Küçük Yalan

4.2K 97 30
                                    

Odaya girdiğimizde ikimizde sırılsıklamdık. Agra salondaki masanın üzerinden telefonunu alıp birisini aradi ve gerekli kıyafetleri tarif ederek getirmelerini söyledi. Pis zengin. Her istediğini anında elde ediyo işte.

Telefonunu tekrar aynı yere koyduğunda yanındaki ışığı yanıp sönen telefonumu farkettim ve merak dolu bir hareketle onu aldım. Annemden 8 cevapsız arama 12 mesaj vardı. Ceyda'dan da 18 cevapsız arama 15 mesaj vardı. Yutkunarak mesajları açtım.

Gönderen: Annecik ♡♡

"Rüya nerdesin kızım sen"

"Neden cevap vermiyorsun"

"RÜYAA!!!"

"Kızım nerdesin?"

"Eve geldiğimde göstericem ben sana"

" Ceyda'da mısın yoksa bi cevap versen"

Vs.

Gönderen: Ruh Öküzüm

"Rüya nerdesin len sen"

"Cevap versene kızım"

"Lenn"

"Kime diyom ben yaa"

"Agra'yla sürtüyon kesin dimi"

"Annen arıyo soruyo sürekli"

"Of Rüya ya beni çok zor durumda bırakıyosunn"

" Annene okuldan sonra kursa kaldığımızı telefonunu düşürüp bozduğunu söyledim. Kurstan sonra da bize geleceğini ama bizde kalmana izin vermedi."

"Rüya her nerdeysen eve git artık"

"Annen annemi aradı çaktırmaması için zor ikna ettim annemi hemen eve git len"

Vs. sitemler

Agra'ya korku dolu gözlerle baktım. Bana ne olduğunu sorduğunda kapı çaldı ve elinde kutularla bi adam girdi. İçinde kıyafetlerin olduğunu tahmin ettiğim kutuları masaya bıraktı ve iyi geceler dileyip çıktı.

Üzerimizi giydik ve Agra'yı zorla beni eve götürmesi için arabaya bindirmeye çalışıyorum. Tamam bende birlikte uyumak için can atıyordum Agra'cım ama annemin gazabından kurtulmam daha önemli. Arabada herşeyi anlatacağıma söz verip beni eve götürmesi için yalvardım.

Bana üzgün bir şekilde bakıp nefesi dışarıya verdi ve kafasını olumlu anlamda salladı. Yolda giderken ona herşeyi anlattım. Mesajların bir kaçını okudum. Bana annemle konuşacağını söyledi.

"Hayıır! Tabikide böyle birşey yapmıycaksın. Ceyda'larda olduğumu söyliycem."

"Ama ben seni eve götürüyorum. Neden benimle geldiğini soracak. Aklımda birşeyler var. Hem yanından ben olursam sana daha çok güvenir. Sen bana güven yeter."

O an yüzüne baktım ve aslında kişiliğinden, yaptıklarından dolayı güvenilecek son kişi olmasına rağmen ona güvendim. Nede olsa o benim sevgilim değil mi. Ayy bunu söylemek o kadar içten bir mutluluk verdi ki yine anlamsızca sırıtmaya başladım. Bunu görmesini istemediğim için dudağımı ısırdım. Ona baktım. "Pekala senin dediğin gibi olsun."

***

Evin önüne geldiğimizde derin bir nefes alıp arabadan indim. Benden sonra Agra indi. Kapıya doğru ilerledim. Zile basmadan önce Agra'ya baktım. Yanıma geldi ve bana gülümsedi. İnsan birşeyler söyler dimi. Neyse.

Zile bastım ve annemin ayak seslerini duymaya başladım. O yaklaştıkça benim kalbim daha hızlı atmaya başlamıştı. Kapı açıldığı an yerin dibine girip annemle karşılaşmamayı istedim tabi sadece istedim.

Belalı SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin