9.

2.6K 75 9
                                    

*Lisa's POV*

''Lisa wakker worden!'' Fluisterd Niall in mijn oor en ik open mijn ogen. ''Waarom?'' Vraag ik en Niall glimlacht. ''Omdat we ons vervelen. Louis weet ook geen grappen meer.'' Zegt Niall en ik grinnik. ''Sukkels!'' Mompel ik en ik sta op en we lopen naar de 'Woonkamer' Ik plof neer ergens op de bank. ''Weet jij nog iets grappigs?'' Vraagt Louis verveeld. ''Ehhh... Ff denken mensen...'' Mompel ik en ik kijk rond en ik grijns als ik Harry zie slapen. ''Hoe snel word Harry wakker?'' Vraag ik zacht en ik kijk Niall aan. ''Ligt eraan hoe moe hij is. Aangezien hij net super moe was denk ik dat het best lastig is om hem nu wakker te krijgen!'' Zegt Niall en ik grinnik. ''Ik weet denk ik al wat je gaat doen!'' Zegt Zayn lachend. ''Mag ik helpen?'' Vraagt Louis blij en ik knik en loop naar mijn koffer en pak mijn make-up tas en loop weer terug. Louis en ik gaan aan de slag en Liam filmt het. Ik grinnik als Harry: Knal rode lippenstift met mascara, oogschaduw, snorretje en blush op heeft. Ik maak nog even een foto met mijn eigen mobiel. Ik grinnik en we gaan weer zitten. Paul komt binnen uit de chauffeurs ruimte en schiet in de lach. ''Jullie gaan echt ruzie krijgen hoor!'' Zegt hij lachend en hij kijkt naar Louis en mij. ''Wie zegt dat wij het waren?'' Vraagt Louis verontwaardigd. ''Ja misschien waren het Liam en Zayn wel!'' Zeg ik protesterend. ''Louis is hier de grapjas en ik heb een heleboel kattenkwaad verhalen van jou gehoord van Niall.'' ZZegt Paul en hij kijkt ons lachend aan. ''Jullie zouden perfect bij elkaar passen! Allebij dezelfde humor en grapjes, maar toch bezorgd en beschermend en een tikkeltje gevoelig!'' Zegt Paul en glimlach. Hij moest eens weten van gister avond. Paul gaat zitten en zucht. ''We moeten nog steeds iets bedenken om het leuker te maken in de bus. We brengen hier namelijk best veel tijd in door.'' Zegt Paul en we knikken. ''Goeiemorgen!'' Zegt Harry ineens en we schieten in de lach. ''Wat?'' Vraagt hij verontwaardigd. ''1. het is middeg en 2. je ziet d'r niet uit!'' Zegt Zayn lachend en Harry loopt naar de spiegel. ''LOUIS WILLIAM TOMLINSON!'' Gilt Harry boos en ik gniffel. ''Ja Louis wat heb je nou gedaan?'' Vraag ik lachend. ''Lisa jij gemeen... AUW!'' Gilt Louis als Harry hen slaat. ''BITCH FIGHT! WHOOOHOOO!'' Gil ik blij. En iedereen schiet in de lach. Louis en Harry draaien hun hoofden heel langzaam maar zeker naar mij toe. ''Wat zei je?'' Vragen ze dreigend in koor. ''RENNEN LISA! RENNEN!'' Gil Niall en ik ren naar de wc en draai de deur opslot. ''DOE OPEN!'' Gilt harry en er word op de deur gebonkt. ''NOOIT!'' Gil ik lachend terug. ''LISA IK MOET PLASSEN!'' Gilt Paul. ''JAJA!'' Zeg ik lachend. ''DAN DOE IK HET WEL IN DE GOOTSTEEN!'' Gilt Paul. Ieuwl gadverdamme! ''NEE! GADVER NIET DOEN! ALS JE DAT DOET HAK IK JE HOOFD ERAF! ER BESTAAN OOK NOG RAMEN DAT VINDEN ANDERE AUTO'S OOK LEUK!'' Gil ik en ik hoor iedereen lachen tussen het gebonk van de jongens door. ''GOOTSTEEN IK KOM ERAAN!"' Gilt Paul en ik hoor hem weglopen. Ik draai de deur open en ren naar Paul en spring op zijn rug.''NIET DOEN!'' Gil ik met een pruillipje en paul schiet in de lach. Ik voel iets aan mijn voeten en zie Louis zitten die mij van Paul probeerd los te trekken. Harry pakt een been en Louis een been. ''Harry je ziet er nogsteeds niet uit!'' Zeg ik en ik schiet in de lach hij heeft nogsteeds de make-up op. ''Nou en!'' Zegt Harry en hij gaat stug door. ''He Lisa moet je eens opletten!'' Zegt Paul en ik kijk naar Paul. Ik heb mijn handen aan Pauls schouders en mijn voeten zitten vast aan Harry en Louis. Paul pakt mijn handen vast en grijst. ''PAUL NEE NIET DO-'' bam daar lig ik op de grond. ''YEAH BEDANKT PAULY!'' Gilt Louis die op mijn buik gaat zitten en begint te kietelen. ''HAHHAHAH LOUIS HAHHHAHHAH STOOOOHOOOP HHAHHAHAHAH'' Gil ik lachend. ''Je vind het leuk anders lach je niet!'' Zegt Louis grijnzend. ''I-IK KA-HAHHAHAHAHHAHAHA-N NIET HAHHAHAHHA ANDERS! HAHHAHAHAH'' Ik krijg geen adem meer van het lachen. ''Toverworden!'' Zegt Louis grijnzend. ''HAHHAHA WELKE? HAHAHHAAHHAH?'' Vraag ik terwijl Louis genadeloos doorgaat.''Louis is de allerliefste, knapste en grappigste jongen ter wereld.'' Zegt Louis grijnzend.''NOOIT!'' Gil ik lachend. ''Nou dan stop ik ook NOOIT met kietelen!'' Zegt Louis lachend. ''OKE AHHAHAH OKE! '' Zeg ik lachend. ''LOUIS HHAHAHAHA IS DE ALLER HHAHAHAHHAHAHHAHAHA STOMSTE HAHHAHA LELIJKSTE HHAHAHAHAH EN MEEST HAHAHHA HUMORLOZE GAST TER HAHAHAHA WERELD!'' Gil ik lachend en Louis gaat nog harder door. ''WAT ZEI JE?'' Zegt Louis verontwaardigd. ''OKE HAHAHAH OKE DAT WAT HAHHAHA JIJ ZEI!'' Zeg ik lachend. ''Nou wat zei ik dan?'' Vraagt Louis lachend. ''HAHHAH DAT ENE! HAHAHA'' Gil ik lachend.''STOOOHHOOOOOOP! NOOUUUUU!'' Gil ik lachend. ''Nee niet voordat jij dat ene zegt!'' Zegt Louis grijnzend. ''Oke maar AHHAHHA LAAT ME AHHAHA EVEN ADEM HALEN DAN! AHAHHAHAHA'' Zeg ik en Louis stopt even en slaat zijn armen over elkaar en kijkt me afwachtend aan. ''Louis is... de allerliefste... knapste...en grappigste jongen ter wereld.'' Zeg ik en ik maak haakjes bij alleliefste,knapste en grappigste. ''Vanwaar die haakjes?'' Vraagt Louis verontwaardigd. ''Als je de allerliefste was zou je me niet half dood gekieteld hebben en was je gestopt als ik dan vroeg. Je bent wel een beetje eigendunk met je allerknapste. En de grappigste ben ik al!'' Zeg ik lachend en Louis pruilt. ''Lisa is het allergrappigste meisje en Louis de allergrappigste jongen nu opgelost kleutertjes?'' Zegt Paul lachend en Louis schud zijn hoofd. ''Nee!'' Zegt Louis grijnzend. ''Ja!'' Zeg ik protesterend.

''Nee!''

''Ja!''

''Nee!''

''Ja!''

''nee!''

''Nee!'' Zeg ik snel en Louis raakt verward en zegt snel. ''Ja!'' Ik grinnik. ''Mooi dan is dat ook weer opgelost!'' Zeg ik lachend en louis facepalmt zichzelf. ''Pff dat ik daarin trap!'' Zegt Louis lachend en hij staat op. Louis help me omhoog en ik grinnik. ''Toverwoorden!'' Zeg ik Lachend en Louis fronst. ''Lisa is de slimlste!'' Zeg ik lachend en ik ga naast Niall zitten. Louis steekt zijn tong uit en ik steek mijne ook uit. ''Ik zei het toch!'' Zegt Paul trots. ''Waarin?'' Vraagt Zayn. ''Als die binnen een maand geen relatie hebben eet ik mijn schoen op. Ik weet dat Niall dat niet leuk vind maar het is best wel de waarheid...'' Zegt paul en ik bijt op mijn lip en kijk naar Niall die glimlacht. ''Weetje eigenlijk maakt het mij niet zo veel meer uit! Tuurlijk is het niet leuk Louis is mijn beste vriend en Lisa is mijn zusje, maar dan heb je wel 3 gelukkige mensen want als Lisa gelukkig is ben ik dat ook en als Louis gelukkig is ben ik dat ook!'' Zegt Niall en mijn ogen worden groot. ''Echt?'' Zegt ik verbaasd en Niall knikt en slaat zijn arm om me heen. ''Denk je dat ik niet door had dat jullie gister op date gingen naar de bios?Het zal me ook niks verbasen als jullie lippen perongeluk op elkaar zaten geplakt!'' Zegt Niall grinnikend en ik voel mezelf rood aanlopen. ''Dus het is zo? Jullie lippen lagen perongeluk op elkaar?'' Vraagt Harry blij. ''Het waren maar 3 seconde hoor!'' Zegt Louis snel. ''Maar verder niks?'' Vraagt Liam en we schudden ons hoofd. ''Nog niks!'' Zegt paul lachend. ''Ik geef jullie een maand want anders moet arme Pauly zijn schoen op eten!'' Zegt Niall lachend. Ik ben zo blij dat Niall het niet erg vind, maar het probleem is ik weet niet of ik wel verliefd ben...❤️♥️

---

Wow weer een nieuw chapter YAY! Ik hoop dat jullie het leuk vonden laat het weten door te stemmen en te reageren!

Xxx

Sister of Niall Horan | 1D Fanfic-Dutch | Voltooid.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu