Haechan Lee, yirmi üç yaşında, sevgilisinin öldüğü noktada kendini vurarak, öldü.
"Güzel bir bedenle kavuşmak isterdim sevgilim sana, ama yapamıyorum beni anla..."
İntihar mektubunun başında yazan yazı ve kenarındaki kitapla bulunan ölü bedeni, dünya basınını şok etti.
Haechan Lee'nin kitabının kenarındaki mektup sonradan okundu, mektupta, "hikayenin başrolü benim, bu hikaye gerçek," yazıyor oluşu, insanları şok etti.
Maalesef intihar mektubu geç okunduğu için kitabın ilk baskısı için çoktan basılmış olan on bin kitap, dağıtılır dağıtılmaz satıldığı için, Haechan Lee'nin intihar mektubu kitaba eklenemedi.
Baskıyı yapan MH Yayınevi, özür dilereyek ikinci baskının ardında mektubu da ekledi.
İkinci kısmında eklenen mektup nedeniyle, ilk basımı zaten satın almış okuyucular bile, ikinci basımı satın aldı.
Kitabı okuduktan sonra yapılan yorumlar, kendini bulmaya çabalayan insanlar göze çarptı.
Şimdiye dek Hikikomori Sun'laydınız. Yayını, intihar mektubundan kesitlerle bitirirken, hepinize haberlerimizi izlediğiniz için teşekkür etmek istiyorum.
Sevgiyle kalın efendim.
"Güzel bir bedenle kavuşmak isterdim sevgilim sana, ama yapamıyorum beni anla...
Bak, ölümünden bu yana altı buçuk gün geçti. Her gün öldüğün o noktada, kitabı yazdım, kitabımızı yazdım.
Bize ait en güzel şeyi, bu bok dünyaya bıraktım. Sen gittikten sonra sevgilim, hiçbir bok değişmeyecek. Ben gittikten sonra da değişmeyecek...
Biliyorum.
Sevgilim, sen bana bir şey yazamadan mezara yollandın, ben sana kendimce en güzelini yazarak yanına uzandım.
Bu hikayeyi yazarken, kendimi bulduğum cümlelerin parmak uçlarımdan gereksizce aktığını hissettim Mark. Sana bile anlatamadığım bir çıplaklıkla yazdım her şeyi...
Bu hikayeyi yazarken öylesine çıplak hissettim ki, anlatamıyorum Mark. Sanki Haechan karakterindeki her şey, benim kendimden bile gizlemeye çabaladığım her şeydi...
Bu gizlilik, çok özeldi Mark. Seni anlatan her şey gibi, seninle ilgili her şey gibi, sana tapan her zerremin gizi çok özeldi...
...
Son zamanlarda çok yorgun hissediyorum Mark. Kitabımızı uzatmak, her anımızı daha da aşkla anlatmak isterdim ama, yorgunluktan yapamadım sevgilim.
Sana kavuşma arzum, sana sarılma isteğim ağır bastı, özür dilerim.
Sanırım, hikayenin başrolü benim, bu hikaye gerçek. Şimdi, kendi hikayemi, kendi özgür irademle bitiriyorum.
Tanrım kenara çekil.
Sevgilim beni bekliyor, daha fazla dayanamıyorum.
...
Gitmem gerek vakit bitmiş, yazacağımı yazdım.*"
***
*Şanışer'e ait bir şarkıdan alıntıdır.
Son bir bölüm olacak.
Mutsuz son okumak istemeyenler orayı okusun lütfen.
Burada bitirmek isteyenler de, burada dursun.
Benim zihnim, hep bu sonu hatırlayacak.
Başından beri diğer hikayelerimde de, bu hikayenin maalesef mutsuz biteceğini yazmıştım, mutlu son bekliyor olanlardan içtenlikle özür diliyorum.
Şu an, mutlu son isteyenler için ek bir bölüm yazıyorum, umarım tatmin eder.
Okuduğunuz için teşekkür ederim ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölüm Kapanı (MarkHyuck) ✔
FanfictionMark öldürmek için yaratılmıştı. Donghyuck ölmek için Tanrısına yalvarıyordu. Yolları kesişti. Her şey değişti. "Ben ölüme aşıktım, ben göğe aşıktım. O öldürmeye aşıktı, o adalete aşıktı. Bir gece, kesiştik, tanıştık, yarımlaştık. Ben ona aşıktım, b...