Landon
Nu pot să cred că mi-a făcut una ca asta! Cum Dumnezeu se presupune că au fugit? Abia dacă am ațipit...sau cred că totuși am adormit.
-Voi două acum acasă!
Par foarte supărate, dar ce pot face? Nu vreau ca vreun idiot tâmpit să-și pună mâinile jegoase pe ele.
Kyra oftează resemnată, însă Ali este complet indiferentă, ce s-o fi întâmplat cu ea?
-Bine, mergem acasă.
-Eu nu pot veni, se pare că șeful meu și-a adus aminte că exist și eu și vrea ca să-mi încep tura în noaptea asta.
Ali nu prea pare supărată pentru că trebuie să lucreze, din contră, are un zâmbet kilometric care i se întinde pe față. Trece de la o stare la alta atât de repede, încât uneori am impresia că e bipolară.
Kyra îmi face semn să ies, pe motiv că "vrea să-i spună ceva și eu nu trebuie să aud", pff, fetele...cine le mai înțelege?
De când a ieșit Kyl chicotește la fiecare pas.
O privesc întrebător, însă ea doar ridică din umeri, așa că decid să o las baltă.Când ajungem acasă, cineva ne așteaptă la ușă, probabil dându-și seama că nu suntem pe aici.
Totuși nu-mi pare cunoscut tipul și nici nu-mi amintesc să fi stabilit vreo întâlnire sau așa ceva.
Cum îl vede mai îndeaproape, Kyra iese rapid din mașină și îi sare în brațe. Nu știu de ce, dar mă înfuri la maxim,adică știu...adică sunt gelos, dar nu voi recunoaște asta în fața ei nici într-o mie de ani.
Deschid portiera ca să mă "alătur" lor însă îl aud pe tip spunând:
-Mi-a fost dor de tine! Tot micuța mea ai rămas!
Micuța lui? Cine se crede el?
Kyra aprobă energic din cap iar mie mi se face rău, o durere surdă străpungându-mi pieptul.Închid portiera trântind-o și plecând în viteză de aici,pentru a nu mai vedea acea imagine care mi-a frânt inima.
Gonesc cu viteză pentru a ajunge la barul, de unde le-am luat pe fete. Strâng cu putere volanul,dar furia mea descrește, crescând durerea insuportabilă care o creează iubirea.
Norocul meu este că, din fericire, locul de întâlnire al găștii noastre este acel bar, plus că băieții s-au gândit și ei să iasă la o distracție, ceea ce voi face și eu. Dar întâi de toate voi face ceea ce trebuia să fac de la început, voi încheia pariul.
***
-Bravo,French, ai îndeplinit toate condițiile pariului! Apropo ce mai face gagică-ta?Am auzit că sunteți într-o relație destul de bună.
-Corecție, Mark, am fost! Mă reîntorc la viața mea ruptă din rai.
Băieții mă privesc uimiți, însă cel mai afectat pare Ethan...probabil i-o fi căzut cu tronc târfa aia.
După ce își revine din transă,James începe a țipa de bucuriei:
-În sfârșit, Regele nostru s-a întors! Bine ai revenit la normalitate, frate!
În acel moment o văd pe Helen la tejghea, ținând un pahar în mână. Este îmbrăcată exact așa cum îmi place, cred că m-am îmbătat puțin...
Revenind, rochie scurtă roșie care îi scoate în evidență formele, plus perechea ei nelipsită de tocuri înalte negre. Machiaj strident și părul lăsat liber pe spate.Am stat destul la picioarele Kyrei, e vremea să-mi revin.
-Landon, uite-o acolo pe Helen, ce zici?
Mă întreabă Mark,așteptând curios răspunsul meu.
-Când am refuzat eu o partidă bună?
Întreb arogant, pornind spre fata pe care am ochit-o.
Mă strecor în spatele ei și îi sărut gâtul care miroase a vanilie, niciodată nu mi-a plăcut parfumul ei, însă al Kyrei da.
Închid ochii strâns pentru a-mi scoate imaginea din cap,cu Kyra sub mine gemându-mi numele.
-Bem ceva?
O întreb așezându-mă pe scaunul din fața ei și punându-mi o mână pe piciorul ei.
-Cu tine oricând, iubire!
Felul în care o spune mă dezgustă, însă măcar e bună la pat, dacă nu e deșteaptă. Asta e, nu le poți avea pe amândouă.
Cer barmaniței două pahare cu tequila, ea aprobă din cap.O sărut pătimaș pe Helen, după care mă desprind de ea pentru a primi comanda.
Fata de la tejghea îmi aruncă priviri pline un dispreț, îmi pare cunoscută, însă aleg să o ignor, probabil o fi vreo una cu care m-am culcat.
După ce ne bem băuturile, o i-au pe Helen de mână și pornim la etaj.Cum închid ușa cu cheia, Helen sare pe mine, la propriu, și începe să mă sărute flămândă. Nu stau mult pe gânduri și îi rup rochia de pe ea, în timp ce o sărut. O trântesc pe pat, urcându-mă pe ea.
În momentul în care vreau să-mi dau jos tricoul, o cheie se aude în broască, iar ușa se deschide.
-Cine naibii te crezi să mă întrerupi?Te voi...
Îmi înghit cuvintele, atunci când în pragul ușii văd o blondă cu ochi căprui privindu-mă dezaprobator. Sora mea. Ali.-Landon, m-ai dezamăgit.
Nu o spune pe o notă de tristețe, ci cu un ton glaciar, indiferent.-Nu e...
-Ceea ce pare? Oh, te rog, se vede de la poștă că tu vrei să o fuți pe târfa asta, în timp ce presupusa ta iubită așteaptă să-i răspunzi la mesaje.Își face griji pentru tine,idiotule!
Ce? Kyra își face griji pentru mine...?-Ali, pot să-ți...
Mă oprește cu o mișcare a mâinii.-Nu, Landon, aici se termină tot. Ți-ai semnat singur sentința la moarte.
Se întoarce pe călcâie și pleacă.-Ali, așteaptă!
Cobor repede din pat, luându-mi geaca, strigând după Ali.
-Te rog, nu!
Însă totul e în zadar, am pierdut-o...
CITEȘTI
Iubind Cu Pasiune
Romantik"Se așterne o tăcere între noi. E oarecum stânjenitoare, dar și liniștitoare. Cred că fiecare meditează la toate evenimentele de azi. Știu ce urmează însă nimeni nu și-a făcut încă curaj pentru a întreba. -Îl mai iubești? Sparge tăcerea Ethan, to...