdivenlerden aşağı indim.Annem kahvaltıyı hazırlamıştı.

-Günaydın annecim.

-Günaydın Deren.

-Çabuk çıkmamız lazım bikaç lokma bişey atıştır.

masaya oturdum ve salamlardan,sosislerden ve kızarmış ekmeklerden yemeye başladım.Biz yemek yerken annemin telefonu çaldı.Annem telefonu bangonun üstünden aldı ve konuşmaya başladı,sanırım arayan babamdı.

-Çıktınız mı?

-Yok daha kahvaltı yapıyoruz otobüs birazdan gelir.

-Siz nereye gidicektiniz?

-Bilmiyorum,bi otelmiş.

tam bu sırada otobüs kornaya bastı.annem

-Otobüsümüz geldi biz çıkıyoruz artık.

-Tamam.

annem telefonu kapattı ve yukarı çıktı.Bende elimi yıkayıp çantama son kez göz gezdirdim.

-Ben çıkıyorum annee!

-Bekleee, bende geldim zaten.

annem elinde bavulla birlikte aşağı indi.Askıdan anahtarları alıp dışarı çıktık.Ben otobüse bindim,annem de kapıyı kilitledi ve bavulu görevliye verip o da bindi.Arkalardaki boş bi yerlere geçtik.Ben kulaklığımı taktım ve müzik dinlemeye başladım.,annem de kitabını çıkarıp okumaya.5-6 saat boyunca uyumuş olacağım ki gözümü açtıımda otobüste kimse kalmamış,annem de başımda bekliyordu.Kulaklığımı çıkardım ve çantama koyup otobüsten indim.Otel muhteşemdi.Hemen karşısında da masmavi bir deniz...

Otele girdik ve resepsiyona gittik.Annemle ben odalarımızın anahtarını aldıktan sonra yukarı çıktık.Anneminki 105 nolu odaydı ve 1.kattaydı.Benimki ise malesef 408 nolu odaydı ve taaa 4.kattaydı.Ben kendi bavulumu alıp odama çıktım.Odamda çift kişilik bir yatak,tuvalet,gardırop ve makyaj yapmam için aynalı bir çekmece vardı.Eşyalarımı hemen yerleştirmeye başladım.Üstümü değiştirip saçımı topuz yaptım.İşim bittiğinde kendimi yatağa attım.O kadar yorgundum ki hemen uyumuşum.Bu kadar erken saatte uyuyunca gece yarısı kalktım.Önce aynaya baktım;saçlarım topuz,ama çok fena dağınık,pembe ve mavi pijamam...

Sabahlığımı üstüme geçirdim ve bağladım.Dışarı çıktım,asansöre  binip zemin kata geldim ve bir kahve aldım.Yeniden yukarı çıktım,odama girdim ve balkona çıktım.Denize bakarak kahvemi içmeye başladım.Sahilde,çok yüksek,ayaklı bir sandalyede;galiba bir cankurtaran sandalyesi,biri oturuyordu.Yüksek içgüdüme dayanarak,sanırım bir erkekti.Ben düşünürken kahvemin bittiğini fark ettim.

-Bu ne be!Bu kadar az kahve mi olur,bi yudumluk resmen.Bide o kadar para veriyoz ya!

Sinirle içeri girdim ve yeniden yattım.

Otelden çıktım ve sahile indim.O büyük cankurtaran sandalyesine doğru gittim.Sonra yukarıdaki çocuk aşağı indi ve biz birbirimize baktık.Tam öpüşüyorduk ki uyanmışım

Birden klasik kabus uyanması şeklinde yatakta oturdum.Bu gece uyuyamıycaktım galiba.Bende sahile inmeye karar vedim.Yeniden asansör filan,sahile geldim.Ayaklarımı,kumda iz bırakacak şekilde bastırıyordum.Sonra yere oturdum ve aşağı insin diye

-Hapşu.

hiçbir hareketlilik olmayınca daha yüksek bir sesle

-HAPŞU

Aşağı doğru baktı ve beni fark etti.Sandalyeden inmeye başladı.Elinde bir battaniye vardı.ben

-Sahil de akşam akşam ne soğuk oluyomuş.

hafiften yanına sokuldum,ama o bana battaniyeyi verdi ve yeniden yukarı çıktı.Bende battaniyeyi ona doğru fırlattım ve

-Sağol,artık üşümüyorum.

dedim ve hızla otele girdim.

-Odun,hırt,öküz.....

saydırdıkça saydırdım.Sonra resepsiyonun önündeki deri koltuklara oturdum.Ayağımı uzattım ve dergileri okumaya başladım.Orda uyumuşum ve uyurken hala odun,öküz diye saydırmışım...