Mátrix

28 2 1
                                    


Következő nap Mazda hatalmas vigyorral üdvözölt.

Én: -Mi az?

Mazda: -Gratulálok, hogy sikeresen megszerezted a robot alakodat, szívem.

Ezután a mondat után letörött a mosoly az arcáról.

Én: -Mi a baj?

Mazda: -Nekem emberként jobban tetszel, mint transzformátorként.

Én: -Mazda te is tudod, hogy mennyire szerettem volna ezt a képességet megszerezni.

Mazda: -Tudom, csak ahogy látom a robot alakodat, annál jobban elkeserít az, hogy nem nekem szántak, hanem annak az öntelt Prime-nak. -Szeretlek és nem akarlak elveszíteni. -Olyan fura érzésem van mindig mikor meglátlak vagy, ha velem vagy. -Olyan lenne, mintha már régebben találkoztunk volna.

Én: -Mazda, szinte együtt nőtünk fel. -Nem foglak elengedni.

Ahogy elnéztem a találkozásokat Optimus-al valóban megfogott a modora és a kinézete is. Beindított bennem egy olyan érzést, amit még eddig nem tapasztaltam. „Szerelem első látása", sajnos Mazdával nem volt ez meg, de Optimus-nál hamarabb. Nem engedhettem meg azt, ami valójában bekövessen, amit a fővezérek akarnak.

Mazda: -Egyébként van már altod?

Én: -Altom?

Mazda: -Akkor ezek szerint nincs.

Én: -Hogyan scanneljem be, mint te?

Mazda: -Ezt magadnak kell, hogy rájöjjél. -Lehet, hogy te máshogy működsz, mint mi.

Én: -Persze, hisz nem energonnal működök, hanem vérrel.

Mazda: -Nem hinném.

Én: -Mert?

Mazda: -Amikor egyszer összekapcsolódtunk Berserker nevezetű álcánál, nevetségesen gyorsak voltunk. -Olyan mintha a vörös energont használtunk volna.

Én: -Vörös energont? -Az meg micsoda?

Mazda: -Egy nagyon ritka energon fajta, ami nem teljesen olyan az, amivel én működök. -Megtöri a fizikai szabályokat és nevetségesen gyorsak leszünk tőle. -Ez az energon eléggé instabil. -Nem megbízható.

Én: -Én, hogy jutottam volna hozzá?

Mazda: -Mondjuk amióta összekapcsolódtunk ez-idáig még egyszersem ittam kék energont. -Olyan mintha ellátnád a szervezetemet energonnal.

Én: -Én? -Vérrel működök Mazda, nem energonnal.

Mazda: -De a TF alakodat ahhoz, hogy működtethesd energon kell.

Én: -És mit csinálsz? -Meg fogsz vizsgálni?

Mazda: -Igen! -És van egy jó kis technika hozzá.

Mazda szó nélkül páncélt alkotott rajtam és megszúrta a testemet milliónyi kis tűvel.

Én: -Mazda! -Ez rohadtul fájt!

Mazda: -Bocs. -De ki kell bírnod.

A testem meredten állt és nem mozdult a tűk szúrásától, majd az előttem lévő kemény plexit lapnál megjelentek az értékek.

Mazda: -Ahogy sejtettem. -Tele vagy energonnal.

Én: -De mégis hogyan?

Mazda: -Nem csak energonnal, de vérrel is egyaránt. -Keveredik a két összetevő a szervezetedben. -Nem csoda.

Múlt - Orion történeteDonde viven las historias. Descúbrelo ahora